ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل خوب یا بد؟

| چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ | ۱۸۵ نظر

علی جعفریان - پاییز امسال، شاهد ورود اپراتور دوم تلفن همراه که وعده آن مدتها قبل داده شده بود بودیم که با اتفاقاتی که برای این پروژه افتاده بود، انتظار نمیرفت به این زودی ها این اپراتور فعالیت رسمی شبکه خود ر آغاز کند و به راستی ایرانسل ( اپراتور دوم تلفن همراه ایران ) با ورود ناگهانی و غیر منتظره، بسیاری را شگفت زده کرد.

اما این ورود، ورود خوب و قابل قبولی نبود. با اطلاع رسانی ضعیفی که انجام شد، میتوان این اطلاع رسانی را نادیده گرفت و گفت که ایرانسل تقریبا به هیچ وجه اطلاع رسانی نکرد. بسیاری از مردم از آغاز توزیع سیمکارتهای ایرانسل بی خبر بودند و یا آن را با مخابرات یا تالیا یکی میدانستند و از

خود میپرسیدند اگر این سیمکارت دائمی است، پس چرا 150 هزار تومان است؟ و به آن شک میکردند. اطلاعیه آغاز فروش ایرانسل، تنها در 3 روزنامه نه چندان پر مخاطب قرار گرفت و دیگر روزنامه ها تنها خطوطی مبنی بر \"واگذاری سیمکارتهای ایرانسل از امروز آغاز شد\" و یا \"ایرانسل از فردا/امروز واگذار میشود\" نوشتند.

البته ایرانسل مدتی بهد با تبلیغات گسترده که هنوز نیز ادامه دارد و هر روز نیز قوی تر میشود، توانست خود را کاملا به مردم و دیگران بشناساند.

قضیه تنها به اینجا ختم نشد. علاوه بر اطلاع رسانی نا مطلوب، مشکل عدم توزیع به موقع سیمکارت در نمایندگی های فروش ایرانسل نیز گریبانگیر مردم و فروشندگان شد و تقریبا پس از 10 روز، تمامی نمایندگی ها دارای سیمکارت شدند.

علت این موضوع، تعطیلی روز قبل از آغاز واگذاری و نیز نوپا و بی تجربه بودن شرکت ایرانسل در این زمینه عنوان شد. اما این مشکل هنگام آغاز توزیع سیمکارتهای پیش پرداختی ( اعتباری ) ایرانسل نیز به همین شکل دیده شد، در حالی که از فعالیت ایرانسل چند ماه میگذشت. مشکل دیگر، سوء استفاده برخی از فروشندگان بود که پول را خارج از قوانین ایرانسل از مشتری دریافت میکردند. مثلا به بهانه های مختلف، وجوه اضافی میگرفتند، با ارائه شماره حساب، مردم را روانه صفهای شلوغ اول ماه بانکها میکردند، یا اینکه پول را دریافت و سیمکارت را چند روز بعد تحویل میدادند یا اینکه شماره های رند را جدا کرده، گرانتر میفروختند و حق مسلم و طبیعی خریداران را از آنها سلب میکردند، یا اینکه بی دلیل مردم را در صف خرید سیمکارت معطل میکردند.

البته بازرسین ایرانسل در این مورد خوب عمل کردند و توانستند تا حد قابل توجهی تخلفات را کاهش دهند. البته با همکاری مردم، میتوانستند بهتر از این نیزعمل کنند.

تا اینجا این مشکل ها را میتوان نادیده گرفت، اما مشکلی که به هیچ وجه نمیتوان از آن چشم پوشی کرد، مشکل عدم آنتن دهی ایرانسل بود که هنوز نیز ادامه دارد.

وعده های عملی نشده ایرانسل در مورد زمان تکمیل پوشش شبکه به خصوص در تهرن، مردم را دلسردتر کرد. ابتدا تاریخ تکمیل پوشش شبکه در تهران، هفته اول آبان، سپس دهه اول آبان، پایان آبان، پایان آذر، دی و سپس بهمن اعلام شد و اکنون نیز که بهمن ماه به پایان رسیده، پایان اسفند ماه زمان این

وعده اعلام شده که معلوم نیست بتوان روی آن حساب کرد.

گویا ایرانسل بر خلاف دیگر اپراتورها و به خصوص شرکتهای ایرانی، با روشهای تبلیغات تجاری سودده کاملا آشنا است.

ایرانسل که شاهد کم شدن صفهای طویل مشتریان خود بود و تنها توانسته بود حدود نیمی از سیمکارتهای خود را بفرشد، شروع به استفاده از مکانیزم های تشویقی کرد. ابتدا دو پیشنهاد \"در ماه 30 دقیقه مکالمه رایگان از ایرانسل به ایرانسل\" و \"انتخاب شماره طلایی برای نفرات هزارم\" را ارائه کرد که با استقبال مواجه نشد. سپس، ایرانسل طرح انتخاب شماره طلایی را به اجرا گذاشت که انقلابی در فروش سیمکارتهایش و نیز بازار سیمکارت ایران محسوب میشود. بر اساس این طرح، شخص میتواند شماره دلخواه خود را (شماره تلفن منزل، تاریخ تولد و ...) انتخاب کرده و سیم کارت فعال خود را ( چه دائمی و چه اعتباری) در منزل تحویل بگیرد.

خاصیت خوب سیمکارتهای اعتباری ایرانسل، یکی بودن شماره ها با سیمکارتهای دائمی بوده که شاید بهتر است MCI نیز همین روند را برای سیمکارتهای اعتباری اش انجام دهد.

پیشنهادهای آخر ایرانسل نیز به مناسبت زیبا و شایسته نوروز داده شده که انصافا پیشنهادهای خوبی هستند:

1 - از 29 اسفند تا 5 فروردین، فرستادن sms رایگان به تمامی اپراتورهای داخلی برای همه مشترکین ایرانسل

2 - از 29 اسفند تا 5 فروردین، از ساعت 12 شب تا 6 صبح، تماسهای رایگان برای همه مشترکین ایرانسل به دیگر مشترکین ایرانسل.

3- می توانید از 10 اسفند 85 تا 15 فروردین 86 از MMS و GPRS رایگان استفاده کنید

4 - GPRSو MMSرایگان از 10 اسفند تا 15 فروردین برای تمامی مشترکین ایرانسل

5 - و در پایان، 200 دقیقه (برای کلیه تماسهای داخلی ایران) برای مشترکین سیمکارت دائمی و 5000 تومان شارژ رایگان برای مشترکین سیمکارت اعتباری که از 21 بهمن تا 20 اسفند مشترک ایرانسل بشوند.

قابل ذکر است تمامی تماسهایی که از سیمکارت دائمی ایرانسل برقرار شود 49.9 تومان و تمامی تماسهایی که از سیمکارت اعتباری ایرانسل برقرار شوند 62 تومان هزینه در بر دارند. (صرف نظر از مبدا و مقصد تماس). گزارش ارسال sms (report) نیز در این شبکه رایگان میباشد.

با وجود این مطالب، خودتان قضاوت کنید:ایرانسل خوب است یا بد؟

  • ۸۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۱۸۵)

