ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انفورماتیک راهبر به شبنم وابسته نیست

| چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت انفورماتیک راهبر در رابطه با ادامه فعالیت این شرکت در صورت حذف طرح شبنم گفت: شرکت انفورماتیک راهبر به شبنم وابسته نیست.

محمود اعلایی اظهار کرد:‌ شرکت انفورماتیک راهبر یک شرکت فن‌آوری اطلاعات است که هیچ وابستگی برای ادامه بقا و کسب درآمد به شبنم ندارد.

وی افزود:‌ این شرکت قدمت 22 ساله دارد و جزو شرکت‌های وزارت بازرگانی سابق به حساب می‌آید و در راستای اصل 44 قانون اساسی واگذار شد.

مدیر عامل شرکت انفورماتیک راهبر بیان کرد: این شرکت به نهادهای عمومی واگذار شده است و به دلیل آن که در زمان اجرای اولیه طرح شبنم دولتی بود بعد از واگذاری پشتیبانی فنی طرح را بر عهده گرفت.

اعلایی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر دریافت بودجه در زمان دولتی بودن این شرکت گفت: این شرکت در زمان حال و زمان دولتی بودن بودجه دریافت نمی‌کرد، اما در زمان دولتی بودن اگر درآمد و سود بیش از میزان پیش بینی شده کسب می‌کرد آن مبلغ به حساب خزانه دولت واریز می‌شد.

به گزارش ایسنا، با دستور اخیر وزیر صنعت و تجارت داشتن برچسب شبنم از مرحله ثبت سفارش کالا حذف شد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این کار مقدمه‌ای برای حذف کامل طرح شبنم در فرایند توزیع کالاست.

  • ۹۲/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">