ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورها از BTS مشترک استفاده می کنند

| يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

به منظور حفظ زیبایی شهر ، شرکت مخابرات اعلام آمادگی کرده است که اپراتور اول با اپراتورهای دوم و تالیا برای نصب آنتن‌‏های BTS به طور مشترک به توافق برسند.

مهندس صابر فیضی ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مشکلات نصب آنتن BTS درکشور و مداخله شهرداری‌‏ها با بیان این مطلب ، گفت: طی مذاکرات صورت گرفته بنا داریم از آنتن‌‏های BTS به صورت مشترک با اپراتور دوم و تالیا استفاده کنیم تا مشکلات شهرداری در خصوص زیباسازی شهر رفع شود.

وی ، افزود: هیات دولت در جلسه‌‏ای که سه هفته پیش در استان همدان داشت ، طی مصوبه‌‏ای همه سازمان‌‏ها را مکلف کرد تا فضا در اختیار شرکت ارتباطات سیار قرار دهند و به این ترتیب مشکلات نصب آنتن BTS حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، با بیان این که علاوه بر شهرداری‌‏ها تمام سازمان‌‏ها موظف هستند که فضای لازم را در اختیار شرکت‌‏ها برای نصب آنتن بدهند، افزود: این مصوبه هفته گذشته به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد و از این پس شرکت‌‏ها در نصب آنتن‌‏های تلفن همراه مشکلی نخواهند داشت.

وی ، با بیان این که آنتن‌‏های BTS توسط اپراتورهای اول ، دوم و تالیا باید به گونه‌‏ای طراحی و نصب ‌‏شود که مبلمان شهری را به هم نریزد، خاطرنشان کرد: به جهت زیباسازی شهر با این اپراتورها وارد مذاکره شده‌‏ایم که در صورت امکان ، از آنتن‌‏های مشترک استفاده نمایند.

  • ۸۵/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">