تمام مظالب بالا قبول اما به این نکته اشاره نشد که در ایرانسل بر خلاف تمام اپراتور های موبایل کشور, هزینه تماس بر اساس بازه های 1 دقیقه ای محاسبه می شود. در این صورت اگر حتی 1 ثانیه از یک دقیقه را با ایرانسل صحبت کنیم هزینه کل دقیقه را می پردازیم. با یک محاسبه ساده می توان پی برد که در هر تماس با سیم کارت دائمی ایرانسل شخص بطور متوسط 245 زیال و با هر تماس از سیم کارت اعتباری ایرانسل مشترک 300 ریال اضافه تر می پردازد. همچنین در ایرانسل مشکل پوشش دهی مخصوصا در فضا های داخل خانه Indoor Coverage بشدت موجب آزار مشترکان است. اگر به خبر رسانی درست به مردم اعتقاد دارید لطفا این مطلب را چاپ کنید یا حداقل خبری در مورد نحوه محاسبه هزینه تماس در ایرانسل چاپ کنید.
  • کیوان مهرابی
  • ایرانسل فعلاً {...}کیفیت خدماتش پایین آمده و واقعاً بسیاری از مشترکان ایرانسل دل سرد شده اند . همچنین با بد قولی هایش {...}. من حتی فکر نکنم از 10 اسفند mms را راه بندازه. چون دوباره گفته وقتی آنتن دهی تهران کامل شد این خدمات رو میده. یعنی برو تا 1 ماه 2 ماه دیگه
    با عرض سلام من سیم کارت دائمی ایرانسل دارم باید عرض کنم که مزایا این سیم کارت عبارتند از: 1- کیفیت شبکه به مرتب بهتر از مخابرات است 2-نسل جدید شبکه با سرعت تقریبا 8 برابر سرعت سیم کارت مخابرات است که این خود کیفیت بهتر مکالمه و وضوح صدای بیشتر و انتقال دیتا های مانند عکس فیلم با حجم کم و اینترنت را ممکن می سازد و معایب عبارتند از1- عدم آنتن دهی در بسیاری از نقاط کشور که البته با توجه تازه تاسیس بودن این شرکت در مقایسه با مخابرات انصافا خوب عمل کرده 2- عدم آنتن دهی در مترو که اینهم در هفته های آتی انجام خواهد شد 3- محاسبه براساس دقیقه که البته اینهم بنا به گفته قلمبر دزفولی مدیر عامل ایرانسل موقت است و بر حسب ثانیه بزودی انجام خواهد گرفت
    به نظر من هم باید اول پوشش شبکه در تهران واطرافش رو کامل کنه بعد به ارائه خدمات دیگه بپردازه واقعا پوشش شبکش بعضی جاهای تهران بخصوص حول حوش مرقد امام (ره) که دو دانشگاه آزاد وشاهد در هستند افتضاهه وتقریبا اصلا وجود نداره
    متاسفانه ایرانسل یک مشکل بزرگ داره اگر از تلفن ثابت به ایرنسل زنگ بزنید دقییقه ای 90 تومن حساب میشه که خیلی زیاده مخصوصا برای دوستان و خانواده که از خانه به شما زنگ میزنند.
    من هم سیم کارت دائمی ایرانسل دارم. درسته که آنتن دهیش ضعیف ولی قبول کنید که سال 73 که مخابرات راه انداخت فقط تهران می گرفت. هنوز هم بعد از 13 سال یا در دسترس نیست یا آنتن دهی نداره. ولی ایرانسل بعد از 4 ماه در 16 شهر آنتن می ده. و یه نکته ی مهمش نام آنتن های BTS هست که اگر رو گوشیتون Cell display info رو فعال کنید تو هر منطقه ای که باشید اسم اون منطقه رو می نویسه. همه جا تهران - مشهد - کرج - ارومیه. سرعت اینترنتش هم 40 کیلوبایت در ثانیه است یعنی 20 کیلوبایت کمتر از استاندارد جهانی که گفته شده بعد از عید 60 می شه. یعنی از دایلاپ خودمون هم بیشتر.
    ُسلام من یک خط ایرانسل دارم ولی تا الان فقط پول آبونمان اونو دادم چون اصلا توی منطقه ما آنتن نمیده! یکی از دوستانم که چندین روز نتوانسه بود با من تماس برقرار کند به من گفت این سیم کارت رو از توی لپ لپ پیدا کردی؟ حق داشت آخه {...}
    بابا کی گفتهتلفن ثابت به ایرانسل 90 تومنه؟ از تلفن ثابت به ایرانسل مثل تلفن ثابت به موبایلای ثابت و یا تالیا میمونه. البته اگه از من بپرسین میگم آنتن دهی تالیا از همه بهتره. به جز تو نیاورون و دارآباد و رستورانهای دربن خودمون که متاسفانه هرچی تماس گرفتم و گزارش دادم رفع نشده. امیدوارم به اینجا هم رسیدگی کنه که دیگه تهرانش بشه 100%!
    به نظر من ایرانسل داره خیلی بهتر از MCI عمل میکنه به دلایلی که دوستان در بالا گفتن. ولی بازم طبق معمول یکسری ایراداتی به ان میگیرند و یادشان میره که 6 ماه پیش همچین شبکه ای وجود نداشت. من از سال 73 سیمکارت MCI دارم که وقتی اومد سالها طول کشید که یه ذره اونور تهران رو سرویس بده و دقیقآ 10 سال طول کشید که بالاخره بشه راحت باهاش شماره گرفت(تقریبآ از پارسال) اونم فقط تو تهران. شمال مسافرت بری اشکتو در مباره اگه پنج شنبه جمعه باشه. تازه Roaming اش هم تعریفی نداره و درخیلی کشور ها هنوز قرارداد نداره و 3 تا از 5 قاره رو هنوز هیچ پوششی نداره در حالی که ایرانسل داره با 200 کشور قرار داد میبنده + خیلی از سرویس های ارزش افزودش که یا مخابرات نداره یا کلی پول بی جهت از مشترک بابتش میگیره و در ایرانسل رایگانه (مثل confrence, Fax, GSM Data, Voice mail و یه سرویس دیگه که شبیه voice mail ه و یادم نیس+ GPRS و MMS که فعلا علی الحساب رایگانه تا 15 فروردین) اپراتور دوم واقعآ داره قوی کار میکنه و من یکی که میخوام بگیرم. منتظر GPRS بودم که را افتاد
    منم ایرانسل دارم... بد نیست... تو ماشین در حال حرکت هر چی شماره میگیری کانکت میکنه و قطع میشه... مشکل دومش اینه کهبا اینکه من همون روز اول سیم کارت خریدم... تا حالا برام فیش نیومده با اینکه 100 بار به این 130 زنگ زدم و هر بارم 15 دقیقه پشت خط بودم.. با این حال نیومده... راستی این gprs من کار نمیکنه/.... میشه یکی به من بگه چیکارش کنم.... گوشی من سونی اریکسون Z300. ممنون میشم...
    اطراف فرودگاه امام تا هفته آینده پوشش داده می شود. ارسال تنظیماتGPRS انجام شده است. گوشی شما حتما بایستی قابلیت آن را داشته باشد برای اطلاع از لیست گوشی های دارای قابلیت GPRS به سایت ایرانسل مراجعه کنید. http://www.irancell.ir/Layer2/?id=76 اگر گوشی شما این قابلیت را داشت ولی پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید از تاریخ 10 اسفند با شماره گیری #5*3*130* این اطلاعات را دریافت نمایید. {از گوشی های خانواده Z300 اریکسون مدلهای Z300aو Z300c, Z300i قابلیت GPRS را دارند} ارسال تنظیمات ارسال MMS (عکس و آهنگ) از 12 اسفند آغاز شده است. حتما sms دریافتی را save کنید. سرویس کنترل حساب اینترنتی نیز فعال شده است. به سایت ایرانسل مراجعه کنید. برای اطلاع از تعرفه ها به سایت ایرانسل بخش تعرفه ها مراجعه کنید. شما میتوانید نظر خود را در خصوص محصولات و خدماتی که تا بحال از ایرانسل و فروشندگان این شرکت دریافت کرده اید، انتقال دهید. کافیست به آدرس زیر مراجعه کرده و فرم نظرسنجی را تکمیل کنید. http://www.irancell.ir/Layer2/?id=34 هر مشکلی داشتید با مرکز تماس (از سیمکارت ایرانسل 130 را شماره گیری کنید و از سایر خطوط 09351300000) تماس بگیرید.
    اصلا تابلو نیست که این نظر بالایی رو یه نفر از خود ایرانسل نوشته !!! :-)
    من در اصفهان هستم یه اعتباری ایران سل برداشتم اولاش sms می فرستاد ولی حالا دیگه نمیفرسته بعضی ها میگند باید شماره ی sms center را وارد کنم ولی نمدونم کجا وارد کنم nokia 6820
  • کیوان مهرابی
  • بفرمائید "آقای ایرانسل خوب یا بد" اینم اینترنت ایرانسل که سنگش رو به سینه می زدید. اگه کاربری دیدید که از اینترنت ایرانسل راضی بود به منم خبر بدین بقیه خدماتش هم که احتیاج به صحبت نداره.
    با سلام با شروع به کار هر اپراتوری می توان تعدادی از اختلالات شبکه را انتظار داشت؛ ولی واقعا" این ایرانسل با پوشش دهی {...} تو تهران همه مشترکان خودش رو دچار مشکل کرده !!! حتی ما هم که ایرانسل نداریم وقتی می خواهیم با دوستانماون که ایرانسل دارند تماس بگیریم مرتبا" دچار مشکل هستیم!
    در دانشگاه شاهد و یادگار امام در اطراف مرقد امام آنتن دهی ندارد
    من خودم می خواستم ایرانسل بگیرم اما بر اساس جریاناتی mci گرفتم که به دلیل بی خدماتی !!! اصلا ازش راضی نیستم وفقط به خاطر شمارش اونو نگه داشتم یک ماه پیش رفتم و یک ایرانسل اعتباری برای مادرم گرفتم که هم قیمتش پایین بود(و به دلیل عدم محدودیت زمانی کاملا باصرفه) از نظر آنتن دهی در مرکز تهران بسیار بهتر از mci است و با توجه به خدمات زیاد بسیار ازش راضی هستیم هم اکنون این پست رو ازکامپیوترم توسط GPRS ایرانسل میفرستم که سرعتش در برخی مواقع به 3برابر پارس آنلاین میرسه(11Kbs) این عین ماجراست و هیچ خورده برده ای نه با ایرانسل و نه با mci در پیت ندارم
  • مشتری ناراضی
  • قرار بود تا پیش از عید در 70 شهر ایرانسل خدمات خودش رو رسما شروع کنه ؛ اما انگار ایرانسلی ها یک کلک کوچولو زدند ، به جای پوشش دادن شهرهای بزرگ رفتن شهرهای کوجک یا به عبارتی ده کوره ها رو زیر پوشش قرار دادن . هنوز شهر اصفهان دفتر ایرانسل نداره ؛ در همین حال از ایرانسل خبر میرسه که فلان شهر به زیر پوشش رفت ؛ وقتی میری تحقیق کنی که اون شهر در کدوم استان واقع شده به نتیجه نمیرسی ؛ چون شهر انقدر کوچیکه که هیچ کس نمیدونه در کدوم استان قرار داره !! آنتن دهی و دیگر خدماتش هم تعریفی نداره ؛ sms که اصلا نمیفرسته ، GPRS هم که اصلا حرفشو نزنین ! متاسفانه ایرانسل بیش از اینکه به کیفیت خدماتش توجه کنه به فریفتن مردم با تبلیغات گسترده توجه میکنه ؛ این یک حقیقت است که تبلیغات بدون پشتوانه خدمات تاثیری کوتاه مدت دارد ، بهترین تبلیغ ارضای مشتریان با خدمات است . این همه پولی که خرج تبلیغات میشه بهتر بود خرج افزایش آنتنها و پوشش دادن شهرهای بزرگ میشد .
    لطفا گزارشی در مورد تعرفه بالای تماس از تلفن ثابت به ایرانسل تهیه کنید. تقریبا 100 تومن این مورد را میتوانید با کارت تلفن چک کنید تقریبا دوبرابر وقتی که با موبایل دولتی تماس میگیرید از هزینه شما کم میشود. ضمنا من در غرب تهران هستم و آنتن دهی اصلا تعریفی ندارد البته نه اینکه آنتن ندارد بلکه آنتن پر است ول نه میتوانی تماس بگیری و نه کسی میتواند با تو تماس بگیرد. اگر این وضع درست نشود من سیم کارت ایرانسلم را خواهم فروخت. از نقاطی که من زیاد رفت و آمد دارم و آنتن دهی ضعیف است یا امکان مکالمه نیست میتوان به فرشگاه شهروند سعادت آباد(بهرود) و همچنین کارخانه ایرانخودرو سایت جنوبی اشاره کرد. متاسفانه اپراتورهای 130 هم فقط با بیحوصلگی جواب سربالا مییدهند آنهم بعد از ده دقیقه پشت خط ماندن. بهشون میگم توی ایران خودرو که اصلا سیمکارتتون قابلیت تماس و ایرانترنت و نداره میگن ساپکو که داره! میگم ساپکو دم اتوبانه ایرانخودرو چی‍! که باز میگه همون ساپکو است! این شد جوابشون! من توصیه میکنم با این وضعیت ایرانسل نخرید بلکه فکری به حال شبکه شون بکنند
  • سالارمنتجمی
  • بابا ایول ایرانسل!دمت کرم.من که 29 تومن دادم 10تومن اعتبار داشت(5تومن هدیه نوروزی)تاحالام بیشتراز20هزارتومن تو اینترنت بودم!شماره ام خیلی رنده. حتما بخرید!
    سلام من ایرانسل دارم و mms راضیم. خوب کار میکنه. باهاش همیشه gmail رو هم چک میکنم و راضی هستم. خوب بعضی وقتها سرعت پائینه که خوب اون رو هم میزارم به حساب این که ایرانسل تازه راه افتاده. مگه وقتی موبایل برای بار اول اومد ایران همه جا آنتن میداد یا خوب کار میکرد؟ من یادم میاد موبال اون موقعه 3 میلیون خرید و فروش میشد و فقط بعضی جاها آنتن میداد. یواش یواش درست شد. ایرانسل هم همین طوره. شما 500 تومان میدادن به مخابرات بعد از یک سال تازه معلوم نبود کی خط رو واگذار میکنن.. حساب کنید چقدر پول میگرفتن و بعد خیلی راحت میگفتن که دو ماه دیتر واگذار میشه.. سود پول رو حساب کنید چقدر میشد..... همه جا {...}... ولی وقتی یه شرکت شخصی میاد موبال میده.. یه روز دیر بشه مردم همه صداشون در میاد..
    از دوستان عزیز خواهشمندم که روی این سرکت مخابرات ... ایران متعصب نباشند من سیمکارت ایرانسل دارم خدا خیرشون بده پولی که میگیرن حلالشون باشه واقعا که ایرانسل آخرشه
    بدقولی ایرانسل قراربودتا آخر85 70 شهر را پوشش دهد.
  • سید عبدالحسین نورهاشمی
  • با سلام بنده خبرنگار هستم متاسفانه علیرغم تبلیغات و ادعاعای فراوان در مورد راه اندازی سیستم gprs و استفاده از اینترنت که گفته شد از 12 اسفند تا 25 راه اندازی می شود امروز که هفتم فروردین است این کار لااقل برای خط من صورت نگرفته( sms)مربوط را دریافت نکردم و ازخرید ایرانسل پشیمان هستم تماس با تلفن 130 نیز چنان غیر ممکن بوده که شدیدا شایبه توهین به مشترکین را بوجود آورده است.برای مدیران شرکت متاسفم .....
    بدقولی + {...} ... ناراضی این اس ام اس هنوز نرسیده احتمالا چون خر مبارک از پل گذشت مثل بقیه برند ها دیگه هرچی دلشون خواست {...}. اما این یک اشتباه بزرگ مدیریتی و بازار هست چئن وقتی نشستی کف زمنین بازار دیگه جمع کردن اعتماد یعنی بی خیال.... من که راضی نیستم . اس ام اس ها هم دیگه ارسال نشدم!
    با سلام تبلیغات ایرانسل پوچ و بی اساس بوده است. اس ام اس رایگان بود ولی به مقصد نمی رسید! ام ام اس رایگان بود ولی ارتباط برقرار نمی شد. وقتی باران می بارد آنتن دهی از بین می رود ظاهرا دکل ها ی ایرانسل با نور کار میکنند. و بسیاری مسائل دیگر. با تشکر
  • نایب الله اصغری
  • دولت باید ناظر کیفی باشد و شرکت های خصوصی از دل مردم تقویت واقعی شوند و اصل 44 قانتون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب عملی شود وقتی چنین شد ایرانسل ها می آیند حتی با کارشکنی های شدید دولتی ها و افکار مدیرا ن دولتزده مانع می شوند دورو بر ایرانسل مردم شریف شهید پرور و غیرتمند با اقدار را خوشحال کرد فناوری ارذتباطات و اطلاعات - فانوس
    ادعاهای ایرانسل تجربیات شخصی من حتما این تبلیغات ایرانسل را شنیده اید ( اینترنت 24 ساعته کف دستان شما، هر لحظه در هر کجا عکسهایتان را به دوستانتان بفرستید....) متاسفانه من مدتی پیش تحت تاثیر تبلیغات بیش از حد ایرانسل با 29000 تومان به جمع مشترکان آن پیوستم و تنها هدفم هم استفاده از سرویسهای MMS GPRS آن بود که تا این لحظه بزور فقط توانسته ام یک MMS برای خودم بفرستم آنهم یک MMS پنج کیلو بایتی فقط ! نیز تنها سایتی که توانسته ام با گوشی خود ببینم فقط صفحه اصلی گوگل بوده که خیلی سخت و با جان کندن هم این صفحه لطف کرد و در گوشی پدیدار شد!!! برای دسترسی به اینترنت باید حتما نزدیک آنتنی که دارای پوشش GPRS است قرار بگیرید تازه آنهم با سرعت معادل 0.2 کیلوبایت در ثانیه ! یعنی 12 کیلوبایت در دقیقه!!! من در طول یک هفته هر جایی میرسیدم تست GPRS رو انجام میدادم که نتیجه آن واقعا ... !! ارسال MMS همینطور اعصاب آدم رو خرد میکنه بیشتر نقاط تهران پوشش GPRS ندارد و اگر شما علامت پوشش GPRS رو در بالای گوشی خود میبینید از آنتهای قبلی مونده که هنوز پاک نشده است و کار نمی کند اگر همانجا برای مثال یکبار گوشی خود را خاموش روشن کنید دیگر هیچ علامتی از پوشش GPRS نمی بینید. در نتیجه بدون پوشش GPRS شما نمی توانید هیچ MMS ارسال کنید تازه باید هم شما دارای پوشش قوی و کامل GPRS باشید و هم گیرنده MMS شما !!! یک مطلب واقعا شگفت آور تو سایت ایرانسل نوشته است در مورد هزینه GPRS فکر میکنید کیلوبایتی چقدر در نظر گرفته اند؟؟؟؟؟؟؟ کیلوبایتی 3تومان!!!!!!!!!! یعنی شما بابت هر مگابایت اطلاعات ارسالی و دریافتی باید 3000 تومان بپردازید ! نمی دانم چی بگم دیکه! ایرانسل هم الکی این همه اشکالات رو به گردن مشترکان می اندازد که مثلا گوشی آنها تنظیم نیست ! بلد نیستند ! حافظه گوشی انها پر است ! .... ادعای دیگر ایرانسل همانطور که میدانید یکی از پنج هدیه نوروزی ایرانسل تماس رایگان از 12 شب تا 6 صبح می باشد اما لازم است بدانید که این یک {...}تبلیغاتی بیش نیست ! من 39 دقیقه با یک خط ایرانسل دیگر بین ساعت 12 شب تا 6 صبح صحبت کردم که با کمال ناباوری دیدم از اعتبار بنده 2418 تومان یعنی دقیقه ای 62 تومان کسر شده است. حالا اگر خط من اعتباری نبود و من نمی توانستم همان لحظه اعتبارم را چک کنم حتما شبهای بعد هم صحبت میکردم و آخر سر با قبض تلفن چند صد هزار تومانی مواجه میشدم!! البته من با امور مشترکین تماس گرفتم و برگه شکایتی تنظیم کردند تا مشکل من حل شود و منتظر بازگشتن اعتبار از دست رفته خود هستم تا به گفته آنها دوباره به من بازگردانیده شود. البته در تماس صوتی با ایرانسل مشکلی وجود ندارد و کیفیت صدا هم خوب است. نمیدانم در ماههای بعد سرویسها و کیفیت ایرانسل چطور خواهد شد اما خوشحالم که هنوز سیم کارت شرکت ارتباطات سیار رو دارم راستی دلم واسش تنگ شده برم از تو کیف سامسونیتم درش بیارم و بزارمش توی گوشیم تا هر وقت ایرانسل وضعش بهتر شد دوباره بیام سراغش..... پایان !
