ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بدنبال کاهش مجدد قیمت سیم کارت هستیم

| شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:سیاست‌ کلی و اصلی وزارت ارتباطات در جهت کاهش مجدد قیمت سیم کارت است.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا بهای سیم کارت باز هم کاهش خواهد یافت؟ افزود: سیاست‌ کلی و اصلی وزارت ارتباطات در جهت کاهش قیمت سیم کارت است.این موضوع جزو سیاستهای اصلی وزارت ارتباطات به شمار می‌رود و تلاش و سیاستگذاری ما نیز در جهت کاهش قیمت خدمات مخابراتی و تنوع بخشیدن به سرویس‌ها است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات در جهت کاهش قیمت سیم کارت است ولی میزان کاهش اکنون مشخص نیست و بستگی به شرایط و زمان دارد.

سلیمانی در ادامه از افزایش نیافتن تعرفه خدمات مخابراتی و پستی در سال جاری خبرداد و گفت: وزارت ICT پیشنهادی برای افزایش بهای خدمات مخابرات و پستی در سال جاری و سال 86 ارایه نکرده است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که قرارداد وزارت ارتباطات با سه پیمانکار عمومی برای افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه را چگونه توصیف می‌کنید، تصریح کرد: این پروژه جزو پروژه‌ و قراردادهای خوب مخابرات نبوده و نیست و اشکالات زیادی بر آن وارد است.

وی اظهار داشت: این سه پیمانکار عمومی ( GC ) از نظر زمانی نیز تاخیر بسیاری داشته‌اند و خسارات زیادی از لحاظ مادی و معنوی به ما وارد کرده‌اند.

سلیمانی گفت: در حال حاضر برای این قرارداد مدیریت پروژه ایجاد کرده‌ایم و بصورت هفتگی در حال بررسی این پروژه هستیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه این پروژه بصورت مطلوب پیش نرفته است و وزارت ارتباطات در آینده به طور حتم دیگر چنین قراردای با هیچ GC امضا نخواهد کرد.

گزارش فارس حاکی سات: این پیمانکاران پس از گذشت حداقل 11 ماه و دریافت پیش‌پرداخت از مخابرات هنوز به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.قرار است این سه پیمانکار عمومی بیش از 4600 سایت bts را نصب و تحویل مخابرات دهند.

زیان دیرکرد انجام تعهدات این پیمانکاران عمومی یا GC‌ها بیش از 700 میلیارد تومان خواهد بود.

  • ۸۵/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">