ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتظاری به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی رفت

| چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی، 'محمد حسن انتظاری' را به عنوان معاون نوآوری، تجاری سازی و انتقال فناوری این سازمان منصوب کرد.

 'فتح الله مضطرزاده' معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران امروز -سه شنبه- در مراسم معارفه معاون جدید نوآوری، تجاری سازی و انتقال فناوری گفت: با توجه به اهمیت تجاری سازی فناوری و اهمیت نقش و جایگاه سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در این زمینه نیاز به اصلاح و ارتقای برخی از موانع موجود در امر تجاری سازی در کل کشور است.

محمدحسن انتظاری نیز در این مراسم اظهار داشت: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، دارای سابقه بسیار خوبی در میان محافل علمی و پژوهشی کشور است و اعتماد بخش های فناوری کشور، یک سرمایه اجتماعی ارزشمند برای سازمان محسوب می شود.
به گزارش سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، در این مراسم از تلاش و خدمات دکتر 'قاسم رمضانپور نرگسی' معاون پیشین نوآوری، تجاری سازی و انتقال فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی قدردانی شد.
انتظاری، در ابتدای فعالیت دولت یازدهم به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی انتخاب شد.
از جمله سوابق علمی و اجرایی وی می توان به ریاست مرکز تحقیقات مخابرات ایران، عضویت در هیات علمی مرکز پژوهش های مواد و انرژی دانشگاه صنعتی شریف (سال های 1360 تا 1373)، عضویت هیات علمی پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران (از سال ۱۳۷۳ تاکنون)، مجری طرح دیتای شرکت مخابرات ایران و مسئول طراحی شبکه دیتای کشور، ریاست پژوهشکده ماهواره پژوهشگاه فضایی سازمان فضایی،
مجری طرح تحقیقاتی ماهواره مخابراتی مصباح و ماهواره آیات (زلزله شناسی) و عضویت در شورای فناوری مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">