    با سلام من رضا از اصفهان هستم و دو ماهه که سیم کارت دایمی ایرانسل دارم اول به ما قول دادند که تا اخر بهمن ماه شبکه وصل میشه ولی تا الان وصل نشده و sms هم که اصلا دو ماهه قطعه و هیچ جایی هم انتن نمیده و همیشه هم خط اشغاله و با130 هم که تماس میگیری جواب درست بهت نمیدن در کل به نظر من سیم کارت ایرانسل به ...
    یادمه روز های اول که سیم کارت دولتی اومده بود حتی تو راه پله هم آنتن نمیداد سمس که تا دو ساله پیش نداشت شما ها هم که دم از این میزنید که اینترنت دیر وصل شده یا فلان جا آنتن نمیده تا دیروز اصلاً نمیدونستید این چیزا چی چی هست من خط دولتی رو فروختم ایرانسل خریدم چون فکر میکنم اگه قراره مثلاً تو مترو آنتن نده بهتر از اینه که از همهٔ دنیا عقب باشم ترجیه میدم اپراترم هر پالس رو تو یک دقیقه بگیره ولی رومنیگ داشته باشه در ضمن کسی نگفته ایرانسل ارزونه ایرانسل به درده کسی میخوره که یه چیزی بیشتر از موبایل بخواد داشته باشه نه کسی که نگران 50 تومان پول باشه...
    منم با فرهاد موافقم اوپراتور دولتی که اصلا تعطیله بحث سر قول و وعده هاست که میدن و عمل نمیکنن. اگه چیزی رو میگن باید عمل کنن نه اینکه بعدش بگن کی بود کی بود من نبودم. این gprs شون رو بهتره دوباره تمدید کنن چون یکی اینکه اینایی که الان GPRS داشتن نتونستن استفاده کنن ثانیا اونایی که تازه تو شهرای جدید و یا حتی قبلی تحت پوشش قرار میگیرن هم حق دارن. ایرانسل تو سایتش که میری نقشه پوشش دهی تهرانش رو که ببینی نیاوران و نیایش و چمران و ولی عصر بالاتر از پارک وی تو پوشش دهیه که دروغ محضه. به پشتیبانی هم که زنگ میزنی میگی اشتباهه میگن این مال آیندست میگم زیرش نوشته "پوشش فعلی شبکه" ولی با مهارت تمام آدم رو میپیچونن. سایتشم در باره شهرای تحت پوشش دیر به دیر آپدیت میشه و شهرای جدیدو بایذ تو زیر نویس تلوزیون ببینی! شهراییم که تحت پوشش قرار میدن هم که اصلا معلوم نیست کجای نقشه هست!
    ببخشید من مشترک ایرانسل هستم و راضی نیستم ...چون بهخاطر کارم سفر زیاد می روم ...و ایرانسل به دردم نخورده و عملا گوشی من در خیلی از نقاط کشور بیستر یک اسباب بازی است ...اگر می خواهید رقابت کنید اولین اصل ...توسعه سریع و تحت پوشش قرار دادن تمام نقاط ایران است یعنی اگر بشود تا شهریور ...تمام نقاطی که شرکت ارتباطات سیار تحت پوشش دارد را ایرانسل هم تحت پوشش بگیرد ...آنوقت می توان گفت که ایرانسل خوب است ...همانطور که می دانید تنها مزیت ایرانسل نسبت به شرکت ارتباطات سیار ...اینتر نت است و کمی هم قیمت ....چون اگر توجه کنید در ایرانسل ...3 ثانیه معادل یک دقیقه است یعنی اگر شما 3 یا چهار ثانیه صحبت کنید معادل یک دقیقه ایت ...ایرانسل از این طریق ...جبران ارزانی قیمتش را می کند... من حساب کردم ....2 ساعت صحبت کرده ام ...و با احتساب این کار معادل 3 صحبت کرده ام ...چون تعداد تماس هایم خیلی بوده است و کوتاه بوده اند .....
    من می خوام سیم کارت اعتباری ایرانسل بخرم خواهشن یکی منو راهنمایی کنه .آیا ارزشی داره یانه
    بابا کی گفته هر 3 ثانیه 1 دقیقه میافته؟ دوره ها 1 دقیقه ایه یعنی شما اگر 20 ثانیه ، 1 یا 3 یا 40 ثانیه صحبت کنید انگار 1 دقیقه صحبت کردین و اگر 1 دقیقه و مثلا 43 ثانیه حرف بزنین انگار 2 دقیه حرف زدین.
    دفاع از ایرانسل انصافآ تا زمانی که همین ایرانسل نیومدخ بود به قول بعضی از دوستان کسی از gprs یا mms میدونست! تا زمانی که نیومده بود خود مخابرات mci تا اونجا که میتونست پول مردم رو نگه میداشت و کلی سود مسکرد و بعد از کلی معطلی تحویل میدادبه دو دلیل صدای کسی هم در نمیومدچون چیز دیگه ای نبود دوم اون موقع موبایل تو ایران یه جور وسیله کلاس گداشتن بین افراد جامعه شده بود!13 سال طول کشید تا mciبطور کامل در سراسر ایران راه اندازی بشه اما اگه ایرانسل به مشترکی بگه دوماه دیگه شهرت آنتن میده طرف باید منفجر کنه همه جارو!تا زمانی که نبود قیمت mciکمتر از 900هزار تو.من نبود اما ایرانسل و تالیا که اومدن یهو سیستم مدرن مخابرات! هر دفعه کاهش پیدا کرد و هر دفعه هم میخوان کمترش کنن!در مورد تالیا هم بگم الان از همون آنتن mci استفاده میکنه که آنتن خوبی داره وگرنه ار این خبرها نبود! تا وقتی نیومده بود از هرجا در ایران به دنبال سیم کارت بودند ولو اینکه 2 سال هم منتظر باشند!تا حالا کشی فکر کرده همین سیستم واگذاری tciچه اتفاقاتی را برای مردم انداخته بود!سیم ارزونتر میخریدی دو برابر قیمت میفروختی!انواع و اقسام کد ها بوجود آوردند کد 1 2 3 4 و الان هم که 7 با انواع قیمتها و هر چی ادم سودجو هم که بود که دیکه الی ماشالله!مردم ما خیلی زودتر از اینها حق استفاده از انواع سیستمهای روز دنیارو دارند چون زمانی که در جاهای دیگه گوشت دایناسور میخوردند ما فرهنگ داشتیم!سال 1386 برابر با سال 7029 میترایی آریایی بوده خود شما که ایرانی هستید میتونید تصورشو بکنید!!! ایرانسل اومد!درست مثله یه بچه کوچیک که نیاز به حمایت داره!کلی تجهیزات آورد!تمام موارد بالارو تا حد زیادی برای مردم ناخود آگاه روشن کرد!یدفعه با اومدنش خیلی از مردمی که واقعآ هم نیار داشتن هم لیافتشو دارای سیتمی جدید با وضوح بالاتری شدند.سیستمهای جدیدی پشت هم شروع شده و خواهد شد هر چند با ضعیفترین سرعت اما مهم این که شد!مثل یه بچه ای که اولین بار رو پاهاش وایسته!اما همه میدونیم بالاخره یه روز با سرعت تمام خواهد دوید! به قول کی از دوستان تا همین 2 3 سال پیش sms هم وجود نداشت اما چی شد حالا tci اعلام میکنه gprsمخابرات هم آخر بهار راه انداری میشه!چند سال خبری نبود حالا 2 3 ماهه آپولو هوا میکنن! تا دیروز اگر 2 سال صبر میکرد سیم کارتشو بگیره مهم نبود اما الان که 2 روmmsاش دیرتر راهاندازی بشه سقف آاسمون به زمسن میاد! قیمتهای عجیب و غریب با کدهای مختلف با عث شده بود بخشی از همین مردم خیلی عزیز که به سیستم واگذاری سیم کارت با tciعادت کرده بودند دست از سر ایرانسل هم نکشند و خودشون سیم کارت رو بخرند 150 تومان بخاطر رند بودنش 400 و یا حتی بیشتر بخوان بفروش برسانند! جهت اطلاعات بیشتر یه جستجوی کوچیک تو همین googleبزن ببین قیمت سیم کارتهارو چند گذاشتن! آیا به ایرانسل مربوط میشه!؟ نه خیر ! این مشکل از زمانی شروع شد که خودtci شماره رندشو اون زمانی که سیم معمولیش 2 میلیون بود 30میلیون قیمت گذاری کرد و چه باحال استقبال هم شده بود! یا ما مردم میخواهیم با این همه فرهنگ و اصالت به هم کمک کنیم و آبادانی رو به معنای واقعی حس کنیم جوری که بین کسی فرقی گذاشته نسه یا که نه فقط فکر خودمونیم! نه ایرانسل بلکه هر چیز دیگه ای که باعث بوجود آمدن پیشرفت و موقعیت کاری برای جوتنان و اطلاع یافتن مردم از منابع جدید و تکنولوژی میشه باید کمک کرد این حق ماست که همه چیزو داشته باشیم چرا که شما در هر جای دنیا که موفقیتی هست حتمآ یا ایرانیه یا ایرانی درش دخیل بوده! از دانشمندان ناسای آمریکا تا دانشجویان برتر سیدنی استالیا! آنتن نداره mms ضعیفه بدقولی کره ظرف چنئدماه نتونسته 70 شهرو آنتن بده اینا همش خاله زنک بازیه! اگه اشکالی داره چیزی هست چه کمکی کردیم برطرف بشه!؟یا میخواد سود کنه یا میخواد کار خودشو راه بندازه....تو بازار گوشیهای i mate یا قیمتی بالاتر میفروشن با کمال وفاحت اعلام میکنند و حتی رو پارچه مینویسند که: گوشی زیر با 600هزار تومان قیمت و با gprsنصب شده تضمینی فروخته میشود!!!! در صورتی که این مدل گوشیها اصلا دستی خودشون بخاطر امکاناتشون تنظیم میشن و اطلاعاتشو تو سایت ایرانسل هم زده و اصلا نیازی به ارسال تنضیمات توسط خود ایرانسل نیست!!! کجای این فرد شبیه آدمهایی هست که میخواد به مثلا رفتگر زحمت کش محله یا به کارمندی که قسطی میتونه خرید کنه یا کلآ به هموطنی برای پیشرفتش کمک کنه!!! هزاران هزار این آدمها همین دوروبرمون هستن! جالب از هین آدمها داد و بیدادشون در میاد که آی چرا آنتن نمیده!! 100% مشکلاتی هست 100% موانعی هست اما همه ما با هم نیاز داریم به هم کمک کنیم نه اینکه سیم کارت اعتباریشم که خود شرکت 5000تومن هدیه مجانی اضافه بر 5000 تومان قبلی گذاشه رو سیم کاتهایش از تو مغازه به همون آدم کارمند بفروشیم 35000 تومن!!! من از هر ستا سیم کارت داشتم.چیزایی که گفتم نه برای ایرانسل بلکه برای هر چیزی که باعث پیشرفت مملکتم و مخصوصآ مردمم بشه استقبال میکنم و هر ایرادی هم که داشته باشه که داره البته در مواقعی باز صبر مینم چون میدونم آخر صبر کردنم به چیزایی که دلم میخواد میرسم. با تشکر از صبر و حوصله ای که داشتید. محمد.ع از تهران.
    من هم یک سیم کارتایرانسل دارم ولی چند روز پیش یکی از دوستام به منزل ما زنگ زد و گفت بابا این سیم کارت {...}پیدا کردی؟؟؟ چرا آنتن نمیده؟ به خصوص در سمال شرق تهران (اتوبان بابایی)
    انتن دهی در سبزوار خیلی ضعیف ما سرویسای دیگشم نخواستیم
  • یک ورامینی اصیل
  • واسة چی اینترنت تون تو قرچک انتن نمیدة
    دروغ خیلی بده. نقشه پوشش ئهی تهران رو ببین، نیاورونش که خالی بندیه. کی گفته تالیا از دکلهای mci استفاده میکنه؟ او نبرای خودش دکل داره و آنتن خوب اون باعث شد که مخابرات هم آنتنش بیاد رو فرم. در ضمن، جاهایی دکل گذاشته که مخابرات خواب پوشش دهی اونجا رو هم نمیبینه منظورم جاهایی به جز شهرهای فعلیه البته هنوز فعالشون نکرده
  • مجتبی علیزاده شیرازی
  • سلام باارزوی تبریک سال نو:کو؟مکرقرارنبود که کل شیراز تبلیغ میکردید بوشش کامل از22بهمن منزل ماشمال شهرشیراز (معالی اباد)هست اصلأ انتن نداریم فکرمیکنم شماایرانسل رابرای جنوب شهریها درست کردید من رفتم 5تاسیم کارت خریدم هر5تاش هم کذاشتم توی طاقجه نکاشون میکنیم حدود1000000تومان رفتیم دادیم کوشی قربان هیج
    خدا رو شکر قیمت اینترنت ایرانسل هم اعلام شد. یعنی برای 1 مگابایت باید 3072 تومان پرداخت کنید. به عبارتی دیگه این همه بوق و کرنا برای سرویسی که کسی جرات نمیکنه ازش استفاده کنه. خواهشاً سنگ ایرانسل رو الکی به سینه نرنین
    محاسبه تعرفه مکالمات ایرانسل به صورت دقیقه ای که مشکلات وضرر های زیادی را برای مشترکین ایرانسل داشته است و همچنین خبر افزایش تعرفه مکالمات از ایرانسل به سایر خطوط تلفن همراه و ثابت در کشور به نرخ هردقیقه 76تومان باعث تبلیغات بسیارمنفی در مورد ایرانسل در بین مردم گردیده است ،که می تواند سر آغار مشکلات زیادی برای ایرانسل باشد.
  • مشترک ایرانسل
  • گرچه در خبر ها گفته می شود محاسبه تعرفه مکالمات ایرانسل از اول سال 86 ثانیه ای شده است ولی با مراجه به کنترل حساب اینترنتی ایرانسل می توانید پی ببرید که این خبر حقیقت ندارد و امروز که 17 فروردین 86 می باشد ،همچنان محاسبه تعرفه مکالمات بر اساس دقیقه صورت می گیرد .
    !!!خیلی عجیبه الان که از 15 فروردین گذشته هنوز برای اتصال به اینترنت هیچی از اعتبار کم نمیکنه !!! به نظر شما دلیلش چیه؟!!!
    خواهشمند است به ما اعلام نمائید ایرانسل اعتباری و دائم از کی در اصفهان راه اندازی می گردد. با تشکر
    سلام میخواستم بدونم ایرانسل در خوزستان یا دزفول کی راه میفته الان سیم کارتشو هست ولی هنوز وسل نیست متشکرم بای
    بالاخره بعد از حدود دو ماه تلاش و پیگیری اس ام اس تنظیمات رو گرفتم ولی به اینترنت وصل نمیشه. فقط تونشتم به زور 2 تا MMS بفرستم که رو هم 70 کیلو بایت بود. بابا آنتنای نیاورونو کامل کنین دیگه.
  • سیدعباس سبحانی کودعربانی
  • باعرض خسته نباشید ایرانسل نمیکم که خوب بدهم نیست به این شرط که خوب تقویت بشه درشیراز اکثرجاههاانتن نمیدهد انشاالاه که این کارراانجام دهید درضمن مکالمات ازکی ثانیه ای میشود0ازشیراز
    خیلی کارشمادرسته خودتان هم میدونستید _مکالمه ثانیه ای از کی اعظم ازشیراز_30متری
  • اسماعیل اقبالی
  • برای من 25تاsms‏ ‏ تنظیمات GPRSامده:ایابایدهمهاش راSEAVکنم یایک دانه اش _اسماعیل اقبالی ازشیراز
    ایرانسل {...} برای چی براش تبلیغ میکنید من یه خط دولتی دارم و یکی ایرانسل باوجود اینکه از ایرانسل به اندازه یک دهم دولتی استفاده نمی کنم ولی هر ماه یک قبض میاد که دو برابر دولتی توش هزینه نوشته جدیدا که اصلا نمیشه smsزد برای ارسال یه smsباید ده بار تلاش کنید تو رو به خدا {...} چون تعرفه هاش برای هر دقیق 90 تومان و آبونمانش 1750 تومان است .ضمنا درست وحسابی آنتن نمیده. ضمنا بگم تمدید مهلت ارسال mmsدرست نیست چون برای من برای هر mmsچیزی حدود 50 تومان هزینه داره .ایرانسل = {...}
    با سلام خدمت آق محمد که یه طومار نوشتن دستشون درد نکنه ولی آقا محمد یا دروغ میگی یا اطلاع نداری وقتی برای آدم با وجود استفاده کمتر چند برابر دولتی قبض میاد آدم میسوزه وقتی که دروغ میشنوه می خواد مشئولان ایرانسل رو با شما {...} این هدایای نوروزی همش {...} بود میگی نه برو تو اینترنت بگرد این همه که مثل تو دروغ نمی گن مثلا 200 دقیقه مکالمه رایگان برای جبران ضرر مشترکان وعده داده شده بود ولی به من که بیش از 50000 هزار تومان به خاطر سیستم بیلینگ غلط این شرکت ضرر کردم یک دقیقه هم ندادند تو دفترچه ایی هم که اولش داده بودند همش غیر واقعی بود آنتن دهی هم که نداره حالا تو میری سراغ سرویس جدید بزار اول آنتن بده بعدا برو سراغ اونا که از نظر من به جز برای بچه پولدارهایی مثل تو برای بقیه ارزشی نداره ضمنا اگه با مشترکین پیش پرداخت صحبت کنی می فهمی که دقیقه ایی 76 تومان کم میکنه که اون پنج هزار تومان هم به خاطر {...}وجلب مشتری داده نه برای دوست داشتن مردم تو اگه دغدغه پیشرفت رو اری باید از کسانی حمایت کنی که {...} و به فکر خدمت {...} نه {...} پول تبلیغات گسترئده شان تامین می شود به یاد دشته باش که خدا دروغ گویان را دوست ندارد پس سعی کن دروغ گو نباشی
    ایرانسل از کی دربوشهرراه اندازی میشه _احمد رییسی ازبوشهر
    تو مدتی که گوشیم خاموش بوده 20000 تومن واسم انداخته. e-care هم هر کاری میکنم برام نمیاد!
  • سیدقاسم سبحانی کودعربانی
  • سوال :برای جی هزینه مکالمه ثانیه ای نمیشود_انتن که نمیده هزینه زیاد هم دریافت میکند _اکر بیارزه مفت والو _اخه ادم به چه ایرانسل دلش خوش باشه که بخوات هزینه دقیقه ای هم بده __ازشیراز
