ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازار کامپیوتر بی‌رونق و بی‌مشتری است

| چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

کاهش نسبی قیمت ارز و مسایل سیاسی کشور باعث افت قیمت کالاهای کامپیوتری در سطح بازار دیجیتال شده است.

رییس اتحادیه صنف رایانه تهران در گفت و گو با خبرنگار موبنا از کاهش قیمت 10 درصدی کالاهای کامپیوتری در روزهای اخیر خبر داد و گفت:‌ مسایل سیاسی کشور باعث شده تا بیشتر خریداران این کالای ارتباطی برای خریدوفروش دست نگه دارند و خرید خود را به بهانه ارزان تری شدن به زمان دیگر موکول کرده‌‌اند.

"سیدمهدی میرمهدی" افزود: کاهش نسبی نرخ ارز باعث افت قیمت ببشتر کالاهای کامپیوتری از هفته گذشته تا کنون شده و این در حالی است که این موضوع به رونق این بازار کمکی نکرده است.

وی افزود: با شرایط فعلی حضور مراجعه کنندگان به این بازار به طور چشمگیری افت کرده که استمرار این شرایط به ضرر فعالان این حوزه خواهد بود.

رییس اتحادیه صنف رایانه تهران با ارزیابی فعلی بازار کامپیوتر تهران تصریح کرد: هم اکنون قیمت تمامی کالاهای دیجیتالی در روند نزولی قیمت قرار گرفته‌اند که با تثبیت نرخ ارز شاهد ثبات این بازار در سطح کشور خواهیم شد.

میرمهدی همچنین با اشاره به مسایل سیاسی کشور و حذف تحریم‌ها خاطرنشان کرد: حذف تحریم‌ها در بازار دیجیتال کشور تاثیر چندان و چشمگیری نخواهد داشت چرا که چند سالی است که تمامی واردکنندگان، با دورزدن تحریم‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

  • ۹۲/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">