ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل باز هم مهلت خواست

| چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

هرچند که ایرانسل عنوان کرد هیچ سهامی را نه در بورس و نه در خارج از آن واگذار نکرده و اصولا موضوع واگذاری سهام در خارج بورس موضوعیت ندارد و مطرح نشده است و حتی در جلسه‌ای که عنوان شده هیچکس از ایرانسل حضور نداشته اما با این حساب، بحث خصوصی‌سازی این شرکت تا بررسی این پرونده ملغی خواهد بود.

اما سخنگوی رگولاتوری نظر دیگری دارد و با تأیید اینکه مدارک مورد نیاز برای بررسی خصوصی‌سازی این اپراتور به رگولاتوری رسیده است، درباره اینکه همچنان در اولویت بررسی قرار دارد؟گفت: بررسی خصوصی‌سازی این اپراتور ربطی به این قبیل موضوعات ندارد؛ رگولاتوری مدت زمان شش ماهه‌ای را برای این اپراتور که تا پایان آذر ماه می‌شد تعیین کرده بود که ایرانسل هم مدارک را ارائه داد.

جهانگیر اسدی درباره اینکه چرا سازمان تاکنون اقدام به بررسی مستندات این اپراتور نکرده است؟، گفت: بررسی خصوصی‌سازی این اپراتور ربطی به سازمان تنظیم مقررات ندارد و باید در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح و رسیدگی شود.

به گزارش تسنیم وی افزود: اکنون بررسی این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است تا جزو اولین دستور جلسات مطرح و رسیدگی شود.

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اینکه گفته می‌شود ایرانسل برای خصوصی‌سازی مجددا زمان بیشتری را تقاضا کرده است آیا چنین موضوعی صحت دارد؟،

گفت: زمانی را درخواست داشتند اما در حیطه اختیارات سازمان تنظیم مقررات نیست که با این زمان موافقت کند بلکه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

  • ۹۳/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">