    وب سایت ایرانسل رفتین ببینین صورتحسابتون چند اومده دخلتون میاد ده تا صفحه رو باید رد کنی تازه ریز مکالمات حداقل یه ماه قبلتونو میتوند ببینید به این میگن به روز بودن ایول. هزینه مکالمه هم که اگه از اول میدونستم ایرانسل نمیخریدم . چه خبره آخه
    Irancell's OK khaheshan alaky shoolooghesh nakonid avalan agha mohammad ye sery az harfashoon doroste bayad chand mahy sabr kard oon vaght ghezavat kard dovoman VIDA jan ya nemidoony ya toojave enteghady man ye gooshye N620 samsung daram khoonamoonam hashiyeye tehrane Hichmoshkely ba anten dehy nadaram pishpardakht daghighe ee 62 tomane be harja ke mikhay zang bezan man ino emtahan kardam tooye eydam pedare interneto daravordam az bas too internet boodam harky ke nemitoone bere benazareman nemitoone gooshisho tanzim kone faghat ba gooshyhaye sonyerixon begheyr az site haye khodesh jayedige nemishe raft
    با سلام. میشه بگید ایرانسل در دزفول کی فعال میشه؟؟؟؟؟؟؟!!
    با سلام میخوام یگم که هر کی نمیدونه بدونه.اوایلی که ایرانسل امد چند هزار تا از سیمکارتاشو قروخت و ... اگه خبر داری بهدش امدن یه کاری کنن گفتن که دقیقه ای 499ریال بهد الان قبض امده دیدن هر پالسش امده 499 ریال. خوب امیدوارم درکشون کنین.بای
    آنتن دهی ایرانسل در اصفهان هنوز هم درست نشده و هی میگن داریم تست می کنیم تا راه بیفته. یکی نیست بگه که بلخره کی قراره ایرانسل تو اصفهان درست و حسابی آنتن بده. به جای شهر اصفهان رفتن سراغ چند ده و شهر کوچیک اطراف اصفهان!
    لطفا به نمایندگی ها تون در همه جای کشور اطلاعات واموزش کامل بدین تا بتونن مردم رو راهنمایی کنن من یک خط ایرانسل دارم ولی نمایندگی هیجچی درمورد gprs mms ,وبقیه چیزها نمیدونست
  • محمد مهری پاشاکی
  • با سلام ، میخواستم بپرسم ایرانسل در گیلان کی راه اندازی میشه یا کدام شهر ها در برنامه هستند. فقط نگین در آینده نزدیک باتشکر
    من سیمکارتهای اعتباری شرکت مخابرات رو ثبت نام کردم. مطمئن باشیداگر کیفیت شبکه ایرانسل همینجوری باشه موقعیکه این سیم کارتها رو تحویل گرفتم ایرانسل رو نمیفروشم.... بلمه میدازم ... آقا جان افتضاحه.با این سیستم محاسبه دقیقه ای. دو روز پیش حساب کردم حدود 2000 تومان صحبت کرده بودم اما به اندازه 4500 تومان کم شده بود. آنتن دهی هم که دیگه ... جایی هم که آنتن میده شبکه مشغول. دیگه چی میخوایی بگم؟
    سلام به همه دوستان بابا ایرانسل داره روزا پول پارو می کنه ما مردم که سادایم هیچی نمیگیم درسته که تو سیم کارت تو خریدی 1500000 تومان به قول خودمون عشقم می کنی که150 تومان دادی ولی بعدا ایرانسل از همین نر خ مکاله اش 2 برابر می گیره من کرمانی هستم هنوز نمایندگی ایرانسل تو کرمان نبود من سیم کارتمو سفارش دادم و شمارمو انتخاب کردم خداییش من خبر نداشتم که آنتن نمی ده فقط تو روزنامه نوشته بود کسانی که می خواهند سیم کارت خود را انتخاب کنند می توانند سیم کارتشونو انتخاب کنند دیگه حرفی از انتن نمیده و کی میده و از اینا نبود حالا هم از وقتی که نایندگی ایرانسال اومده تو کرمان می ری می پرسی کی انتن میده میگه 22 بهمن 85. 22 که گذشت می پرسی میگن قبل از عید دوباره میری می گن تو عید بازم میری میگن 15 اردیبهشت86 بابا نمایندگییا شونم هر کی هر کیه تو یه نمایندگی میری می پرسی کی آنتن میده می نمیدونم تو یکی دیگه میری میگه برو بعداز مرداد86 تو یکی دیگه میری می گه معلوم نیست تو یکی دیگه میری میگه اعلا کردن 15 اردیبهشت86 یکی نیست بگه بابا اگه تو نمایندگی هستی پس چرا تو یه چیزی میگی اون یه چیزه دیگه دیروز 24 فروردین نرخ های جدیدو اعلام کرد کسی نمی دونه نرخ ایرانسل ثانیه ای چقدر شده
    چقدر ... چرا جلوی ایرانسل گرفته نمیشه مگه اولتیماتوم 48 ساعته داده نشد چرا ایرانسل به حالت تعلیق در نیامد چرا به مردم دروغ میگین اقای اکبر دزفولی من از حق خودم نمیگذرم به خدا واگذار کردمت دیدار در قیامت
    26 فروردین هنوز نرخ دقیقه ای است مسئولین بیش از این آبروی خود را نبرند
    حقیقتا ایرانسل پس از 6 ماه فعالیت خوب توانسته خدماتش رو ارتقا بده
    بابا یکی بگه ایرانسل تو دزفول کی راه میفته {...}از 2ماه پیش گفتند که قرار راه بیفته نه پول سیم کارت رو میدن نه وصلش میکنند
    با سلام می خواستم بپرسم ایرانسل در کرمان کی راه اندازی می شود چون سیم کارتش به فروش میرسد
    با سلام به همه من خودم یک سیم کارت دایمی ایرانسل دارم و اونا با صد تا سیم کارت مخابرات هم عوض نمیکنم. البته منکر بعضی نقایص اون مثل ضعف پوشش دهی و یا اختلا لات GPRS اون نیستم که البته برای اپراتور تازه کاری مثل ایرانسل کاملا طبیعیه. البته خود من که بجز مترو مشکلی با پوشش ایرانسل تو تهران ندارم. کسانی هم به ایرانسل ایراد میگیرند بهتره یکی دو سال پیش ( یا حتی همین الان) ارتباطات سیار رو از یاد نبرند. از نظر من که کیفیت صدا و آنتن دهی ایرانسل در مناطقی که تحت پوشش قرار گرفته، خیلی بهتره. در مورد بعضی از مطالبی هم که دوستان نوشتند ، من نیدونم اینکه مخابرات بر خلاف تعهدش هزینه تماس با ایرانسل رو برای مشترکانش دقیقه ای 76 تومان حساب کرده و به قول معروف تو ... کرده رو هم باید گردن ایرانسل انداخت ! و یا اینکه شرکت ارتباطات زیر ساخت به عمد یا غیرعمد در اتصال شهرهای آماده کار به مراکز سوییچ ایرانسل کوتاهی میکنه هم تقصیر ایرانسله؟! دوستانی هم که تازه یادشون اومده تعرفه ایرانسل دقیقه ای بوده و برای ثانیه ای شدن اون طاقت صبر کردن ندارند و روز شمار درست کرده اند و به اون اولتیماتوم مسخره استناد میکنند بهتره سیم کارتشونو بفروشند و برند یه سیم کارت دولتی بخرند و از خدمات پیشرفته اون مثل ارسال SMS و نمایش شماره تماس گیرنده ( با آبونمان ماهی 500 تومان!) بهره مند بشند. اصلا شما رو چه به ایرانسل. راستی کسانی که سیم کارت دولتی دارند یادشون نره که اگر قرار بود تمام خدمات ارزش افزوده ایرانسل رو که به صورت رایگان برای همه مشترکانش فعال شده ، یا به زودی فعال میشه رو برای خودشون فعال میکردند ( با فرض اینکه مخابرات این خدمات رو بده) باید ماهانه فقط چند هزار تومان آبونمان میدادند .
    فقط تالیا! فقط حیف که پوششش کشوری نیست. وگرنه میارزه
    ...با این gprs va mms تون.من sim را انداختم دور شما هم همین کار را کنید.البته 0912 بدتر است. با تشکر.
    با سلام من تازه دو روزه خریدم آنتن دهیش بدک نیست ولی sms تنظیمات هنوز برام نیومده نمیدونم چجوریه امیدوارم ضرر نکرده باشم البته خوشبختانه من سیم کارت دولتی خودم رو هنوز دارم با تشکر
    کسانی که مردد هستن که ایرانسل بگیرن، ایرانسل 150 تومن نمیارزه، اما 29 تومن میشه گفت میارزه با توجه به خدماتی که نسبت به IR_TCI میده.
    واقعا متاسفم.....مخصوصا برای مدیر عامل عزیز ایرانسل که مثلا همشهری ما هستن!!! فروردین تمام شد اما ایرانسل در دزفول فعال نشد!!! چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای دریافت تنظیمات اینترنت از گوشی خود با شماره 130 تماس بگیرید و طبق اعلام ا÷راتور عمل کنید تا 1 ساعت بعدش میاد
    {...} آنتن دهی مشکل دارد. ۱ ثانیه هم ۱ دقیقه حساب میشه. من که {...} فرستادم.
    تا کنون اخبار سراسری چندین بار تاکید کرده است که ایرانسل موضف است هزینه مکالمات خود را از دقیقه ای به ثانیه ای تبدیل کند ولی تاکنون این اتفاق نیوفتاده است چرا و چه کسی جواب گوی مبالغ هنگفت قبض موبایل مردم میباشد اگر دولت نمی تواند کنترل کند درش را تخته کنند تا خیال مردم راحت شود
  • رویا از تهران
  • اگه 29 هزار تومانی بگیریم شماره ثابته و هیچ موقع احتیاج به شارژ نداره؟؟؟؟؟ ---------------------- شما همواره به شار‍ نیاز خواهید داشت.
    در شهر ما، سیم کارتهای به قرار 30 هزار تومانی به قمیتهای 31 الی 43 هزار فروخته می شه. تو یه باکس 100 تایی اول 43 تومانی ها هم فروخته میشه. شاید مال اینه که ملت تا پارسال گرون ترین سیم های ایران رو داشتن. حالا گذشته از این، تو همین شهر ما که اسمش سقز باشه ، روزی در میان حداقل یک ایراد شبکه پیش میاد. ولی همیشه سیستم کاهش اعتبار UP تشریف دارن. مثلا: 140 رو برای پیگیری مشکل می گیرم از اون ور سیستم می گه (NETWORK DIFICULTY) و تماس قطع میشه و وقتی اعتبار رو چک می کنم می بینم یه -62 خورده تو حسابم. یا بعد از ارسال SMS جوابیه می رسه که مسج Refused ولی کاهش اعتبار Accepted !!؟؟ وقتی به 2225 برای فعال سازی gprs یک sms میفرستم، در جوابم میاد که "گوشی شما ثبت نشده است" در حالی که گوشیم ریجستر اصلیه. راستی کارت شارژ 10 هزاری اینجا 11 الی 12هزاره، کسی نمی خواد؟
    منم ایرانسل دائمی دارم باید بگم: اولا ینترنت با موبایل فقط جنبه تبلیغاتی داره.اصلا حال استفاده از اینترنت با کامپیوتر رو نداره.ثانیا هر چی واسم SMS فرستاده میشه من نمیتونم بگیرم.آنتن دهی در شمال تهران به خصوص دانشگاه شهید بهشتی و نمایشگاه بین المللی وحشتناکه وضعیت دریافت SMS یلی بده
    من یکی از مشترکین ایرانسل هستم که به دلایل کاری مکالمات کمتر لز یک دقیقه و یا حتی اکثرا کمتر از 30 ثانیه دارم که با مراجعه به قسمت مدت تماس گوشی تلفن همراهم تقریبا ماهیانه 70_80 دقیقه مکالمه می کنم ، که اگر تعرفه مکالمه ثانیه ای محاسبه شود هزینه مکالمات من 3500_4000تومان بیشتر نمی شود واین در حالی است که من فیش های 12 _13 هزار تومانی دریافت می کنم که مشاهده می کنید دو ، سه برابر هزینه مکالمات از من پول گرفته می شود و با یک حساب سر انگشتی مثلا 12000 تومان تقسیم بر 80 دقیقه مکالمه ، هزینه هر دقیقه مکالمه من 150 ت.مان می شود . آیا کسی پاسخ گوی ما که مجبور به پرداخت هزینه های اضافی هستیم نخواهد بود ؟ فکر می کنم من هم جز کسانی خواهم بود که ایرانسل را کنار خواهند گذاشت ؟!!!!!!!!!
    آقا از دیروز یکم اردیبهشت بطور بسیار زیادی بابت استفاده از GPRS از اعتبار کم میکنه بابت هر اتصال حتی بدون اینکه دیتایی رد و بدل بشه 80 تومان کم میشه من که فقط 250 کیلو بایت در آخرین اتصال استفاده کرده بودم 1900 تومان از اعتبارم کم کرد! بنده کلا از امروز استفاده از اینترنت و ور رفتن با ایرانسل رو بی خیال شدم و سیم کارت رو درآوردم فقط باید یادم باشه هر سه ماه یک تماسی باهاش بگیرم که خطم قطع نشه... یک مطلب جالب دیگر امروز یک اس ام اس واسم اومد و نوشته بود : مشترک گرامی نام شما از سرویس کنترل اینترنتی حساب خذف گردید!!! با خدمات مشترکین هم تماس گرفتم البته خطاشون بشدت دچار اشکال است و تا وصل میشه قطع میکنه من حدود 25 دفعه تماس گرفتم تا موفق شدم اگر با خود سیم کارت ایرانسل 25 دفعه زنگ زده بودم الان از اعتبارم 1550 تومان کم شده بود! اما با تلفن ثابت تماس گرفتم ... اونها اظهار بی اطلاعی کامل کردند! من هم گفتم فدای سرم که خذف شد! خوب دیگه چی بگم خدمتتون ؟ مراقب تبیغ 1000 دقیقه هم باشید! اگر هم الان متوجه منظور من نمی شوید بعدا خواهید فهمید! این هم یک مطلب کلی هزینه استفاده از خدمات بسیار بالاست و اصلا نه تنها نمی صرفه بلکه دو سه برابر بیشتر از تالیا و ارتباطات سیار براتون خرج تراشی میکنه حداقل باید ماهی هزار تومن واسه تماس با این شماره ای 130و 140 کنار بذارید آخه من نمی دونم این چه مسخره بازی هست که دوتا شماره تلفن ثابت برای خدمات مشترکین اختصاص نمی دهند؟ این سرویس های اینترنتیشم خوب نیست من تا حالا در مجموع بیشتر از 3 روز در این یکماه نتونستم استفاده کنم و ارسال ام ام اس و اینترنت هم با مشقت و اعمال شاقه فقط چند لحظه در بعضی روزها امکان پذیر است. خدا را شکر می کنم که نرفته بودم سیم کارت دائمی بخرم و اون 29000 تومن هم فکر می کنم از جیبم افتاد تو {...}... یک مطلب هم واسه اونهایی می گم که دارن لحظه شماری میکنند که شبکه ایرانسل توی شهرشون راه بیفته دوستان حتما این مثل رو شنیدید که میگن طرف بوی کباب شنیده اما نمی دونه که دارن خر داغ میکنند! ( این مثل بود دیگه لطفا سانسورش نکنید) بخدا همون سیم کارت ارتباطات سیار از اوپراتور دوم سوم چهارم پنجم ... بهتره. اگر همین مخابرات نبود که جلوی ایرانسل رو بگیره ایرانسل قیمت مکالماتش رو به دقیقه ای 200 تومان هم میرسوند... حالا خود دانید که چه تصمیمی به صلاح شماست.
    من اول از ایرانسل راضی بودم ولی از وقتی که شرط گذاشته مکالمه هاشو ثانیه ای می کنه به شرطه اینکه هزینه های مکالمه هاشو ببره بالا دیگه بهش اطمینان ندارم تازه هزاربار باید تلاش کنی تا اس ام اس هات ارسال بشه و به مقصد برسه در ضمن اگه میخواین حرفاتون به گوشه ایرانسل برسه به این لینک برین و فرم نظرخواهی رو پرکنین شاید کمک کنهhttp://www.irancell.ir/Layer2/?id=34
    سلام ایرانسل کی به طور قطعی در یزد راه اندازی می گردد متشکرم
    به نظر من ایرانسل خوبه ولی یک کم بد انتن می ده بد اگه میشه در قزوین هم بشقابشو نصب کنید. متشکرم
    شیراز که اوضاع ایرنسل خرابه آنتن داره اما میگه در دسترس نیست ؟؟/ ما که اعتباری گرفیم چیزی مجانی عایمون نشد خوش باشید کسی در مورد شیراز و آنتن دهیش چیزی میدونه؟
    سلام به نظر می رسد که وجود ایرانسل باعث به وجود آمدن رقابت در مخابرات شده است. که البته همواره با کارشکنی دولت همراه بوده است ولی به هر حال این رقابت باعث کاهش قیمت سیم کارت، کاهش زمان واگذاری، دریافت وجه در دو مرحله و احتمالا کمی شفافیت در امر مخابرات شده است. تلفن دولتی تا مدتی قبل تماس ها را دقیقه ای حساب می نماید و هنوز هم در تلفن همراه هر 6 ثانیه و در تلفن ثابت هر 3 دقیقه مبنای محاسبه می باشد و به ازای تماسهایی هم که ناموفق است بازهم باید یک پاس پرداخت شود. حالا کی حامی مردمه؟
  • سیدابراهیم امینی
  • خدمات ایرانسل خوب است ولی خیلی از جاها خط و آنتن نمی دهد که خیلی ها در اذیت هستند که انشاء الله در آینده نه چندان دور از خدمات بهتری برخوردار شود.
    سلام اقا جون من موندم بخرم ایران سل رو یا نه یکی میگه بده یکی میگه ای بدک نیست قیمتش ارزونه اما به ریسکش نمی ارزه.....من هنوز مشکوکم فکر میکنم که هنوز خیلی مونده تا خوب از اب در بیاد پس بازم تلاش کنید ...اگه دیدم خوب شد اون موقع یه فکری میکنم
    سلام اعتبار من 15000ریال بود که بعد از سه روز حذف شد
    به نظر من محاسبه دقیقه ای مناسب نیست.شرق حکیمیه هم اصلا انتن نداره
    من از طرفراران افراطی ایرانسل بودم به طوری که همه به من میکفتند "اسپانسر ایرانسل"اما الان مشکلاتی دارم میگن فقط برای ارسال و دریافت حجم داده ها بابت هر کیلو شاید 15 ریال شاید هم 30 ریال (هر چه بخواهند و هر چه بتوانند)محاسبه می کنند مواظب باشید چون ظاهراً به محض اتصال به اینترنت شازژتون تموم میشه ....
    به نظر شما SIM کارت آقای دزفولی(مدیر عامل ایرانسل) ایرانسله؟؟
    باسلام اینجانب احمد پورحسین دارایه مغازه موبایل فروشی در شرق گیلان شهرستانه لاهیجان در مورد نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش را می خواستم اطلاعات کسب نمایم با تشکر پ.رحسین
