ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخورد با شرکت‌های اینترنتی کم‌فروش

| چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۸۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان تنظم مقررات و ارتباطات رادیویی بخشی را برای دریافت شکایت کاربران از کم‌فروشی‌های اینترنت در سایت این سازمان با آدرس www.cra.ir ایجاد کرده که شاکیان می‌توانند شکایتشان را به صورت الکترونیکی به سازمان ارایه کنند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

محمدرضا فرنقی‌زاد - مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌وگو با (ایسنا)،‌ درباره‌ی عملکرد سازمان درباره‌ی سخنان وزیر ارتباطات مبنی بر این که شاکیان می‌توانند شکایت خود را در زمینه کم فروشی‌های اینترنت در بازار و در واقع عملکرد شرکت‌های اینترنتی به سازمان تنظیم مقررات ارجاع دهند، گفت: سازمان بر اساس مفاد پروانه با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

وی گفت: جرایمی برای این موضوع در نظر گرفته شده اما نکته مهمی که شاکیان باید به آن توجه داشته باشند این است که اگر به عنوان مثال شخصی با شرکتی در رابطه با استفاده از سرویس اینترنت قراردادی منعقد کند و این شرکت کم‌فروشی در سرویس خود داشته باشد سازمان تنظیم مقررات فقط می‌تواند با توجه به مفاد پروانه با این شرکت برخورد کرده و جرایمی برای وی مشخص کند ولی اگر شاکی درخواست بازپس‌گیری مبلغ خود را از شرکت متخلف داشته باشد این موضوع باید از طریق مراجع قضایی پی‌گیری شود.

فرنقی‌زاد یادآور شد: کسانی که می‌خواهند به صورت مکتوب تقاضا و در واقع شکایت خود را ارایه دهند می‌توانند مورد خود را به صندوق پستی 4415 ـ 15598 و یا به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید توپچی، پلاک 18، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کنند.

  • ۸۷/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">