ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

براساس مصوبه کمیسیون عالی نظارت، رسته پروانه فروش تلفن همراه، از اتحادیه مخابرات منفک و به اتحادیه صوت و تصویر منتقل شد.

مهندس ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری و تلفن همراه، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با بیان این مطلب، اظهار داشت: پس از صدور این پروانه، اتحادیه تلفن همراه موظف به صدور پروانه در بخش تعمیرات تلفن همراه خواهد بود و صدور پروانه در بخش فروش، در بندهای 1 و 2 و 3، به اتحادیه صوت و تصویر ارتباط پیدا می‌کند.

وی، گفت: با هماهنگی وزارت و سازمان بازرگانی و مجامع امور صنفی، پرونده‌های تمام افراد متقاضی نیز از اتحادیه مخابرات به اتحادیه صوت و تصویر منتقل می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری و تلفن همراه، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل کارگروه توسط وزارت بازرگانی، دیگر نهادهای مرتبط نظیر مجامع امور صنفی و تولیدی، شهرداری و اماکن، نتیجه عملکرد خود را در این خصوص به کمیسیون هیات عالی نظارت اعلام کردند و کمیسون نیز مصوبه را به تمامی اتحادیه و مجامع اعلام کرد.

  • ۸۶/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">