ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی توسعه بانکداری الکترونیکی در کشور

| يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر علمی همایش "ITC 2010 " گفت: با توجه به جایگاه شرکت فناوری اطلاعات در فضای ICT کشور و به ‌ویژه دغدغه‌های وزیر جدید ارتباطات نسبت به موضوع فناوری اطلاعات، محور روز دوم همایش "ITC 2010 " کاربردهای فناوری اطلاعات با تأکید بر همکاری و مشارکت اپراتورهای مخابراتی کشور قرار داده‌ شده است.

به گزارش موبنا محمد کشوری افزود: مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات در سخنرانی افتتاحیه به بیان رسالت شرکت فناوری اطلاعات در میان نهادهای پرشمار IT کشور، برنامه‌های راهبردی این شرکت برای توسعه خدمات الکترونیکی و نقش آن درهم‌افزایی بین بخش‌ها و نهادهای متولی IT کشور خواهد پرداخت.

به گفته وی بانکداری الکترونیک و راهکارهای توسعه آن در کشور و نیز راهکار شرکت فناوری اطلاعات برای پیشبرد بانکداری الکترونیک در کشور از مهمترین موضوعات مورد توجه مدیرعامل شرکت فن‌آوری اطلاعات خواهد بود.

همایش مخابرات ایران چهارم و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می شود و در روز دوم این همایش ، نشستی با حضور فعالان و مدیران ارشد حوزه IT کشور از جمله، مدیرعامل شرکت دیتا ، مشاور وزیر ICT در امور افتا ، مدیرکل مرکز فرهنگ‌ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور (فابا) و معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی برگزار خواهد شد و حاضران، به بررسی کاربردهای فناوری اطلاعات و پایداری درآمد اپراتورهای مخابراتی خواهند پرداخت.

  • ۸۸/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">