ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار گفت: قرارداد مناقصه‌ی بیلینگ - مرکز صورتحساب‌گیری مکالمات تلفن همراه - طی هفته‌های آینده و با حجم 110 میلیارد تومان با شرکت صاایران به امضا می‌رسد.
علی علویان در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی وضعیت مناقصه‌ی مرکز بیلینگ، گفت: اسناد مناقصه آماده‌ی امضاست و در هفته‌های ‌آینده قرارداد نهایی با صاایران برای راه‌اندازی مرکز بیلینگ امضا خواهد شد.
وی با اعلام این‌که شرکت ارتباطات سیار تعرفه‌ی پیشنهادی خود را درباره‌ی شبکه‌ی GPRS به سازمان تنظیم مقررات ارایه داده است، اظهار داشت: شبکه‌ی GPRS تا پایان سال به تعدادی از مشترکان سرویس خواهد داد.
علویان با اشاره به فعالیت شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی SMS، گفت: به طور حتم، تعداد این شرکت‌ها بیشتر خواهد شد و روش فعالیت آن‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند.
رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار با بیان این‌که هدف این شرکت رضایت ارباب رجوع است، گفت: در تلاشیم با توجه به محدودیت نیروی انسانی و افزایش تعداد مشترکان، فعالیت‌های تخصصی که به شرکت ارتباطات سیار مربوط نیست، در اختیار بنگاه‌های تخصصی قرار داده شود.
او افزود: در حال نهادینه کردن امور هستیم؛ این امر به علت مشغله‌ی زیاد مسوولان این شرکت و نبود رقیب در بازار، در گذشته انجام نشده بود؛ اما در همین راستا مناقصه‌ی مرکز چاپ قبوض تلفن همراه در سال گذشته برگزار شد.
رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار در پایان گفت: به احتمال فراوان، رنگ قبوض تلفن همراه در دوره‌های بعدی تغییر خواهد کرد و در حال طراحی و شکل‌دهی این قبوض جدید هستیم.

  • ۸۵/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">