ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقامجویی عجیب مزاحم پیامکی

| شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

مزاحم پیامکی وقتی از زندان آزاد شد برای کینهجویی دست به اقدامی عجیب زد.

این مرد شماره تلفن خانه و همراه کسی را که باعث محکومیت خود به زندان و طلاق شده بود با عنوان سایت همسریابی در سطح شهر پخش کرد.

چندی پیش مرد 70 سالهای با مراجعه به دادسرای خارک تهران پرده از تراژدی تلخی که برایش رخ داده است، برداشت و به بازپرس امجدیان گفت که از مزاحمتهای تلفنی و پیامکی مردی آشنا به تنگ آمده است.

این مرد بغضآلود افزود: سال گذشته از شماره اعتباری یک ناشناس پیامکهای توهینآمیز غیراخلاقی برایم ارسال میشد به طوری که خسته شدم، مدتی توجهی نکردم و تصورم این بود که مزاحم خسته میشود اما ارسال پیامکهای توهینآمیز ادامه داشت و کار به جایی کشید که زن و بچههایم به من بدبین شدند و طور دیگری با من برخورد کردند.

از آنجا که پیامکهای غیراخلاقی مرد مزاحم زندگیام را بشدت دچار بحران کرده و وضعیت روحی و روانیام را به هم ریخته و آبروی خانوادگیام را به بازی گرفته بود، برای جلوگیری از ایجاد مزاحمتهای تلفنی و پیامکی و فروپاشی زندگیام تصمیم به شکایت گرفتم. خیلی زود مرد مزاحم که مرد آشنایی به نام وحید است، ردیابی و دستگیر شد.

مزاحم آشنا از سوی قاضی مجتمع شهید قدوسی به خاطر ایجاد مزاحمت تلفنی و پیامکی به چهار ماه زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

حالا این مرد پس از تحمل کیفر، آزاد و مدتی است که دوباره با ارسال پیامکهای غیراخلاقی و توهینآمیز زندگیام را طوفانی کرده است و با نوشتن شماره تلفن خانه و همراهم در سطح شهر تهران و کرج به بهانه همسریابی، آسایش را از من گرفته طوری که شبانهروز جوانان با خانه و تلفن همراهم تحت عنوان مؤسسه همسریابی تماس میگیرند. مرد مزاحم حتی سیم کارت اعتباری را که با آن برایم پیامکهای توهینآمیز ارسال میکرد، از ترس اینکه ردیابی و دستگیر نشود، از طریق پست برایم فرستاده است.

به گزارش ایران با ادعاهای مرد 70 ساله، تماسهای تلفنی و پیامکهای غیراخلاقی تحت کنترل قرار داشته و تلاش برای ردیابی مزاحم تلفنی ادامه دارد.

  • ۹۲/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">