    ایرانسل اول با اون همه تبلیغات دل ملت را خوش کرد ولی بعد ... 1.هنوز 70 شهری که قولش را قبل عید داده بودند کامل نشده 2.در خود سایت ایرانسل افتاح اصفهان را 22 بهمن نوشته که هنوز در تاریخ 9 2 86 هنوز خبری از افتتاح رسمی نیست 3.از gprs هم نگوییم بهتر است که هیچکی جرات نمیکند طرفش برود با ان تعرفه گران! 4.درشهرهایی که هم رسمی افتتاح شده هنوز مشکل sms از دولتی به ایرانسل وجود دارد اما چیزی که هست این اگر ایرانسل مشتریانش را راضی نگه ندارد زیر پای مخابرات له میشود
    ba tashakor az tamami dastandarkaran.man khate 912 khodam ra forookhtam ta irancell begiram choon fekr mikardam arzoontareh! vali mibinam hazineh ziadtar shodeh va gahan doostan ba sakhti ba man tamas migirand sanieh ham ke mohasebeh nemishavad too metro ham keh anten nemideh leza kheili pashimanam lotfan residegi konid
    من از شهرستان آبادان هستم دو ماه که سیم کارت ایرانسل گرفتم تا حالا فعال نشده است لطفا پیگیری کنید متشکرم
    اقا این ایرانسل فقط ...اصلا معلوم نیست که مکالمه ها رو دقیقه ای چند حساب می کنه من چهار ماه 150 هزار تومنی گرفتم ولی شماره تماس گیرنده نشون نمی ده چند بار هم گفتم ولی ترتیب اثر ندادن خلاصه از خریدنش پشیمون هستم حالا خود دانید
  • یدالله نورالله پور
  • با سلام به خدمت همه کسانی که در شرکت مخابرات ایرانسل زحمت فراوانی می کشند. از آنتن دهی خوبی برخوردار هست.ولی هزینه مکالمه اش خیلی با لاهست. شما یک ثانیه را هم 65 تومان حساب میکنید. متشکریم که این مشکل کوچک راحلش کنید. خدا حافظ وتا به امید انروز
    ایران سل به نظر بیشتر دنبال تبلیغات و سروصدا راه انداختن است در حالی که در بیشتر نقاط شیراز تابلوهای بزرگ تبلیغاتی نصب شده ولی از ابتدا تا کنون فقط در نقاط خاصی از شهر آنتن دهی دارد و حتی در بعضی از قسمتهای پر جمعیت هنوز در دسترس نمی باشد حتی در جاهایی که تابلوها نصب شده اند!
    من در حال حاضر اصلا از خدمات ایرانسل راضی نیستم: 1. قرار بود در سال 85 نیم ساعت در ماه مکالمه رایگان بدهد که در قبض ها خلاف آن ثابت شد. 2. آنتن دهی آن در برخی نقاط شهر (تبریز) که گفته می شود کاملا پوشش داده شده است، برقرار نیست. 3. برقراری تماس با اپراتورهای دیگر بخصوص موقع عصر بسیار مشکل است. 4. پیام کوتاه نیز مانند تماس صوتی بسختی صورت می گیرد. 5. موقع فرستادن پیام کوتاه 2 یا 3 بار ارسال می شود. 6. همیشه برخلاف محاسباتی که انجام داده می شود مبلغ قبض بسیار بیشتر است. 7. بسیاری از تعرفه ها بطور واضح در سایت شرکت بیان نشده اند. 8. من تا بحال حدود 20 بار عبارت E-care را به شماره 130 ارسال کرده ام که نتیجه ای در برنداشته است. 9. تا بحال نتوانسته ام با شماره 130 که شماره خدمات ایرانسل هست تماس بگیرم. 10. ثانیه ای محاسبه نشدن یک مشکل بود حالا مبلغی که در سیستم ثانیه ای محاسبه میشه مشکل بزرگتریه. . . .
    از شما خواهشمندم که در شهر محلات که شهر گل و گیاه است و مردم آن منتظر وصل شدن ایرانسل هستند این شبکه را راه اندازی کنید چون مسافران زیادی در تابستان به این شهر می آیند و در شهر ما هم که آنتن نمی دهد .
    با سلامی مجدد خدمت همه شما هموطنان گرامی برای اندسته از دوستان گرامی که سوالات زیادی رو مطرح کردن.البته تمامی اطلاعاتی را که میخواهید مثل خود بنده از شماره 130 بپرسید که مرکز تماس خود ایرانسل هست یا از تلفن منزل با 09351300000تماس بگیرید. شهرهایی که آماده میشه گرفتن نمایندگی و...مرکز تماس ایرانسل خودش بهترین پاسخگو میباشد. البته بعضی از دوستان ما متآسفانه فکر میکنند که راه افتادن شبکه در شهری همانند خرید یک کیلو میوه از بازار روز می باشد که بماند .البته حق خود خریدار هست که بداند کی آنتن برقرار میشه تا بتونه استفاده کند که البته باز هم بگم نمایندگی یا امثال اینها به قدرت خود مرکز تماس ایرانسل نمیتواند پاسخگو باشند. طبق آخرین اطلاع ایرانسل کار خوبی که انجام داده مکالمات ثانیه ای را هم به مکالمات دقیقه ای اضافه کرده است. یعنی دیگه اختیار کامل را خود مشترک بر عهده دارد که چطور تعرفه را انتخاب کند. متن زیر نکاتی است که خود مدیر ایرانسل گفته که برای شما خواهم گذاشت: با تشکر مجدد. محمد.ع از تهران 12 اردیبهشت 1386 - مدیر عامل شرکت ایرانسل،گفت: از این پس تعرفه مکالمات سیم کارت‌‏های دائمی این شرکت بر مبنای ثانیه 625 ریال و تعرفه مکالمات سیم کارت‌‏های اعتباری 852 ریال محاسبه می‌‏شود. قلمبر دزفولی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که مشترکین ایرانسل می‌‏توانند مبنای محاسبه مکالمات خود را به دو روش ثانیه‌‏ای و دقیقه‌‏ای‌‏ انتخاب کنند، اظهارداشت: تعرفه مکالمات سیم کارت دائمی ایرانسل در صورتی که براساس دقیقه محاسبه شود، همان تعرفه گذشته 499 ریال خواهد بود. وی، افزود: طی دو روز آینده طبق اطلاعیه رسمی، تعرفه‌‏های جدید این شرکت اعلام خواهد شد و نحوه انتخاب صورتحساب مکالمات نیز بر مبنای ثانیه و یا دقیقه به اطلاع مشترکین خواهد رسید. دزفولی، افزود: از روز شنبه هفته جاری صورتحساب تمام مشترکین به صورت اتوماتیک بر مبنای ثانبه محاسبه می‌‏شود و تنها صورتحساب مشترکینی که محاسبه دقیقه‌‏ای را انتخاب کردند به صورت دقیقه محاسبه خواهد شد. مدیرعامل شرکت ایرانسل، با اشاره به 447 ریال تعرفه شهری و نیز 760 ریال تعرفه بین شهری سیم کارت‌‏های دائمی اپراتور اول تلفن همراه، تصریح کرد: از آن جایی که مکالمات ایرانسل به صورت یکنواخت در کل کشور محاسبه می‌‏شود میزان تعرفه‌‏های ارایه شده مقرون به صرفه خواهد بود. وی، در خصوص تعرفه سیم کارت‌‏های اعتباری ایرانسل که در گذشته 620 ریال بر مبنای دقیقه محاسبه می‌‏شد، گفت: این تعرفه بر مبنای دقیقه همچنان پابرجاست؛ اما در صورتی که بر مبنای ثانیه محاسبه شود 852 ریال خواهد بود که این رقم نیز در مقایسه با تعرفه سیم کارت‌‏های اعتباری اپراتور اول که 670 ریال شهری و 1170 ریال بین شهری محاسبه می‌‏شود، تعرفه مناسبی است. دزفولی، به مشترکین ایرانسل که مکالمات آنها اغلب بیش از 3 دقیقه است توصیه کرد که از طرح محاسبه کارکرد بر مبنای دقیقه استفاده کنند و یاد آورشد: انتخاب تعرفه دقیقه‌‏ای مکالمات سیم کارت‌‏های ایرانسل مورد تایید سازمان تنظیم مقررات است. مدیرعامل شرکت ایرانسل، گفت: هم اکنون شبکه ایرانسل 91 شهر را تحت پوشش قرار داده و بالغ بر 1 میلیون و 450 هزار مشترک از این شبکه استفاده می‌‏کنند.
  • مهدئ قره داغی
  • من ساکن شهر میانه هستم با وجود نسب دکلها و آنتنهای ایرانسل در شهرمون قرار بود تا عید نوروز وارد شبکه بشیم که متاسفانه بعد از 5/1 ماه هنوز عملی نشده و پول دهها شهروند میانه ای تو حساب ایرانسل خوابیده و هنوز مشترک نشده قیمت مکالمات رفته بالا با این وجود هر روز یک تبلیغات جدید از خدمات ایرانسل گوشها رو آزرده می کنه کسی هم نیست که بابا چرا شفافانه تبلیغ نمی کنید تا این همه حرف و حدیث پشتش نباشه ... وقتی تبلیغ می کردین دقیقه ای 499 ریال بعدش می گفتین محاسبات دقیقه ای است نه ثانیه ای و ... هدایای نوروزیتون با اون 1000 دقیقه مکالمه رایگان به کیا می رسه و ... قول وارد شدن 300 شهر جدید با تمام مراکز استانها به شبکه ایرانسل تا پایان سال85 چی شد و ... خسارت دیر وارد شدن به شبکه با وجود خرید سیمکارت(MTNایرانسل) پای کیه و.... و...
    آیا تحت پوشش قرار گرفتن شهرستان دلیجان در ابتدای خرداد ماه صحت دارد؟
  • محمود احمدی نژاد
  • بسم اله الرحمن الرحیم در آغاز تصور می شد با رقابتی کردن بازار اپراتورهای تلفن همراه و با توجه به مطرح بودن منافع بخش خصوی و شرکای خارجی در اپراتور دوم، انتظار می رفت که شرکت ایرانسل-MTN رویکردی در جهت تامین حد بالایی از انتظارات مشتریان را داشته باشند، اما متاسفانه آنطور که بر همه معلوم شد، این تشکیلات نیز به بلای مردم سوز تبلیغات، وعده ها و ادعاهای {...}و گرفتارآمده است. بدیهی است در راستای جلب رضایت و خدمت رسانی به مردم و پیگیری احقاق حقوق ایشان، اقداماتی جدی از طرف دولت صورت خواهد گرفت و شرکت ایرانسل-MTN در صورت عدم پایبندی به کلیه تعهدات خود به طور قطع متضرر خواهد شد و دیگر جایی برای {...} وجود نخواهد داشت. با آرزوی رسیدن به ایرانی آباد، والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.
    با سلام من مشترک طرح پرداخت ماهیانه ایرانسل در شیراز هستم. می خواستم بگم که کیفیت شبکه ایرانسل واقعاً خراب شده! {...} تر هم شده. هر موقع می خوام با سیمکارت ایرانسل زنگ بزم پیام نتورک بیزی می آد هر موقع هم که به گوشیی زنگ می زنند از جای دیگه یا میگه در دسترس نمی باشد و یا اینکه بوق اشغال می زنه. واقعاً این چه وضعشه! آخه یه اعتراضی چیزی!
    سلام بی خیال این حرفا بگید ایرانسل تو ابادان کی وصل میشه اخه اینجا حتی نمایندگیش هم زورش میاد جواب ادمو بده واقعا برا مسئولین شهرم ابادان موتاسفم
    در مورد این شبکه باید بگم که فکری به حال هزینه آن بکنید که خیلی زیاد می باشد و شما نیز تشکر می کنم
    اگه ایرانسل هزینه مکالمات رو به زیر تعرفه مخابرات نیاره حتما زیر پای مخابرات له میشه مخصوصا الان {...}
    بازم سلام به آقا محمد ع که حالا میفهم چی کاره است لطفا اگه میشه بگو چند حقوق می گیری
    قابل توجه کلیه دوستان به خصوص محمد ع اما چند نکته درباره ایرانسل: اولا چون راه انداختن شبکه مثل میوه فروشی وخرید میوه نیست برای میوه فروشها مناسب نیست و گرنه آدم عاقل وعده خارج از توان نمی دهد و بدون دروغگویی به کار خود ادامه میده مثل تالیا دوما 130 که گفتی به جز وقت تلف کردن و صرف هزینه چیزی برای آدم نداره چون اولا باید بیکار باشی که بشینی نیم ساعت منتظر باشی به اپراتور وصل شی تازه کاری هم نمیکنه و کلی اعصابتم خورد میشه چون وسطش چند بار قطع میشه ودوباره باید بگیری که دوباره اول خطه و باید برای هر بار هزینه هم بدی(شلوغی این خس نشون میده که کلی مشکل هست و اطلاع رسانی هم مناسب نیست و گرنه برای چی باید مردم این همه زنگ بزنن) سوما درباره کیفیت شبکه هنوز بعد از گذشت این همه مدت بهتر نشده بدتر هم شده نمیدونم چرا از بعد از عید دیگه باید چند بار یهsms رو بفرستی تا برسه بعدشم جمله not sent to را دریافت میکنم که تماس با 130 نیز مشکلی را حل نکرد درباره آنتن دهی هم که همه خوب میدونن ولی وقتی تو خیابونهای اصلی تو خونه تو مترو تو میدانهای مهم و تقریبا همه جا آنتن نمیده میشه بگی معنی این یعنی چی بعدش هم به دروغ بگن نود وپنج درصد پوشش در تهران (شاید تهران دوره صفویه یا اوایل قاجار رو میگن) چهار ما :در مورد تبدیل به دقیقه به ثانیه چرا این قدر افزایش چرا حتی ارتباط با ایرانسل هم افزلیش داره الان این تعرفه ( برای سیم کارت 150 هزار تومانی) نزدیک موبایلهای اعتباری دولتی و تالیا است که انصافا کیفیتشون بهتره و چرا بعد از تبدیل شدن تعرفه هدایای نوروزی باطل شد و از حساب مشترکان اعتباری 5000 تومان کسر و به حساب دائمی 200 دقیقه اضافه خواهد شد .{...} پنجما :چرا ایرانسل کاری کرده که هیچ روزنامه ایی جرات نوشتن مقاله درباره اش رو نداره میدونی که اگه هر روزنامه ایی بر علیه ایرانسل بنویسن از {...}ششما : قبلا مدیر روابط عمومی گفته بود که برای جبران ضرر مشترکین قدیمی مکالمه رایگان در نظر گرفته شده من که هنوز چیزی ندیدم ولی شما به 130 زنگ بزن شاید تونستی حق ما رو بگیری هفتما : کلی نکته و مورد دیگه که حال تایپ کردنشو ندارم ولی همش تو سایتهای دیگه هست میتونی ببینی از دست این ایرانسل خسته شدم یکی بیاد {...} و دیگه به اینجا نیام و جوابتو بدم ولی میگن جنس فروخته شده پس گرفته نمیشه در آخر هم بهتره یه سر به سایتهای دیگه هم بزنی ببینی اونجا چی میگن مگه میشه این همه مردم بی علت ناراضی باشن اگه میخوای لینک اونا رو برات میفرستم
    ایرانسل در کرمان کی راه اندازی می شه؟
    با سلام من یکی از مشترکین شما هستم من از وقتی که سیم کارت ایرانسل خود را فعال کرده ام تعداد دو صورتحساب برایم ارسال شده است یکی از تاریخ 1385/12/3 تا 1385/12/29 که مبلغ آن بدین شرح است : مبلغ قابل پرداخت = کل هزینه های این دوره + مبلغ پرداختی + مانده قبلی 743, 77- = 743, 77- + 0 + 0 و دیگری از تاریخ 1386/1/1 تا 1386/1/31 بدین شرح می باشد : مبلغ قابل پرداخت = کل هزینه های این دوره + مبلغ پرداختی + مانده قبلی 528 ,58 - = 483, 30 + 0 + 045, 28 که مبلغ این دو صورتحساب باهم همخوانی ندارد لطفاً پس از برسی نتیجه را به من اطلاع دهید.# با تشکر# نام مشترک : حسن رسول زاده اصل نمرور کد شناسه : 230293202987 شماره پرونده : 302598 شماره تلفن : 0935{...}5970
    هیچ خبر دارین کارتهای شارژ 5 هزار تومانی ایرانسل هم وارد بازار شده ...؟
    سلام من از دره شهر ایلام هستم اینجا ایرانسل فقط یک هفته انتن داد الان اصلا smsهم نمیفرسته
    ما شیراز: در منطقه محدوده والفجر سکونت داریم ویک سیم کارت ایرانسل در ماه بهمن خریداری کردم متاسفانه هنوز نتوانستم از ان استفاده کنم به دلیل اینکه در این محدوده ایرانسل انتن نصب نکرده است ؟ به جای تبلیقات انتن این منطقه را نصب کنید.... کمی روراست باشید این را گفتم که بدانید {...}
    خیلی خیلی بد داره کار می کنه . اس ام اس ها که اصلا ارسال نمیشن . گزارش تحویل کار نمی کنه.
    اگه کسی بجز {...} از مسئو لان ایرانسل چیزی شنیده بگه تا ما هم بدونیم
    با سلام کیفیت ایرانسل در آذربایجان شرقی در حد خیلی مطلوب قرار دارد. هم اس ام اس هم جی پی آر اس . هم ام ام اس . در ضمن تونسته تو آذربایجان شرقی شهرستانهای زیادی رو هم تحت پوشش قرار بده.
    سلام شهرداری اصفهان از نصب هر گونه دکل BTS در شهر اصفهان جلوگیری می کنه و الان14 دکل در شهر فعال است که اونهم به صورت قاچاقی نصب شده. در صورتی رفع مشکل شهرداری ظرف دو هفته تمام اصفهان از چوشش عالی برخوردار خواهد شد.
    با عرض سلام و خسته نباشید وآرزوی موفقییت خواهش مندم فکری برای آنتن دهی سیم کارتها ى ایرانسل در شهرستان مینودشت استان گلستان به عمل آورید با اینکه از آنتن گنبد کاووس استفاده می شود اما آنتن دهی خیلی خیلی ضعیف است متشکرم
  • روح الله خورشیدوند
  • باتشکرازخدمات ایرانسل وبرخوردمودبانه تمامی برسنلش آرزوی موفقیت روزافزون این شرکت بزرک راخواهانم_باتشکرازسرویسهای جدیدتان
    بهتر است برای کسب اطلاعات یا انتقادهای خاص از ایرانسل (مثلا ÷وشش دهی در منطقه خاص، مشکلات MMS یا SMS و شبکه GPRS) همینطور قبضهای پرداختی با مرکز تماس 130 (برای دائمی ها) و 140 (برای طرح پیش پرداخت) تماس بگیرید یا حضورا به دفتر خدمات مشتریان ایرانسل مراجعه کنید. اینطوری انتقادهای شما به طور منسجم نتیجه می دهد چون در بانک اطلاعاتی اتوماسیون آنها ثبت می شود و می توانند بر اساس این اطلاعات تصمیم گیری کنند و مشکل را از اساس حل کنند. اینجا توضیح داده شده که این چه نرم افزاری هست. http://www.irancell.ir/Layer2/?id=41 قبض موبایل مادرم هم اشتباه شده بود خیلی مودب و محترمانه قبول کردند و سیستم را چک کردند که اتفاقا در خود سیستم قبلا به طور خودکار اصلاح شده بود. الان هم آنها 7000 تومان اعتبار داده اند. (همین اعتبارهایی که در عید تبلیغ شده بود). مشکلاتی هست ولی نه اینکه دروغ گو باشند یا انکار کنند. اگر از راه درست مشکلتان را درمیان بگذارید امکان حل شدن آن و عدم تکرار این مشکلات بیشتر است. نمایندگیها درباره پوشش آینده شهرها نمی توانند اطلاعات دقیقی بدهند. بهترین کار مراجعه به خود سایت ایرانسل یا تماس با 130 یا 140 است. دوست من پیام خطا می گرفت که گوشی اش ریجیستر نیست بعد که پی اش را گرفت معلوم شد نمایندگی کوتاهی کرده و فرمهای ثبت نام او را نفرستاده مرکز تا در شبکه رسما ثبت بشه. اگر چنین مواردی از یک نمایندگی تکرار بشه و خود شرکت ایرانسل بفهمد حتما برخورد می کنند.
