ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتخابات الکترونیکی اینترنت مطمئن می‌خواهد

| چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در اقصی نقاط کشور فیبر نوری و پهنای باند اینترنت به صورت کافی در دسترس قرار نگیرد نمی‌توانیم انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار کنیم.
 ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت، به الکترونیکی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: در ادوار گذشته بحث الکترونیکی شدن انتخابات نیز مطرح شد، اما ایراداتی از سوی شورای نگهبان به انتخابات الکترونیکی وارد شد زیرا زیرساخت‌های لازم برای انجام چنین کاری فراهم نشده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در اقصی نقاط کشور فیبر نوری وجود نداشته باشد و پهنای باند اینترنت به صورت کافی در دسترس قرار نگیرد قطعا نمی‌توانیم انتخابات دقیق و کاملا الکترونیکی را در کشور برگزار کنیم.

وی به عدم زیرساخت‌های موجود برای الکترونیکی شدن انتخابات اشاره و تاکید کرد: براساس اطلاعاتی که وجود دارد زیرساخت‌های کافی برای برگزاری انتخابات موجود نیست زیرا در بسیاری از روستاها اینترنت ازسرعت بالایی برخوردار نبوده و اگر در زمان برگزاری انتخابات شاهد چنین کمبودهایی باشیم دچار مشکلاتی خواهیم شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی محاسنی دارد ضمن اینکه باید آموزش‌های لازم در این رابطه به مردم داده شود؛ اگرچه با نظارت‌های بسیار قوی که از سوی نهادهای نظارتی بر انتخابات‌های گوناگون صورت می‌گردد امکان تقلب وجود ندارد، اما با این کار شاهد رفع اندک تخلفات هم خواهیم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">