ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد مرکز تهاجم سایبری در دبی

| جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت اماراتی «AHAD» واحد امنیت سایبری تهاجمی را برای کمک به محافظت از سازمان‌ها در برابر حملات سایبری راه‌اندازی کرد.
به گزارش سایبربان؛ «AHAD»، یک شرکت مدیریت ریسک و امنیت سایبری مستقر در دبی، اعلام کرد که یک واحد امنیتی تهاجمی (OSU) راه‌اندازی کرد تا به سازمان‌ها کمک کند قبل از وقوع حملات سایبری آینده، از تجارت خود محافظت کنند.

بیشتر سازمان‌ها در معرض خطر حملات سایبری قرار دارند، اما تعداد کمی از آنها می‌دانند چگونه از آنها جلوگیری کنند. واحد امنیت تهاجمی (OSU) پاسخ AHAD به این مشکل است. این واحد مجموعه کاملی از خدمات امنیتی تهاجمی، از جمله تست نفوذ، تیم قرمز، مدیریت آسیب‌پذیری و شبیه‌سازی دشمن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های مخاطره‌آمیز را قبل از سوءاستفاده به‌وسیله مهاجمان شناسایی کنند و کاهش دهند.

واحد امنیت تهاجمی AHAD خدمات امنیتی تهاجمی جامعی را ارائه می‌دهد که عبارتند از :

  • مشارکت تیم قرمز، جایی که تیم شرکت به طور مؤثر خطر ملموس ناشی از یک تهدید دائمی پیشرفته (APT) را نشان می‌دهد. به ارزیاب‌ها دستور داده می‌شود که دارایی‌های از پیش تعیین‌شده یا «پرچم‌ها» را با استفاده از ابزارهایی که یک عامل مخرب ممکن است در یک حمله مشروع از آنها استفاده کند، به خطر بیاندازند. این ارزیابی‌های جامع و پیچیده امنیتی برای شرکت‌هایی که به دنبال بهبود یک سازمان امنیتی در حال رشد هستند، مناسب‌اند.
  • تست نفوذ، که در آن آسیب‌پذیری‌های قابل بهره‌برداری را که بر مهم‌ترین برنامه‌ها، شبکه‌ها، سخت‌افزار و افراد تأثیر می‌گذارند، پیدا و برطرف می‌کند؛ و شامل تست تخصصی برای زیرساخت‌ها، برنامه‌ها، اینترنت اشیا، خودرو و پلتفرم‌های ابری است.
  • مدیریت آسیب‌پذیری، که در آن شرکت آسیب‌پذیری‌ها را براساس شدت آنها شناسایی و اولویت‌بندی می‌کند. شرکت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا برنامه مدیریت آسیب‌پذیری را که شناسایی، اولویت‌بندی و مدیریت رفع نواقصی است که می‌تواند حیاتی‌ترین دارایی‌های آنها را آشکار کند، اتخاذ کنند.
  • شبیه‌سازی دشمن، جایی که شرکت با شناسایی عوامل تهدید (TA) با هدف قرار دادن عمودی کسب و کار مشتری شروع و تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و رویه‌ها (TTP) را در برابر زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی شبیه‌سازی و به سازمان کمک می‌کند تا با دفاع و کنترل‌های مناسب بهتر آماده شود. آنها یک حمله سایبری را مشاهده می‌کنند.

آنکیت ساتسانگی (Ankit Satsangi)، مدیرعامل AHAD گفت : «ما معتقدیم که یافتن و رفع آسیب‌پذیری‌های قابل بهره‌برداری با یک برنامه امنیتی تهاجمی خوب استراتژی‌شده، جزء حیاتی راهبرد دفاع سایبری یک سازمان است. راه‌اندازی واحد امنیت تهاجمی (OSU) ما بر تعهد ما به ارائه خدمات امنیت سایبری در سطح جهانی تأکید دارد. ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا از خود در برابر تهدید فزاینده جرایم سایبری محافظت کنند. علاوه بر این، ما همچنین خدمات مشاوره‌ای را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهیم که مورد حمله هستند یا می‌خواهند از حملات سایبری آینده علیه خود جلوگیری کنند. واحد امنیت تهاجمی ما به مشتریان کمک خواهد کرد تا از کل اکوسیستم دیجیتال و فیزیکی خود محافظت کنند.»

کارشناسان معتقدند که گزارش‌های فنی شرکت بهترین‌ها در صنعت هستند. هر کدام برای محدوده خاصی از تعامل سفارشی شده و هر گونه آسیب‌پذیری درک شده‌ای را که این شرکت کشف کرده مشخص می‌کند. گزارش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی قابل هضم باشند، اما در یافته‌ها کامل هستند، که هم احتمال بهره‌برداری و هم تأثیر بالقوه را برای هر آسیب‌پذیری ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هر آسیب‌پذیری شامل یک راهبرد اصلاحی برای کاهش ریسک مرتبط با ریسک است.

 

  • درباره AHAD

Ahad یک شرکت امنیت سایبری است که به دلیل قابلیت‌های امنیتی و اطلاعاتی تهاجمی خود شناخته شده و در عین حال به عنوان یک استارت‌آپ توانمند ارائه مشاوره راهبردی، مشاوره، طراحی، پیاده‌سازی و ارزیابی‌های امنیتی جامع برای کمک به سازمان‌ها در شناسایی ریسک‌های حیاتی و انعطاف‌پذیری سایبری در حین ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر در بهره‌وری کسب و کار و بینش عملی فعالیت می‌کند.

شرکت متشکل از تیمی از کارشناسان صنعت است که در تشخیص و اعتبارسنجی خطرات برای جلوگیری از حملات سایبری پیچیده با دقت تخصص دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">