ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مقامات مهاجرت آمریکا به طور منظم با استفاده از رصد رسانه‌های اجتماعی به دنبال شواهدی از تقلب یا فعالیت‌های غیر قانونی و نیز نظارت بر مهاجران پس از صدور ویزا هستند.

مقامات آمریکا اخیرا برای تعیین واجد شرایط بودن اعطای ویزا به افراد اکانت رسانه‌های اجتماعی آنها را بررسی می‌کنند.

بر اساس این گزارش یک دانش‌آموز مدرسه‌ پرواز مصری بعد از آنکه در صفحه «فیس‌بوکش» نظری مبنی بر کشتن «دونالد ترامپ» منتشر کرد از سوی مقامات آمریکا لغو ویزا شد.

ماجرا از جایی آغاز شد که «عماد السید» در صفحه فیس‌بوکش در مورد «ترامپ» نوشته بود که "نمی‌خواهد به دلیل فکر کشتن ترامپ به حبس ابد محکوم شود".

«السید» در آکادمی جهانی پرواز در لس‌آنجلس مشغول به تحصیل بود که مسئولان مدرسه پرواز پست او را می‌بینند و به اف‌بی‌آی گزارش می‌دهند.

دو روز بعد از ارسال نظر، «عماد» توسط عوامل سرویس مخفی آمریکا در مدرسه فراخوانده و بازجویی می‌شود و از سویی دیگر منزل وی مورد تفتیش قرار می‌گیرد.

بر اساس گفته «الکس خطیب»(Alex Khatib) مالک این مدرسه،عوامل سرویس مخفی گفتند: آنها ویزای M1 «عماد» را لغو کرده‌و سند «I-20» او را هم فسخ کرده‌اند.

فرم «I-20» فرمی است که توسط مدرسه به حمایت از یک ویزای دانشجویی شخص پر می‌شود و بدون آن، ویزای «السید» از درجه اعتبار ساقط است.
در حال حاضر این دانش‌آموز مصری به دلیل نقض قوانین ویزا بازداشت شده‌ بود.

بر اساس گزارش‌ها وی روز جمعه در دادگاه مهاجرت آمریکا حضور پیدا کرد و به شرط ترک خاک آمریکا با آزادی وی موافقت شد.

مقامات مهاجرت آمریکا به طور منظم با استفاده از رصد رسانه‌های اجتماعی به دنبال شواهدی از تقلب یا فعالیت‌های غیر قانونی و نیز نظارت بر مهاجران پس از صدور ویزا هستند.

به گزارش تسنیم؛ آمریکا از سال 2001 تاکنون تعداد 122000 ویزا را لغو کرده است که از این تعداد، 9500 مورد به دلیل تهدید تروریستی بوده است.

در این رابطه در سال 2012، دو گردشگر ایرلندی به نام‌های «ون برایان»(Van Bryan) و «امیلی بنتینگ»(Emily Banting) بعد از اینکه «ون برایان»  در صفحه توئیتر خود پیامی تحت عنوان"این هفته آزاد هستم؛ آماده‌ام که بروم و آمریکا را نابود کنم!"، منتشر کرد و بعد آن بود که او و «امیلی» به محض ورود به لس‌آنجلس، توسط نیروهای امنیتی به مدت 5 ساعت تمام در خانه ‌شان مورد بازجویی قرار گرفتند.

«نابود کردن»(Destroy) در زبان عامیانه ایرلندی به «مهمانی» اطلاق می‌شود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">