  • محمدرضا برمور
  • به کساییکه که تازه می خوان موبایل بخرن پیشنهاد میکنم که اگه کیفیت صدا و ارسال سریع smsبراشون مهمه فقط تالیا بخرن.من با تالیا تو توچال 20 دقیقه صحبت کردم بدون اینکه نویز بیفته یا قطع بشه.تازه قراره تعرفه هاش با Mciیکی بشه هم تا اخر تیرکل ایران انتن میده .الانم که تو 294 شهر انتن میده.کاری هم به gprsو ن mmsنداشته باشین.اینا همش فیلمه ....به جای اینا برن اگه می تونن کیفیت ... شبکشونو درست کنن.
    گذشته از بقیه ی اشکالات ایرانسل مسئولاش باید اطلاعات خیلی دقیق تری رو به مردم بدن تا ما بفهمیم چیکار کنیم اگه فعلا سعی کنن تا انتن دهی و ارسا ل smsبهتر بشه خوبه تا دوستامون فکر نکنن سیمکارت رو از تو لپ لپ پیدا کردیم حا لا بقیش زیا د(حداقل برای من) مهم نیست بچه مایه داری مثل اقای محمد هم فقط به فکر خودشه! اما سرعت انجام کاراشون به نسبت بقیه ی شرکتا بهنره.
  • توحید ظاهر
  • با سلام . به نظر من هم باید به ایرانسل فرصت داد.خودمن قبل ازاینکه کرج تحت پوشش ایرانسل قرار بگیرد اقدام به خرید سیمکارت 150000 تومانی ایرانسل کردم ، چون اعتقاد داشتم این اپراتور منصف تر از اوپراتور اول است و چرا مردم باید سیم کارت اپراتور اول را که در سال 73 فقط تهران را تحت پوشش قرار داشت به مبلغ 1.5 میلیون تومان بخرند یعنی 10 برابر قیمت فعلی ایرانسل . درضمن فراموش نکنیم سنگ اندازی های شرکت مخابرات را در مقابل ایرانسل که تحمل دیدن موفقیت آنرا ندارد و برای همه روشن است چون در بعضی از شهرها آنتنهای ایرانسل آماده به کار است ولی شرکت مخابرات ایران در راه شروع به کار آنها سنگ اندازی میکند. آیا برای همه شما {...} مردم توسط اپراتور اول روشن نیست ؟ به همه شما پیشنهاد میکنم هر چند وقت یکبار به بازی با اعداد مشغول شوید ویک حساب کتاب ساده بکنید تا ببینید شرکت مخابرات که هم اکنون15000000 مشترک دارد و فرض کنیم به طور میانگین برای هر نفر مبلغ 10000 تومان قبض بییاید کافی است عدد 15000000 را در 10000 ضرب کنیم که میشود : 000 000 000 500 1 = 10000 * 15000000 کسی بین شما هست که بتواند این عد د بزرگ را به حروف بخواند ؟ برا واضحتر شدن کافیست که این مبلغ را به دلار تبدیل کننیم یعنی بر 1000 تقسیم کنیم که میشود هر دوره 1 میلیارد و 500 میلییون دلار و آنرا در عدد 6 ضرب کنیم تا در آمد سالانه مخابرات مععلوم شود ، در ضمن کافیست که بدانید کل مبلغ سرمایه گذاری شده توسط ایرانسل 800 میلیون دلار میباشد، حال چگونه میشود با این مبلغ کمتر از در آمد یک دوره قبض اپراتور اول بیش از 150 شهر را پوشش کامل داد ، حال آنکه اپراتور اول با این در آمد سالانه نجومی خود اقدام به بهتر کردن کیفیت سیستم فاجعه انگیز کنونی خود که اگر حتی 100/1 در آمد خود را به آن اختصاص دهد موفق به انجام آن میشود جای هزار علامت سوال است . با تشکر : توحید ظاهر از کرج
    با سلامی مجدد خدمت همه هموطنان عزیزم در مورد نظرات دوستان خوبم که در مورد اینجانب نوشته اند کمال تشکر را دارم چون شدیدآ احساس کرده اند که گویا بنده هم سن و سال ایشان بوده یا حتی اینکه نظر دادن در مورد شخص بنده کار جالبی در زمینه حل مسائل میباشد که البته در اولین نظز خودم در این سایت گفته بودم که مشکل اصلی ما عدم اتحاد و متهم نشان دادن همدیگر در هر عرصه ای است و اگر بجای این اخلاقیات قدری ...بماند. از جمله از صنم و البته دوست خوبم بهزاد!! و در جواب اظهار محبتهاشون تنها به شعر جناب حافظ اکتفا میکنم که میفرماید: گر حسودی گفت و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم شما عزیزان حتی یک بار در مورد نظر محترم شخص رئیس جمهور که در همین بالا آمده توجه نکردید و حتی یکبار روی لینک اسم ایشان که خیلی راحت نام شان را نوشته اند کلیک نکردید که اینکارو انجام بدهید شخصآ ببینید که سایت شخصی چه کسی باز میشود.اما در عوض زحمت کشیده کشف کرده اید که که مثلآ حقوق بنده چقدر است!!! نظرات بسیار جالب و بسیار منطقی زیادی رو دیدم که واقعآ احسنت گفتن و تبارک الله دارد از جمله از این نظرات آقایان توحید و البته صحبتحای گرامی برادر عزیز جناب قاسمی بوده که واقعآ حرف کاملآ منطقی و با صبر و حوصله ای را ایراد فرمودند که با اجازه ایشان مجدد خودم برای شما میگذارم : ""مشکلاتی هست ولی نه اینکه دروغ گو باشند یا انکار کنند. اگر از راه درست مشکلتان را درمیان بگذارید امکان حل شدن آن و عدم تکرار این مشکلات بیشتر است."" و البته با تشکر وی‍ژه از شخص محترم ریاست جمهوری . محمد.ع از تهران
    من صحبتهای آقای توحید ظاهر نوشته شده در 1 خرداد رو تائید میکنم و با ایشون موافقم.حالا که ایرانسل تعرفه هاشو داره کاهش میده به نفع کاربر تمام میشه و جای امیدی هست که ایرانسل بتونه پیشرفت کنه و روزی بتونه جای مخابرات رو بگیره. و از مخابرات و شهرداریها یک خواهشی دارم و آن اینکه اینقدر جلوی پای ایرانسل سنگ اندازی نکنید.به امید روزی که بهترین کیفیت و خدمات رو از ایرانسل شاهد باشیم.
    ایرانسل= {...} در شهرستان نظراباد و هشتگرد 4 ماه سیم کارت توزیع می شود و بعید میدانم تا 2 ماه دیگر هم فعال شود.
    نظرات خود ایرانسلی ها اینجا چقدر تابلوئه!!!
    به نظر من اگه کسی میخواد سیم کارت بخره 150 تومان بیشتر بده تا بعدها با تعرفه پایینتر mciمطمئنا جبران بشه وخیالش هم راحت باشه که سیم کارت خریده نه{...}من به عنوان کسی که {...}وبه جای یک خط دو خط خریدم وحالا موندم که باهاشون چیکار کنم اینو میگم {...} 1: انتن دهی مراکز استانها تا نوروز که شهر سمنان تا حالا که ماه خرداد هست تحت پوشش نیست که در وعده های ابتدایی بهمن ماه رو برای پوشش دادن سمنان اعلام کرده بودند 2:تعرفه ی بسیار گران مکالمه بر مبنای ثانیه که دقیقهای104 تومان محاسبه میشه در برابر mciکه دقیقهای 44/7تومان است 3:انتن دهی ضعیف درمناطقی که به اصطلاح تحت پوشش هست قطع ووصل شدنهای مکرر وبرگشت صدا به گوشی که ازاردهنده است 4-:روشن شدن چشم شما به جمال قبض تلفن که باید ماهی یکبار حق اشتراک پرداخت کنید با هزینه های زیاد دیگر من که تصمیم دارم {...}(یک خواهش دوستانه)
    با سلام متاسفانه بعضی از دوستان نمیدانند که در چه زمانی و سالی زندگی میکنند مثلا یکی از دوستان میگوید در سال 73 اپراتور اول بیش از یک میلیون پول دریافت می کرد و فقط در تهران آنتن میداد.ولی این دوستان فکر نمی کنند که در آن تاریخ (13 سال گذشته) هیچ اپراتور دیگری در ایران فعالیت نمیکرد و موبایل مسئله جدیدی در ایران بود. در آن موقع یک گوشی با بیش از 200هزار تومان هیچ امکاناتی نداشت اما امروزه با 200 هزار تومان یک گوشی با دوربین و سایر امکانات را میتوان خرید .زیرا در این 13 سال تکنولوژی پیشرفت کرده است .امروزه حتی اگر در افغانستان هم نگاه کنید اپراتورهایی با کیفیت بهترو قیمت کمتر از ایران میتوانید ببینید . در چند سال آینده ایران به پایین ترین کشور از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه تبدیل میشود زیراعده ایی هنوز نفهمیده اند که باید به آینده فکر کنند نه به گذشته و باید از علم در کارها استفاده کنند نه از تفکرات سنتی . باز هم میگویم ایرانسل از ابتدا بدون برنامه مشخص با یک مدیریت سنتی وارد بازار ایران شد {...}. این شرکت فکر میکند بدون در نظر گرفتن تاصول اقتصادی وتنها با تبلیغات سنگین رسانه ایی میتواند به فعالیت خود ادامه دهد. برای مدیران ایرانسل مفهوم عرضه و تقاضا و تعیین قیمت با توجه به قیمت رقبا که هر کسی که مقداری اقتصاد میداند به آن توجه دارد اصلا مفهوم ندارد .مثلا در حالی که سیمکارت اعتباری تالیا که آنتن دهی بهتری نسبت به ایرانسل دارد تعرفه ایی تقریبا برابر با سیمکارت دائمی ایرانسل دارد و تعرفه اعتباری ایرانسل با کیفیت پایین تر بسیار بیشتر از تالیا است. ولی مدیران ایرانسل فکر میکنند بدون یک تحقیق علمی فقط با در نظر گرفتن سود آوری برای شرکت میتوانند تعرفه تعیین کنند که در جهان رقابتی امروزی این طرز تفکر شکست خورده است . مردم با خرید هر کالا یی در پی استفاده از آن هستند وبه این که تولید کننده چه مشکلاتی دارد توجه نمی کنند همه مردم میدانند که برای استفاده از کالا یا خدمات باید پول پرداخت کنند ولی این پول را به کسی میدهند که برای آنها مطلوبیت بیشتری را فراهم کند.درراین میان مردم به سنگ اندازی و کمبود سرمایه توجه ندارند بلکه مردم کالایی با کیفیت و قیمت مناسب میخواهند.به همین دلیل هم هست که هر روزه بسیاری از شرکتها ورشکسته میشوند چون توان تهیه کالا یا خدمات مورد نظر مردم را ندارند. امروزه شناخت نیاز مشتری و تهیه ان با قیمت مناسب و پایین تر از رقبا به یک اصل برای کمپانی های تجاری تبدیل شده است امروزه از دست دادن بازار برای یک شرکت فاجعه تلقی میشود . هر روزه اگر روزنامه های اقتصادی را بخوانید خبر ورشکستگی کمپانی های بزرگ را به دلیل یک بی دقتی میشنویم و شاهد رشد شرکتهای کوچک را بدلیل توجه به مردم و بکار بردن اصول علمی در تجارت و زیرکی مدیران و کارمندان آنه هستیم . دوستی به در آمد مخابرات و عدم کیفیت اشاره کرده است ولی چرا به این نکته اشاره نمی کند که اگر ایرانسل به جای {...}در تبلیغات به صرف هزینه تبلیغات در بهبود کیفیت شبکه اقدام میکرد بهتر بود. نکته بعدی من فکر نمیکنم که 150 شهر را پوشش داده باشد چون در خود تهران هنوز پوشش کامل نیست و فاجعه بار است برای اثبات به بسیاری از سایتها ونوشته ها میتوانید رجوع کنید دوست دیگری گفته بود که با 130 تماس بگیریم که باید گفت به دلیل مشکلات زیاد این اپراتور و تماس زیاد مردم بایستی حداقل 40 دقیقه معطل بمانید تا وصل شود سپس باید نیم ساعت دیگر به توضیحات تکراری که از اسفند تا کنون تغییر نکرده است گوش فرا دهید در آخر هم به جز مشکلات مربوط به صدور قبض برای بقیه مشکلات مثل آنتن دهی کاری نمی توانند بکنند(به دوستان نوصیه میشود اگر قصد تماس را داشتید از کامل بودن شارژ گوشی مطمئن شوید چون بدلیل اینکه بیش از یک ساعت برای این کار باید گوشی فعال باشد امکان تمام شدن باتری و از دست دادن ارتباط بعد از یک ساعت تلاش وجود دارد. اما در مورد لینک من چند بار در این لینک مشکلات را قرار داده ام ولی دریغ از یک جواب اما یک خبر و تحلیل آن میر عامل ایرانسل از کاهش 20 تا 25 درصدی تعرفه مکالنات خبرداد. لازم به ذکر است که این خبر با شیوه ایی خاص از سوی مدیر عامل ذکر شده و تنها برای مکالمات بین خطوط ایرانسل است و تماس با خارج از شبکه را شامل نمی شود (از اول هم گفته بودند که تعرفه تماس با ایرانسل را تغییر نمی دهیم که برای یک مانور تجاری بالا بردند که سپس با تبلیغات اعلام کنند که کاهش تعرفه داده ایم و اینگونه عده ایی را دوباره وارد شبکه کنند که امیدوارم دوستان گرامی به این نکته توجه کنند) به امید روزی که همه مدیران کشور به خصوص مدیران ایرانسل به مدیریت علمی توجه کنند و باعث خدمت به کشور و ایجاد فرصت برای کشور شوند
    با سلام یا سلام خدمت کلیه دوستان من از کلیه دوستان می پرسم اتحاد در مورد یک اپراتور یعنی چه .یعنی باید یک حمایت کورکورانه از یک اپراتوری کنیم که به نظر مردم توجهی ندارد وفقط به فکر سود خود است از اپراتوری حمایت کنیم که شبکه {...} که اصلا در شان ایرانیان نیست ایجاد کرده است از اپراتوری حمایت کنیم که با تبلیغاتش مردم را {...} و بدون دادن اطلاعات دقیق مردم را ترغیب به خرید میکند از اپراتوری حمایت کنیم که اطلا به نظر مردم اهمیتی قائل نیست و سعی در {...}دارد ((ای که نصح ناصحان را نشنوی *فال بد با توست هر جا که میروی)) ((کفر و فرعونی هر گبر بعید*جمله از نقصان عقل آمد پدید)) ((عدل و انصاف و راستی باید *ور خزینه تهی بود شاید)) چرا این دوستان یک لحظه از خود نمیپرسند که شاید مشکلی که این همه مردم میگویند واقعا وجود دارد و باید مسئولان ایرانسل بجای تکذیب به آن رسیدگی کنند چرا این دوستان فقط کسانی را که در حمایت از این اپراتور صحبت می کنند منطقی و دیگران را به احمق بودن متهم میکنید اگر {...}نیستید یا از طرف این اپراتور سودی به شما نمیرسد چرا این کار را میکنید مزایای ایرانسل را دولتمردان میگویند و خود شرکت ایرانسل هم به اندازه کافی پول و امکانات دارد که از خود دفاع کند و افراد سالم بایستی با در قرار دادن اطلاعات صحیح مردم را راهنمایی کند نه اینکه گمراه {...} اگر مسئولان ایرانسل {...}بودند به جای سکوت به اعتراض مردم رسیدگی میکردند {...} ((به صدق کوش که خورشید زاید زنفست *که از دروغ سیه روی گشت صبح نخست))
    استفاده از اینترنت ایرانسل رو در کامپیوتر های جیبی بسیار راحته. تمامی سرچ ها و چک کردن ایمیل هام رو راحت با اون انجام میدم! عید که کیش بودم ایمیل هام دم دستم بود...من که راضی ام و هرچی هم تعرفه بابت کیلوبایت بخوان بگیرن ، میدم!
    من خانمم نه آقا! :)
    دوستان به همه ی موارد اشاره کردن الا یک مطلب مهم که که آیا تو جهی کردید به کارتهای تبلیغاتی تلفن هوشمند که به نقاط دنیا تماس بگیرید با دقیقه ای 49 تومان ولی تماس گرفتن با ایرانسل با دقیقه ای..... یک مژده هم به شهرستانی های عزیز ما در پایتخت به صورت مطلوب آنتن نداریم دیگر چه برسد به شما
    ایرانسل در اصفهان: یرانسل حدود 16 تا Bts نصب کرده که بدون مجوز از شهرداری اصفهان هست ... شهرداری اصفهان تا 25 خرداد به ایرانسل مهلت داده این دکل ها را جمع کنه اگر نکرد خود شهرداری میکنه ... یعنی پوشش ایرانسل در اصفهان پر!!!!!!!! حالا تکلیف حدود 5 هزار تا سیم کارت که در این شهر توزیع کرده ایرانسل را خدا می دونه چی میشه و مردم بیچاره باید چه بکنند ... اگر هم جایی از اصفهان تحت پوشش بره شهرهای دیگه استان هست مثل همین نجف آباد ، خمینی شهر ، شهرضا ، کاشان و...
    چرا ایرانسل تو شهر ارومیه 4 روزه یا پیغام شبکه مشغول است یا محدودیت سرویس رو میده؟
    چرا ایرانسل تو بند ارومیه که یک مکان تفریحی و پر رفت و آمد است آنتن نمیدهد؟ و چرا ایرانسل هزینه مکالمات بین ایرانسل و سایر خطوط رو کم نمی کنه؟
  • احسان درودی
  • من اسفند از این اعتباریهاش گرفتم و این ارزیابی من تا این زمان: - تو محل کارم (امیر آباد) همه چیز خوبه: مکالمه، SMS، MMS و اینترنت. - تو مسافرت به مشهد هم همینطور. - تو خونه (جمالزاده) کیفیت به شدت افتضاحه و واسه فرستائن یه SMS ناقابل باید برم از نرده ایون آویزون بشم شایه بره! این موضوع باعث اعصاب خوردی فراوان من شده جوریکه دارم میرم سیمکارت مخابرات بخرم. من نقشه پوشش دهی ایرانسل رو قبل از خریدش نگاه کردم و تو اون نقشه مشکلی در مورد جمالزاده شمالی ذکر نشده بود ولی در عمل مشکل هست. این موضوع باعث شد فکر کنم ایرانسل ازم {...}
