ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولویت بندی اتصال مدارس به اینترنت ملی

| سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، با بیان این که جلساتی با وزارت آموزش وپرورش درخصوص طرح اتصال مدارس به شبکه ملی برگزار شد، گفت: اولویت بندی اجرای این طرح آغاز شده است.

دکتر جوان رادمان، درگفت و گو با خبرنگارایلنا، در خصوص روند اجرایی شدن طرح اتصال 7 هزار مدرسه به شبکه ملی اینترنت، اظهار داشت: جلساتی از سوی معاونت IT وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات با آموزش و پرورش استان‌‏ها به منظور هماهنگی اولیه سال 85 و نیز طرح اتصال مدارس به شبکه ملی به منظور پیگیری به شرکت فناوری اطلاعات محول شد.

وی، ادامه داد: جلسه اول شرکت فناوری اطلاعات با آموزش وپرورش نیز برگزار و اولویت بندی اجرای این طرح آغاز شده است.

دکتر رادمان، با تاکید بر این که در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص اتصال مدارس کشور به شبکه ملی اینترنت هستیم، خاطرنشان کرد: از نظر ما این پروژه زمانی موفق است که در راستای نیاز جامعه فرهنگ سازی مناسبی انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، از موفقیت پایلوت این طرح در 140 مدرسه استان فارس خبر داد.

دکتر رادمان، در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری مستعد کلیه مسئولین آموزش و پرورش وهمچنین مدیران عامل شرکت‌‏های مخابراتی استانی در راستای اجرای طرح مذکور، اظهار امیدواری کرد؛ با تشریک مساعی بیشتر مسئولین طرح مورد نظر مبنی بر اتصال 7 هزار مدرسه به شبکه ملی اینترنت در سال جاری با موفقیت انجام پذیرد.

  • ۸۶/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">