ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی روند فناوری اطلاعات درسال 2012

| دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در یک سخنرانی علمی 'ده روند اصلی فنّاوری اطلاعات در سال 2012 بر اساس پیش بینی گارتنر' را بررسی می کند.

به گزارش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران' دراین سخنرانی که در روز 17 اسفند ماه در این پژوهشگاه برگزار می شود ودر آن مواردی نظیر استفاده از تبلت، کاربردهای موبایل محور، تجربه های محیط محور کاربرها، اینترنت اشیاء، فروشگاه های کاربردها، تحلیلهای نسل آینده، داده های عظیم، طراحی حافظه های هوشمند تر، سرورهای کم مصرف (انرژی) و رایانش ابری بررسی می شود.

علاقه مندان شرکت در این سخنرانی، می‌توانند به صفحه سخنرانی‌های علمی در پایگاه‌وب پژوهشگاه مراجعه کرده و کاربرگه نام‌نویسی الکترونیکی را تکمیل و به رایانامه scirel@irandoc.ac.ir ارسال کنند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند این سخنرانی را از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده نموده و پرسشهای خود را در طی سخنرانی از طریق رایانامه scirel@irandoc.ac.ir آ مطرح کنند.

  • ۹۰/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">