    برای مسئولان این سایت بسیار متاسف هستم که مطالب مربوط به طرفداران ایرانسل را بدون فیلتر قرار میدهند ولی مطالب اینجانب و سایر دوستان را با فیلتر کردن اصل مطلب قرار میدهند البته قابل فهم است که در صورتی که این کار را نکنید از درآمد سرشار ایرانسل بابت تبلیغات محروم میشوید متاسفم --------------------------- یک توضیح با سلام دوست عزیز مطالبی که توسط این سایت منتشر نمی شود یا حاوی الفاظ غیر عرف است یا حاوی دعاوی حقوقی که مستندات این گونه اظهارات طبعاً در اختیار این سایت نیست و به همین دلیل امکان انتشار این نوع دعاوی که دارای بار حقوقی نیز هستند فراهم نیست. اما دوستانی که با مشکلاتی در استفاده از خدمات شرکت ایرانسل مواجه هستند می توانند بدون استفاده از الفاظ غیر عرف و اتهام پراکنی اظهارات خود را منتشر کنند. در ضمن نگاهی دقیق تر به مشکلات مطرح شده از سوی کاربران ایرانسل در همین سایت به خوبی موید گفته های ماست. با سپاس و درود
  • یک خواننده
  • ایرانسل دوست داشتنی بود و از زمانی که داشت می آمد من دوستش داشتم و از آن زمان فکر می کردم سلطه {...} مخابرات دولتی از سر مردم دور خواهد شد اما متاسفانه شما فقط در زمان کوتاهی به اوج رسیدید و به سرعت هم در حال سقوط هستید و تفکر اینکه بالاخره یکی شرکت و سرویس دهنده متفاوت و بهتر پیدا شده است را نابود کرده اید و حتی شما با ایجاد ذهنیت خراب برای مردم کار را برای اوپراتورهای بعدی هم خراب کرده اید در آن اوایل کار من حتی خواستم چند بار سیم کارت دولتی خودرا بفروشم و سیم کارت ایرانسل بخرم همانطور که خیلی ها این کار را انجام دادند و الان {...}هستند اما من به توصیه مادرم سیم کارت سیم کارت 912 خودم را نفروختم و با خرید یک عدد سیم کارت اعتباری وارد جمع مشترکان ناراضی ایرانسل شدم و در نهایت هم بسیار ناراضی هستم و دیگر از این سیم کارت استفاده نمی کنم و شما طوری به مردم سرویس دهی کرده اید که ما که شرکت مخابرات دولتی را بسیار پر اختلال و اشکال می دانستیم حالا برای ما بهترین سرویس دهنده شده است! من و دیگران می دانیم کاری که شما در عرصه نصب آنتن ها و پوشش شبکه و سرویس دهی انجام داده اید در این مدت کوتاه برابر با پنج سال کاری است که در مخابرات دولتی آنهم با آنهمه امکانات انجام شده است و و اقعا قابل تقدیر است اما این دلیل نمی شود که شما با تبلیغات فراوان و غیر عملی مردم را تشویق به استفاده و خرید سیم کارتهای خود کنید بطوری که هنوز در عرصه سرویس دهی با اختلالات بسیار زیادی مواجه هستید و سیاست درستی هم در زمینه نگه داری بازار ندارید که من به تعدای مورد از آن اشاره می کنم . ببینید برای مشتری مهم نیست مشکلات شرکتی که از آن خرید می کند چیست مشتری فقط جنس خوب با یک قیمت مناسب و منطقی می خواهد اگر برای مثال رقبای شمادر کار ایرانسل سنگ اندازی می کند و ... این مشکل شماست نه مشترکان مثلا اگر برای نصب آنتهای موبایل با شهرداریها مشکل دارید این توجیه اشکالات و اختلالات برای مشرکان غیر قابل درک است زیرا شما بعنوان یک کننده کار از قبل باید به تمام جوانب کار واقف باشید و شما به هر شکل مجبور هستید سرویس خوبی ارایه دهید و اگر به این شکل ادامه دهید بکلی دچار ضرر خواهید و سابقه ای را که با تبلیغات فوق العاده زیاد برای خود درست کرده اید از دست می دهدید .ایرانسل اگر سریعتر به رفع مشکلات موجود بپردازد و بجای تبلیغات زیاد خود در رفع مشکلات شبکه بکوشد بسیار مشریان راضی تر خواهد بود و اگر مثلا دوست من از من بپرسد آقا ایرانسل که تو داری چطوریه من بهش میگم راضی هستم و در حالی که الان هرکس از من بپرسد بهش میگم صبر کن تا 5سال دیگه تا شبکش بهتر بشه و فعلا اصلا طرفش نرو! یگی دیگر از اشتباهات شما لجبازی با رگولاتوری می باشد که در مقابل تبدیل تعرفه مقاومت زیادی کردید بطوری باعث بدبینی مشترکان به شما شد و اگر همان تعرفه قبلی را شما به ثانیه تبدیل میکردید بسیار بیشتر سود میکردید تا الان! بطور کلی هزینه خدمات شما خیلی بالاست مثلا همین شماره خدمات مشتریان 130و 140 که تماس با آنها 62تومان هزینه دارد من نمیدانم شما چرا برای راحتی مشترکان یک شماره تلفن ثابت زمینی اختصاص نمی دهید چون تماس با این شماره خیلی هزینه زا می باشد مثلا من برای مشکلی که برایم در زمینه کسر شدن اشتباهی اعتبار پیش آمده بود چندین بار با 140 تماس گرفتم که کلا بیش از مبلغی که می خواستم آن را زنده کنم هزینه تماسم شد و اگر هم می خواستم با تلفن معمولی تماس بگیرم که دقیقه ای 76 تومان برای تماس باید می پرداختم که بالای 10هزار تومان هزینه ام می شد! واقعا منظور از این کار چیست که شماره تلفن ثابت اختصاص نمی دهید برای خدمات مشترکان؟ هزینه خدمات MMS , GPRS شما بسیار بالاست بطوری که من اصلا نمی توانم از آن استفاده کنم و به محض اتصال تمام اعتبار کارتم تمام میشود من تحقیقی در اینترنت از اپراتورهای دیگر در دنیا کرده ام و به این نتیجه رسیده ام که هزینه MMS , GPRS شما از گرانترین قیمتها می باشد و تقریبا شما گرانترین سرویس را در دنیا می دهید! من نمی دانم کسی که این تعرفه را وضع اصلا چیزی از مفهوم بایت و بیت میفهمیده یا خیر که گفته است کیلوبایتی 30 ریال!!! هزینه مکالمات شما باید مثل کاهش تعرفه در ساعات بین 21 تا 8 صبح باشد که چنین نیست و باید بطور کلی ثانیه ای حساب شود. عدم آنتن دهی در شهرهای که نقشه پوشش آنها کامل است یک ایراد اساسی است و بیشتر اوقات هنگام تماس صدا یکطرفه میشود و کلی اختلال دیگر .... و عدم اماکن تمس با مشترک دیگر و قطعیای مکرر اس ام اس ها با اختلال زیادی مواجه هستند نه به درستی ارسال میشوند و دلیوری ریپورت داده میشود و نه درست دریافت میشوند sms هاب بین دو اوپراتور هم که در بیشتر اوقات ارسال نمی شوند... من بدلیل هزینه بالای MMS , GPRS از آن استفاده نمی کنم و دراین مورد نظری ندارم گرچه در زمان عید که رایگان بود به دلیل اختلالات گسترده آن اصلا نتواستم استفاده کنم. اشتباهات زیادی در سیستم بیلینگ شما وجود دارد و هزینه های اضافی و در مورد اعتباری ها هم کسر شدن اعتبار های مشترکان از جمله مشکلاتی است که به وفور آنها را دیده ام همانطور که برای خود من نیز پیش آمد و بالاخره هم حل نشد و از خیرش گذشتم. عدم نزدیکی و مشتری مداری مدیران ایرانسل با مشترکان نیز عیب بزرگی است که مدیریت ایرانسل به آن توجه نمی کند و همراه شبکه را بدون مشکل میپندارد و هرگز من نشنیده ام که با مشترکان همدردی کند و انگار تمام مشترکان تمام این اختلالات شبکه از خودشان درآورده اند و دروغ می گویند چون مدیران ایرانسل همراه مشکلات را انکار می کنند! حداقل مدیران شرکت ارتباطات سیار بیشتر اوقات مشکلات شبکه را قبول دارند و قول به رفع آنها در آینده می دهند (آینده ای که 10 سال از آن می گذرد و بازهم این آینده ادامه دارد!) راستی به نظر شما مدیر ایرانسل از سیم کارت دولتی استفاده می کند یا سیم کارت دائمی ایرانسل؟؟؟ شرکت ایرانسل شرکت خوبی است و خدمات ایرانسل بالاخره بهبود پیدا خواهد کرد اما تا آن وقت چقدر طول خواهد کشید و کی آن زمان خواهد رسید تا شما با خیال راحت در همه جا از آن استفاده کنید و از صدای EFR آن لذت ببرید را من نمی دانم شاید اگر از من بپرسید با این سرعتی که ایرانسل پیش میرورد بتواند تا 5 سال دیگر سرویسهای کم اختلال تری را فراهم کند.
  • یک خواننده
  • اینکه پرسیده می شود: "چرا ایرانسل هزینه مکالمات بین ایرانسل و سایر خطوط رو کم نمی کنه؟" این تنها در دست ایرانسل نیست. در ارتباطات بین دو شبکه و برای اتصال این شبکه ها به یکدیگر به دلیل آنکه در واقع کاربران از امکانات هر دو شبکه استفاده می کنند اصطلاحا هزینه ای بابت "اتصال متقابل" وجود دارد. تا شبکه دوم اجازه دهد تماس گیرنده از کانال او با مقصد ارتباط برقرار کند. لذا بخشی از تعرفه ای که شما بابت تماس از ایرانسل با مثلا ارتباطات سیار می پردازید دقیقا جزو درآمد های ارتباطات سیار است و ایرانسل نمی تواند آن را حذف یا کم کند. ضمنا منطقی هم نیست که سهم درآمد خود را صفر کند. به همین خاطر تماس های بین شبکه ای (در هر اپراتوری) همواره از تماسهای داخل یک شبکه گرانتر هستند.
    سقوط قیمت سیمکارت ایرانسل در امروز وخرید سیمکارت صفر دائم به قیمت یکصد هزار تومان نشاندهنده واقعیتهای موجود در ایرانسل است(به استناد روزنامه دنیای اقتساد مورخ9 اردیبهشت سال 1386 شماره 1251 صفحه 27 پس بهتر است به جای دفاع {...} به گفتن واقعیتها بپردازیم ایرنسل با {...} کنونی به هیچ موفقیتی دست پیدا نمیکند
    اتفاقا تعیین تعرفه صد در صد در اختیار اپراتور قرار دارد. تعیین تعرفه بالاتر حاصل زیاده خواهی اپراتور است و گرنه چرا تعرفه تماس تالیا و دولتی بسیار پایین تر از ایرانسل است وضع تعرفه به پیشنهاد اپراتور و تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی صورت میگیرد. هنر یک مدیر در تامین نیازهای مشتریان با کمترین هزینه و کیفیت مناسب ومبارزه با کلیه مشکلات موجود است در غیر اینصورت هر کسی می تواند مدیر شود.
    با سلام خدمت این دوست گرامی و بسیار منطقی که البته اسم شریفشان را ننوشتند ما هم همان جناب خواننده خطابشان میکنیم. صحبتهای شما کاملآ منطقی و گرامی بود و واقعآ لذت بردم.شما پیشنهادات بسیار ارزنده و انتقادات واقعآ ارزشمند و اصولی را لطف فرمودید. بله واقعآ مشکلاتی هست و ایرانسل بسیار در تلاش است که بتواند این مشکلات را حل کند که البته گاهی زمان بر هم هست متاسفانه .البته بنده خودم بر خلاف تصور بعضی از دوستان! یک موبایل فروشم و با هر دو اپراتور کار میکنم و البته همانند خودتان ایرانسل را دوست دارم و زیاد در تماس هستم با شماره 130 خودشان به تناسب شغلم.البته طبق آخرین اطلاعی که از خود 130 دریافت کرده ام در مورد mmsوgprs حتی تا همین لحظه گویا به دستور رئسای ایرانسل هزینه محاسبه نمیشود و رایگان بوده و البته خبر جدیدتر اینکه در تلوزیون هم گفته اند هزینه اش نصف خواهد شد در آینده ای بسیار نزدیک و حتی تعرفه مکالماتشان باز هم کاهش پیدا خواهد کرد. باز هم از اینکه اینقدر مودبانه و زیبا هم به نقایص پرداختید هم به خوبیهایش از شما ممنونم چون به عنوان یک خواننده لذت بردم ار فرمایشات شما و اینکه گفتم ایرانسل را دوست دارید به خاطر همین بود و اگر غیر از این بود تو سایتهای اینترنی پیگیری نمیکردید راجع به سیم کارتی که ازش راضی هم نیستید. بعضی از دوستان یاد بگیرند! با تشکر محمد.ع از تهران.
    به نظر من ایرانسل از سیستم مدیریتی سنتی استفاده می کنه که منسوخ شده و به مهمترین اصل بازاریابی یعنی رضایت مشتری هیچ اهمیتی نمیده.
    طرح پیشنهادهای تشویقی تابستانی بد نیست
  • سعید رسولی
  • من اقتصاد میخونم و یه سیمکارت ایرانسل هم دارم .میدونم که برای اینکه شرکت به من خدمات بهتری ارائه کنه باید سیمکارتهای بیشتری بفروشه ولی آنقدر از دست تبلیغات نادرستش و خدمات اش عصبانی هستم که به همه تون دوستانه توصیه میکنم از این سیمکارتها استفاده نکنید . تمام این مشکلات هم یه جورائی به شرکت ارتباطات سیار و انحصارطلبی این شرکت منتهی میشه وقتی این شرکت دولتی سالها سیمکارت هاشو به قیمت بسیار بالار به مردم {..} میکنه و مردم راه دیگه ای به جز خریدن این سیمکارت ها ندارند معلومه که باید شرکت هائی مثل ایرانسل هم توی ایران رشد کنند . نمیدونم چرا قرارداد ترکسل که دومین اپراتور اروپا هم هست فسخ شد؟ شاید چون نمیتونستن باهاش رقابت کنند؟
    چرا رمز کنترل حساب اینترنتی رو به من ارسال نمی کنن هزار بار اس ام اس فرستادم....هنوز سیستم بیلینگ مشکل داره من هنوز قبض فروردین رو نگرفتم.و یه سوال ما که تو این سایت انتقاد و پیشنهاد می کنیم این حرفهامون به گوش مسئولین ایرانسل میرسه؟
    به نظر من اپراتور اول باید از ایرانسل حمایت کنه تا یه فضای رقابتی سالم بوجود بیاد نه اینکه جلو پای ایرانسل سنگ اندازی کنه.
    با سلام خدمت شما بنده سیم کارت ایرانسل دارم ازش هم خیلی راضی هستم این حرف ها را به تمام کسانی که از ایرانسل و خدمات ان ناراضی هستن میزنم:اول از همه :همین که ایرانسل با این تعرفه ها و خدماتی که نامبرده است خیلی چیزها را به نمایش گذاشت.مثلا........ دوم :چندین سال است که سیم کارت های دولتی وارد بازار شده بوده و است هنوز هم یادم نرفته که موقعی بود که افراد میرفتن با پرداخت پول به شرکت ارتباطات تقاضای وصل اس ام اس اون هم با هزار تا منت میکردند حلا ایرانسل یک منتی گذاشته و علاوه بر اس ام اس دیگر خدمات هم قرار داده. سوم:تمام کسانی که سیم کارت چه دولتی و چه اعتباری دارند خدماتشان را که در اینده خواهند داشت مدیون ایرانسل هستند....... سوم:از وقتی سیم کارت در ایران پا گذاشت کسی از اینترنت و ام ام اس چیزی نمیدونست اما از وقتی که ایرانسل پا گذاشت همه فهمیدند چهارم:اکثر افرادی که با انتن دهی مخالفت میکنند بدانندکه در تاریخ ایران بی سابقه بوده که شرکتی اینگونه در عرض یک سال به پوشش مناطق بپردازه. پنجم:درست است که انتن دهی ان خیلی خوب نیست اما باید بگوییم که وقتی دیگر اپراتورها روی کار امدندانتن دهی انها خیلی قوی بوده. ششم:ایرانسل حداقل محدودیت زمانی نداره اما تالیا چی قبل از اینکه ایرانسل وارد بازار شود تمام مشترکان خود را مجبور به خرید هر ماه کارت شارژ میکرد و چه پولهایی که به جیب نمیزد. و خیلی چیزهای دیگر که حال نوشتنشو ندارم.................... درمورد خدمات : اول:درست است که اینترنت و خیلی چیزهای دیگر ایرانسل به خوبی کار نمکند که تازه اولش است نباید همچین توقعی داشت از هیچی که دیگر اپراتور ها دارند بهتره. درمورد تبلیغات هم باید بگوییم که ایرانسل تبلیغاتی در مورد کیفیت انجام خدمات نمیکنه بلکه برای فروش بیشتر این کار را انجام میده که نتجیجه ان ارییه خدمات بیشتر و کیفیت مطلوب است ... خیلی دلم از دیگر اپراتورها به خاطر کارهایی که کردهان پر است اما حیف که نمیتوانم بعضی از حرفهایم را بزنم. کسانی که اینجا نظر دادند اول در مورد یک چیزی که میخواهند نظر بدهند بهتره اطلاعات کافی داشته باشند . بهتره که منصفانه برخورد کنیم.
    آقا جون به جای این همه تبلیغات رنگارنگ کیفیت شبکه رو درست کنید هرکی به من زنگ میزنه کلی فحش به من میده میگه این چه {...} که به اسم موبایل تو خریدی اصلا تماس با تو و ایرانسل دارها بسیار سخت است. راست میگه من امروز و تقریبا بیشتر اوقات باید بیش از 20 بار تماس بگیرم تا یکیش وصل بشه به طرف مورد نظر .امروز هم که اصلا شبکه قطع بود فقط آنتن اکلی روی گوشی بود و هیچ کاری نمی شد کرد.......... {...} 80 تا 90 هزار تومن بدم بره راحت شم.نمدونم فقط تهران اینطوریه یا همه جا همین وضعه میرم ... تا 288 هزارتومن پول خرید سیم کارت دولتی رو تهیه کنم اما هرگز ایرانسل نخواهم خرید.من ... خلاص......
