ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طراحی مدل سه بعدی کسب و کار در فضای سایبر در حال بررسی است.
مهندس «مهدیون» در گفت‌وگو با (ایسنا)‌، اظهار داشت: با بررسی مجدد نظام تعرفه‌های مخابراتی کشور، تعرفه‌هایی که نظامند نبود، دسته‌بندی خواهد شد تا نهایتا این بحث به پایین آمدن قیمت تمام شده برای مردم و مشتریان اعم از ارایه کنندگان خدمات بیانجامد.
وی در ادامه در مورد دیگر اقدامات مورد بررسی در سازمان تنظیم مقررات گفت: طراحی مدل سه بعدی کسب و کار در فضای سایبر در حال بررسی است.
معاون فنی سازمان تنظیم مقررات با اشاره به این که در این مدل لایه‌های مختلف و روابط میان آن‌ها مشخص می‌شود ، افزود: با مدل مذکور بزرگترین قدم برای ساده سازی بازار و بهبود کیفیت و کاهش قیمت برداشته خواهد شد.
مهدیون افزود: یکی از مشکلات در بازار درحوزه‌ی ICT ، ورود کسب و کارهای کاذب است که به افزایش قیمت و کاهش کیفیت شبکه انجامیده است. نمونه‌ی این بحث در شبکه‌ی توزیع کارت‌های ISP قابل مشاهده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین پیش‌بینی این مساله که با ورود فناوری‌های نوین مانند NGN چه اتفاق احتمالی در فضای کسب و کار رخ خواهد داد و این که بر مبنای این اتفاق‌ها چه مجوزهای دیگر باید در این حوزه صادر شود و این که جوازها باید به سمت سرویس‌ها و خدمات پیش برده شوند نیز در حال بررسی است.
معاون فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: با این پیش‌بینی در واقع دیده‌بان‌هایی ایجاد می‌شود تا بتوان تاثیر ورود تکنولوژی‌های جدید را در بازار مورد سنجش قرار داده و قبل از ورود آن‌ها به بازار بتوان تبعات آن را مدنظر قرار داد.

  • ۸۴/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">