ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازگشت دامنه‌های مسدود شده .com

| شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

ایرنا- عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن اعلام خبر بازگشت سایت‌هایی که به دلیل تحریم‌های آمریکا، حذف شده بودند؛ از شرکت‌‎ها و سایت‌ها درخواست کرد برای پیشگیری از مشکلات اینچنینی، با شرکت ارتباطات زیرساخت تماس بگیرند.

به علت تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این‌بار سایت‌های ایرانی با دامنه دات کام حذف شدند. عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت که پیشتر اعلام کرده بود این مشکل را حل خواهند کرد، در توئیتر خود نوشت: «با اقدامات انجام شده، فارس نیوز (.com) در کل کشور قابل دسترسی است، به زودی مشکل دسترسی جهانی هم حل خواهد شد.»

سجاد بنابی اضافه کرد: «سایت‌ها و شرکت‌هایی که احتمال می‌دهند با تحریم‌های بزدلانه‌ آمریکا مواجه شوند، با ما تماس بگیرند تا تمهیدات لازم پیشاپیش انجام شود.»

به گفته بنابی سایت‌ها تا چند ساعت دیگر در دسترس قرار خواهند گرفت چرا که آپدیت DNSها ( Domain Name System نام دامین اسمی یکتا است که به وب سایت اشاره می کند) گاهی تا ۴ ساعت نیز زمان می‌برد.

  • ۹۸/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">