    سلام میخواستم در مورد تعرفه های اپراتورهای موبایل تو ایران چند تا نکته رو به دوستان یادآوری کنم.یک زمان تو ایران تالیا تنها اپراتور ارایه کننده سیم کارت اعتباری بود و همه یادمون هست که تماس با اون چه قیمتی داشت و محدودیت زمانی اون چه هزینه هایی رو به مشترکانش تحمیل میکرد. از سوی دیگه الان ایرانسل تنها اپراتوریه که سرویس MMS میده و به نوعی تو این زمینه انحصار داره ولی هیچوقت نخواست از این انحصارش بر ضد مشترکانش استفاده کنه. اولا که مدت زیادی ارسال اون مجانی بود(خیلی بیشتر از زمان هدایای نوروزی) شاید همین الان هم مجانی باشه!، و تعرفه ای که قراره از 12 خرداد اعمال بشه ، 32 تومان برای هر MMS است (تا سقف 300 کیلوبایت) که واقعا منصفانه و عالیه. برای مقایسه همینو بدونید که اگه شما بخواهید یه عکس نقطه ای (wbmp) رو با SMS ارسال کنید که معمولا حجمی معادل 3 تا پیام کوتاه میشه ، طبق تعرفه های مخابرات ، 42 تومان هزینه داره. البته در مورد GPRS قبول دارم که با این که قیمتش نصف شده (15 ریال برای هر KB) هنوز گرونه، ولی مطمینم در آینده باز هم کمتر میشه. در مورد تماس ها هم اینو بگم که آلان قیمت تماس بین اپراتور اول و ایرانسل با هم برابره (62 تومان) و در مورد تماس های داخل ایرانسل، با توجه به کاهش تعرفه ها و نیز فلت بودن شبکه و نداشتن هزینه جابجایی در مجموع از تماس های داخل اپراتور اول حتی ارزونتر هم هست. ولی به دلیل کمتر بودن مشترکان ایرانسل ، همه فکر میکنند تعرفه های ایرانسل گرونه.در ضمن یادمون نره که ایرانسل از صفر شروع کرده و برای توسعه شبکه و بهبود کیفیت اون باید خیلی هزینه کنه و تازه هزینه هایی مثل استفاده از فضای فرکانس و نامبرینگ و ... رو به دولت پرداخت کنه که در حال حاضر اپراتور اول چنین هزینه هایی رو پرداخت نمیکنه. در کل بزرگترین ضعف ایرانسل (و مهمترین یا با کمی اغراق تنها مزیت اپراتور اول) در تعداد مشترکانش است. که امیدوارم با توسعه سریعی که ایرانسل داره انجام میده و رفع بعضی مشکلاتی که هست و به دست آوردن اعتماد مردم ، در آینده ای نه چندان دور تبدیل به اپراتوری در شأن مردم ایران بشه. به امید اون روز..
    با سلام و تشکر بر سایت آی تی آنلیز و آقا محمد.ع بنده از لطف شما متشکرم قابل توجه تمام دوستان که میخواهند جدول مقایسه نرخ خدمات GPRS کشورهای جهان را ببیندد به اینجا مراجعه کنید منبع خیلی خوبی است. http://www.spbsoftwarehouse.com/products/gprsmonitor/tariffs.php?en
    اگه بخواهیم ایرانسل رو با مخابرات مقایسه کنیم به نظر من ایرانسل خیلی بهتر از مخابراته .من به ایرانسل از 10 نمره 7 میدم و به مخابرات از 10 نمره 4 میدم .ir-tci به زور از مردم داره پول میگیره. برین دعا کنین به جون ایرانسل که اگه نمیومد ir-tci تعرفه هاشو کم نمی کرد،سیم کارت اعتباری نمی داد،قیمت سیمکارتاشو کم نمیکرد و هزار مورد دیگه .در ضمن یادتون باشه ir-tciهنوزم مشکل آنتندهی داره پس اینقدر نگین ایرانسل آنتن دهیش ضعیفه تازه اگه مخابرات بذاره ایرانسل کارشو بکنه بهتون قول میدم 6 ماه نکشیده مخابرات ورشکست میشه. بیشتر مشکلات ایرانسل باعثش مخابراته + شهرداریها هستن کاش ایرانسل با ترک سل قرارداد می بست اونوقت مخابرات میفهمید با کی طرفه امیدوارم مخابرات دست از انحصارطلبیش برداره...
    از نظرات کلیه دوستان بهره بردیم همه این را قبول داریم که با آمدن ایرانسل کلیه اپراتورهای موجود به فکر افتادند و در ارائه خدمات بهتر عمل کردند اما نکته ایی که وجود دارد اینست که خود ایرانسل نه تنها در ارایه خدمات بهتر عمل نکرد بلکه سعی دارد با شیوه های تبلیغاتی ...مشتری جذب کند به عبارت دیگر ورود ایرانسل به نفع مشترکین سایر اپراتورها بود (خوش به حالشون( کیفیت این شبکه واقعا به گونه ای است که اصلا نمی توان به آن اعتماد کرد مثلا اگر نقشه تهران را ببینید نقاطی به صورت زرد کمرنگ در وسط تهران می بینید که توضیح داده نشده که کی این مناطق آنتن میدهد و قشمتی از منطقه چهار تهران و قسمتهایی از متطقه 22 و اصلا در نقشه وجود ندارند (فکر میکنم ایرانسل از تهران تعریف خاص خود را دارد) و تازه شعا آنتن دهی 95 درصدی را می دهد نکته ای که باید گفت اینست که ایرانسل بدون برنامه ریزی بلند مدت بود واصلا بازار را نمی شناخت به نظر بنده ایرانسل باید از ابتدا بازار مورد نظر خود را به درستی انتخاب میکرد یعنی یا قشر پولدار یا قشر ضعیف و بر طبق آن به ارایه سیم کارت اقدام میکرد وقیمتها را هم بر اساس کشش بازار مورد نظر انتخاب میکرد قشر پولدار که دارای سیمکارت سایر اپراتورها هستند نیاز به خدمات جدید مانند gprsو mmsدارند برای این گروه قیمت مهم نیست حتی می توانستند برای خرید سیم کارت میلیونها تومان هم خرج کنند و هر قیمتی را هم برای استفاده از خدمات می پر دازند قشر ضعیف به امید یک سیم کارت با ودیعه کمتر و خدمات نسبتا مطلوب و ارزانتر از سیم کار تالیا ؛ ایرانسل خریدند و نیاز چندانی به خدمات جدید ندارند برای این قشر بدلیل نداشتن سیم کارت سایر اپراتور ها قابلیت تماس مهم بود و از همه مهم تر قیمت این عزیزان بدلیل محدودیت زمانی و قیمت بالا (دقیقه ایی67تومان )مکالمات از خرید سیم کارت تالیا خودداری کردند و ایرانسل خریدند چون محدودیت زمانی نداشت و قیمت ان دقیقه ایی 50 تومان به نظر میرسید این قشر مدت زمان کمی را صحبت میکنند(زیر 1 دقیقه) ایرانسل تا بهمن ماه شکایت چندانی را شاهد نبود ولی از بهمن به بعد که صورتحساب برای مشترکین ارسال شد مشترکین پی به ... ایرانسل بردند (تعیین مکالمات به صورت دقیقه ایی ) و از آن موقع به بعد شکایات شروع شد ایرانسل باز هم به دلیل کم بودن مشترکین و با قرار دادن هدایای نوروزی که اکثرا برای مشترکین جدید بود افراد بدون اطلاع را که اکثرا از قشر ضعیف بودند و در پی سیم کارت ارزان بودند را جذب کرد. این افراد احساس می کردند سیمکارت ارزانتری را نسبت به تالیا تهیه میکنند(سیمکارت 29 هزار تومانی با تعرفه دقیقه ایی 62 تومانو 5 تومان از تالیا ارزان تر ولی به صورت دقیقه ایی) و در عید عبور از مرز یک میلیون مشترک را جشن گرفت بعد از عید که مبا حث مربوط به تعرفه پیش آمد وبرای مشترکین صورتحساب های خارج از انتظار آمد اکثریت مشترکین به جمع ناراضین پیوستند (در بازار یابی میگویند یک مشتری راضی تنها چند نفر را جذب میکند ولی یک مشترک ناراضی جمعیتی را میتواند منصرف از خرید کنند) بعد از اولتیماتوم وعدم پذیرفتن آن توسط ایرانسل .و سپس افزایش تعرفه حدود 20 درصدی بدون توجه به کشش مشتریان وبدون توجه به کیفیت ( که حالا با افزایش مشترکین کاهش هم پیدا کرده) و تنها با در نظر گرفتن سود آوری شرکت بزرگترین ضربه را به خود وارد آورد.به نظر میرسد که این اقدام سبب شود که به دلیل استفاده کمتر از سیم کارت و نخریدن کارت شارژ توسط مشترکین باعث کاهش در آمدهای ایرانسل شود به همین دلیل در چند روز اخیر سیم کارت ایرانسل صفر در حدود 100هزار تومان به فروش میرسد.و آقای کاتوزیان نماینده مجلس که تا به حال از ایرانسل حمایت میکرد نیز از کیفیت و قیمت ایرانسل شکایت دارد. باز هم تاکید میشود که مردم به مشکلات درونی شرکت و سنگ اندازی دیگران توجه ندارند و فقط به قیمت و کیفیت کالایی که میخرند توجه دارد در صورت گران شدن کالایی به کالا های جایگزین گرایش پیدا میکنند. مردم از ایرانسل انتظار دارند همان گونه که میگویند تکنولوژی روز را عرضه کند و مثل اپراتورهای موفق جهانی عمل کنند وگرنه رفتاری مشابه سایر اپراتورهای ایرانی داشتن که هنری برای یک مدیر نیست اگر آنها هم مثل اپراتورهای دولتی با مدیران سنتی خود عمل کنند پس چرا اسم بخش خصوصی را دارند. مردم از بخش خصوص مردمداری ؛ایده های جدید ؛کیفیت ؛قیمت ارزان و رقابتی و تکنولوژی مدرن را می خواهند. کلیه صحبتهایی که زده شده فقط برای توصیه به ایرانسل برای اصلاح راه خود است زیرا در صورتی که خدای ناکرده به دلیل مدیریت سنتی عده ایی؛ یک تجربه بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی شکست بخورد آنگاه با مشکلات زیادی در زمینه بخش خصوصی و سرمای گذاری خارجی مواجه میشویم و اشتغال زایی با مشکل مواجه میشود و این وظیفه مدیران ایرانسل است که امروزی بیندیشند و عمل کنند.
  • داود معاون نصری
  • من نمیدانم چرا برای من صورت کارکرد نمیفرستند و فقط بدهی مرا sms میکنند من برای گرفتن صورت کارکرد باید به کی مراجعه کنم
    تا کی می خواین بگین قبلش این چیز ها نبوده و ما نمی دونستیم. مثل GPRS وMMS ولی با اومدن فلان شرکت ما فهمیدیم این چیه عزیز من شما چرا همتون به گذشته نگاه می کنید کشورهای خارجی دارن از اینها استفاده می کنند و صفا شو می برن حالا شما هی بگید ما این چیز ها رو نمی دونستیم تا شرکتها وقت بیشتر برای تمدید کردن کامل شدن اوپراتورها را داشته باشند. اقای محمد.ع از شما ممنونم که وقت با ارزش خود را در UP DATE کردن نظرات دوستان صرف می کنید!!!!!!
    لینک خوبی برای تعرفه های GPRS بود. براساس همین لینک GPRS ایرانسل در محدوده نرم دنیا است. مضاف براینکه به هر حال هزینه تامین اینترنت را باید به شرکت مخابرات بپردازد. 15 ریال برای هر کیلو بایت= 1536 تومان برای هر مگا بایت= 1.6 دلار برای هر مگابایت اینترنت موبایل بیشتر مزیت در دسترس بودن و امکان استفاده را دارد. اگر مایلید از اینترنت ارزان و پرسرعت برای وب گردی و دانلودهای اساسی استفاده کنید از شرکت مخابرات بخواهید ADSL ارزان برایمان فراهم کند. هر چیزی جایی دارد.
    کسی جواب سوال من رو نمیتونه بده؟ چرا وقتی بارون میاد ایرانسل آنتن نمیده؟
    " ابرها دارای الکتریسیته ساکن هستند و یکی از عوامل رعد و برق هم محسوب میشوند. " علوم اجتماعی سوم راهنمایی شما آنتن تلوزیونت هم بهم میریزه ،امواج رادیو هم همینطور اما من که میدونم اصلا تمام اینا بخاطر ایرانسله!!!!!!!! حدیث مبارک حضرت علی(ع): "قبل از آغاز سخن، اول فکر کنید"
    با سلام و خسته نباشید مخواستم ببینم ایرانسل در دبی آنتن دهی دارد یا نه و قیمت مکالمه آن چقدر است
    بابا تو رو خدا {...} میخورن ایرانسل با این همه تبلیغی که انجام میده خداییش (...)هه. از ما گفتن...
    دوست عزیز آقای مجید اگه منظورت قرارداده رومینگ با اپراتورهای اماراته، احتمال خیلی زیاد ایرانسل قرارداد داره.
    در دبی هم آنتن داره و رومینگ ماهواره ای هم هست با شماره 0935130000تماس بگیر :: ارسال کننده مجید در ۱۰ خرداد ۸۶ - ۱۲:۱۳ > چرا رمز کنترل حساب اینترنتی رو به من ارسال نمی کنن هزار بار اس ام اس فرستادم.... شما هم با همین شماره تماس بگیر چند ثانیه ای واست ارسال میکنن
    بابا آخه این ایرانسل کی تو آبادان آنتن میده.حتی تو اهواز هم راه افتاده .پس کی؟ اگه میشه یکی به ما بگه / ممنون
    الان که من دارم این مطلب رو برای شما می نویسم دارای سیم کارت ایرانسل هستم و به دور از غزض ورزی می خوام مطلبمو بگم ، من الان در مشهد دانشجو هستم در خود مشهد که من تا بحال که استقاده کردم واقعا از جهت انتن دهی مشکلی رو احساس نکردم که باعث نارضایتیم بشه به شهرستان هم که میرم همینطوره اما مشکلی که من در باره ایرانسل احساس کردم و شاید برای خیلی ها هم محسوس باشه یکی درباره تبلیغات ایرانسل هستش که واقعا خوبه که ایرانسل تبلیغاتی رو بکنه که مشتری به خاطر اطلاع درست از تبلیغات سیم کارت خریداری کنن چون وقتی تبلیغات غیر منطقی باشه اگر خدمات ارزنده ای هم داشته باشه به خاطر تبلیغات ناصحیح از جانب مشتری نادیده گرفته میشه مشکل دیگری که ایرانسل داره اینه که در برخی از مکان ها حتی با اینکه آنتن دهی خوبی هم داره ولی کیفیت صدا خیلی پایینه بطوریکه صدا بصورت تکرار شونده و با حالت اکو دار شنیده می شه و مقداری با عث اختلال در انتقال صدا بین طرفین می شود
    az nazare man iran cell behtar az taliaye baraye edeam madrak daram harki mikhad ba mash_mohsen_2006@yahoo.com mail bezareh ta shavaheo barash bafrestam shoamyee ke az irancell bad migi ta shesh mahe ghbl ke balone irancell raft roo asemoone tehran va too bagheh mozafar neshoonesh dadand midoonesti GPRS va MMS yani chi MCI ta dah sal telefone sabeteh khanegi bood oon ham faghat too tehran amma alan irancell bad az shesh mah too koli az shahrayeh keshvar anten mideh kheili edea dari boro ADSL ya Wireless begit ta mahi felan toman pool bedi faghat hemayat az bakhshe khosoosi tanha rahe hale moshkelate moshtarakin ast
  • مسعودرستگاری
  • با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهای بزرگ ومطرح ایران است چرا ایرانسل هنوز این استان راتحت پوشش کامل ندارد وانتن دهی دراین استان وحتی بیشترنقاط شهراصفهان ممکن نیست وامکان انتن دهی کامل برای استان اصفهان کی مقدوراست
    در شیراز سکونت دارم اما میبینم بعد از گذشت حدو.د چهار ماه که ئیک خط سیم خریداری نمودهام هنوز نتوانستم بطور درست استفاده کنم وبرای من قبظ 2700 تومانی امده ؟اصلا در محدوده ما ایرانسل انتن ندارد لطفا پیگیری شود؟؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام من تمام نظرات را تا 26 خرداد 1386 خواندم. با ورود ایرانسل تکا÷ویی در نظام ارطباتاط سیار رخ داده باید توجه داشت که نظرات کاملا درست است ولی باید به این نکته توجه کرد که ایرانسل تنها حدود 6 ماه است که در ایران حضور دارد و تمامی مدیران خارجی این شرکت با اصول بازار یابی نویا آشنایی دارند و یکی از ایراداتی که به تعرفه های آن است نرخ بالای هزینه مکالمات است ولی باید توجه کرد که در قرار داد این شرکت تعیین نرخ با توجه به تعرفه اپراتور اول باید تعیین شود. در نتیجه آنها توان پایین اوردن هزینه را دارند ولی به دلایل گفته شده از انجام این کار بر حذر شده اند! در نهایت فعالیت ام تی ان ایرانسل در ایران را می توان بسار خوب برزیابی کرد.
    هرکس سئوالی درباره ایرانسل داره از من بپرسه
    جناب دادود از شیراز آبونمان ایرانسل ماهی 750 تومان است و برای 4 ماه میشود 3000 تومان که درست است.
    ایرانسل ، نسبت به شرکتهای دیگه داخلی، تبلیغاتش نسبت به خدماتش خیلی بیشتره که برای ما ایرانیها شائبه کلک و دغل بازی پیش می آد اما تو بیشتر دنیا تبلیغات همینقدر زیاده! در مورد آنتن دهیش هم نگرانم که مثل تالیا بشه که یکسری جاها رو پوشش داد و بعد هی داره درجا می زنه. ولی در کل رقابتی شدن بازار ارتباطات خوب بود که البته این مسئله با ورود تالیا شروع شده بود اما مزیت ایرانسل نداشتن محدودیت زمانیشه. یه چیز جالب اینکه اینهمه نظری که اینجا خوندم تو سایت خود ایرانسل خبری ازشون نیست. یه جورایی به مشتریها میدون نمی ده.اپراتورهاشم بعضی وقتها واقعا می خوان آدم رو بپیچونن و به شعور آدم توهین می کنند گرچه فکر می کنم موبایل دولتی در همین حد هم پاسخ دهی نداشته باشه. بهرحال زیاد سخت نگیرید.ما ... ایم. باید یکسری بلاها سر ما بیاد تا هرچیزی جای خودش قرار بگیره
    سلام آقا این سیمکارتهای هدیه ایرانسل روکی می خوان بدن اصلا در کار هست یا سر کاری بوده
    شهاب جان تالیا هم دیگه محدودیت زمانی نداره
    با سلام مدت بسیار زیادی است که mms ایرانسل قطع می باشد و تازه امروز خبری شنیدم که کلا قطع شده و دیگه معلوم نیست وصل شود. و تنها مزیت ایرانسل نسبت به سیم کارت دولتی هم از بین رفت..... پولتون رو واسه خریدن ایرانسل دور نریزید.
    واقعه یعنی مسیولان ما {...} که فکر میکنن خدمات ارزش افزوده ای مثل MMS باعث فساد در جامعه میشه ؟ شعار دولت حمایت از بخش خصوصیه ولی از اومدن ایرانسل تا الان همش سنگ اندازیهای دولت و مخابرات و جلو پای ایرانسل میبینیم !
    اگر بخوام ایرانسلم رو به دبی ببرم چگور میتدنم رومینگش کنم؟
    میشه خط خراب باشه بگه در حال مکالمصت؟
    ایرانسل اونقدر ... ست که سیم کارتم شکست و نصف شد ولی هنوز کار میکنه.منم رفتم همراه اول خریدم چون حالش بیشتره.ایرانسل ... میباشد
    نمیشه با ایرانسل اس ام اس رایگان داد؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">