ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سردار حسین رحیمی ضمن انتقاد از برخی فعالیت سایت های مجوزدار گفت: تذکرات زیادی به سایت های داخلی داده شده است. سایت دیوار را ایجاد کرده اند و باید جوابگو نیز باشند. چرا اموال مسروقه مردم در سایت های داخلی مجوزدار باید فروخته شود؟
سرهنگ علی شریفی، رئیس پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ، در روزهای اخیر از دستگیری سارقینی خبر داد که اموال سرقتی را در سایت دیوار آگهی کرده و اقدام به فروش آن ها می کردند. اقدامی تعجب برانگیز که بار دیگر عدم نظارت بر سایت های پرطرفدار داخلی را یادآور می شود.
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در این خصوص به برنا گفت: تذکرات زیادی به سایت های داخلی داده شده که باید نظارت های خود بر فعالیت های داخل سایت را بیشتر کنند. متاسفانه به علت عدم نظارت شاهد هستیم فروش لوازم سرقتی در سایت های رسمی و مجوزدار رونق گرفته است.
او افزود: اگر صفحه ای مجازی و غیرقانونی باشد نمی توان از آن خرده گرفت زیرا از اساس فعالیت آن ها غیرقانونی است ولی برخی سایت های مجوزدار امروز به محملی برای مجرمین تبدیل شده اند که باید با این تخلف ها برخورد شود.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: سایت دیوار را ایجاد کرده اند و باید جوابگو نیز باشند. چرا اموال مسروقه مردم در سایت های داخلی مجوزدار باید فروخته شود؟ چرا امروز مسائل ضداخلاقی به این سایت ها وارد شده است؟ فروش مواد مخدر به چه علت باید در این سایت ها رواج پیدا می کند؟ فروش سلاح چرا در این سایت ها مطرح شده است؟ تمامی این موارد جرم است. 
رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: زمانی که شخصی سایت ایجاد می کند و مجوز می گیرد باید مسئولیت تمام اتفاقاتی که در آن می افتد را بر عهده بگیرد. باید ساز و کاری تعریف شود که این تبلیغی که در سایت آن ها انجام می شود، قانونی باشد، اموال سرقت شده مردم نباشد، مسائل امنیتی و ضداخلاقی هم نباشد.
سردار رحیمی در پایان گفت: به شدت از این سایت های داخلی گلایه مند هستیم و ضرورت دارد مسئولین این سایت ها محتویات درون صفحه خود را کنترل کنند. 

  • ۹۹/۰۹/۲۵

سایت دیوار

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">