ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در طرح صیانت هدف اصلی ساماندهی فضای مجازی است در این طرح موارد و شیوه‌های قانونی برخورد با شایعه‌سازان و کسانی که اقدام به اکاذیب می‌کنند تعیین تکلیف می‌شود.
علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ما برای برخورد با افرادی که بدون سند اقدام به شایعه و یا نشر اکاذیب نمایند قانون مشخص داریم که در صورت نیاز می‌توان از آن استفاده کرده و آن را اجرایی کرد.

وی در پاسخ به اینکه راهکار قانونی برخورد با جرایم فضای مجازی و افرادی که در این فضا اقدام به نشر اکاذیب چگونه است افزود: با توجه به اینکه در طرح صیانت هدف اصلی ساماندهی فضای مجازی است در این طرح موارد و شیوه‌های قانونی برخورد با شایعه‌سازان و کسانی که اقدام به اکاذیب می‌کنند تعیین تکلیف می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر طرح صیانت فضای مجازی به منظور جلوگیری از وقوع جرایم مجازی در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است که لازم است همه موارد و ابعاد قانونی در آن دیده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">