ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس انجمن بازی های رایانه ای از موافقت رییس سازمان تربیت بدنی با حضور رشته های رایانه ای بسکتبال ، فوتبال و ماشین به جمع المپیاد ورزشی ایرانیان خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر لقمان شاورانی ضمن قدردانی از محمد علی آبادی به دلیل موافقت با حضور سه رشته از بازی های رایانه ای در المپیاد ورزشی ایرانیان اظهارداشت: این در خواست بنا بر اظهار تمایل استانهای سراسر کشور برای حضور در این رقابتها انجام شد که خوشبختانه با توجه رییس سازمان تر بیت بدنی ،علاقه مندان این رشته امسال خواهند توانست در دومین دوره المپیاد ایرانیان توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی ، این رقابتها از 5 تا 15 مرداد به میزبانی استان تهران در رده سنی زیر 21 سال برگزار خواهد شد.

رییس انجمن بازی های رایانه ای تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا این رقابتها در سطح بسیار مطلوب و براساس برنامه ریزی دقیق با هدف شناسایی افراد برتر هر استان برگزار شود.

وی خاطر نشاان ساخت : افراد برتر این رقابتها به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا تیمی منسجم و آماده برای حضور در عرصه های مختلف بین المللی داشته باشیم.

وی تاکید کرد:المپیاد ورزشی ایرانیان فرصتی مناسب خواهد بود تا علاقه مندان این رشته ورزشی طی رقابتی سالم که در سطح مسابقات جهانی (ورژن2008 )برگزار خواهد شد، توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

تیم بازی های رایانه ای کشورمان در نخستین حضور برون مرزی خود در بازی های آسیایی داخل سالن ماکائو عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد

  • ۸۷/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">