ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.

به گزارش وزارت ارتباطات، هادی اصلان زاده در نشستی با دفتر فنی و مهندسی و کارشناسان پروژه‌های ICT استانی برای بررسی مسائل و مشکلات موجود، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دفتر فنی، عملکرد این دفتر را مناسب ارزیابی اما تأکید کرد که انتظارات بیشتری وجود دارد و با اهداف فاصله داریم.

وی به اولویت وزارت ارتباطات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در استان‌ها اشاره کرد و افزود: باید در انجام پروژه‌های نیمه‌تمام تسریع کرد تا بتوانیم پروژه‌های جدیدی را طراحی کنیم.

اصلان زاده به‌سلامت کار در انجام پروژه‌ها تأکید کرد و از کارشناسان پروژه‌ها خواست در صورتی‌ که با نگاه منصفانه اگر با تخلفاتی برخورد کردند حتماً گزارش دهند که با آن برخورد شود.

وی به استمرار و پیگیری کارها از طرف کارشناسان پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: برای انجام پروژه‌ها مسائل و مشکلات بسیاری وجود دارد اما باید به‌طور مستمر پیگیری شود تا کارها به سرانجام برسد.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد سالانه و پیشرفت پروژه‌های احداث مجتمع ICT مراکز استان‌ها ارائه و روند تکمیل و تحویل مجتمع‌های ICT استان‌های چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش کنترل پروژه از مجتمع‌های در حال تکمیل از قبیل مجتمع ICT استان آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، بررسی شده و مشکلات و موانع موجود در تکمیل آن‌ها و برنامه فیزیکی و ریالی و پیشرفت مورد انتظار سالانه احداث مجتمع‌های ICT جدید در سایر استان‌ها به اطلاع معاون وزیر ارتباطات رسید و راهکارهای لازم تصویب شد.

همچنین عملکرد و برنامه دفتر فنی و مهندسی برای نظارت بر سایر پروژه‌های عمرانی وزارتخانه و پروژه‌های بهسازی لرزه‌ای ساختمان‌های پردیس وزارت و احداث مراکز داده مورد بررسی قرار گرفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">