ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازجویی ویدئوکنفرانسی از متهمان کشور

| سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: بسترهای لازم جهت بازجویی از متهمان به شیوه ویدئو کنفرانس نیز فراهم شده و در آینده نزدیک بدون نیاز به حضور فیزیکی متهمان در مراجع قضایی بازجویی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه همایش سالانه روسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان کردستان، به پیشرفت‌های علم در عصر حاضر و نیز تحولات جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: این همایش با هدف به روز نگه داشتن کارکنان و افزایش توان مهارتی و عملیاتی آنها با حضور فرماندهان و روسای پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اعلام کاهش 8 درصدی جرایم خرد در کشور، افزود: پیشگیری وضعی و اجتماعی از وقوع جرم، اولویت نیروی انتظامی است، در این راستا اقداماتی از جمله پایش تصویری مناطق جرم خیز و افزایش گشت‌ها در دستور کار است.

بازجویی از متهمان به شیوه ویدئو کنفرانس در دستور کار ناجا

شرفی با اشاره به الکترونیکی شدن ارسال پرونده‌ها از کلانتری‌ها به مراجع قضایی، ادامه داد : بسترهای لازم جهت بازجویی از متهمان به شیوه ویدئو کنفرانس نیز فراهم شده و در آینده نزدیک بدون نیاز به حضور فیزیکی متهمان در مراجع قضایی بازجویی انجام خواهد شد که تحقق این امر به نوعی صرفه جویی در منابع است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح، امکان بکارگیری نیروهای بدرقه متهم در کلانتری و پاسگاه‌ها در امور پیشگیری از جرم مانند گشت زنی فراهم می‌شود.

  • ۹۴/۰۸/۱۹

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">