ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی چگونگی قیمت‌گذاری مخابرات در بورس

| يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

صنعت مخابرات و چگونگی قیمت‌گذاری شرکتهای مخابراتی از روز شنبه به مدت سه روز در محل بورس اوراق بهادار تهران بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این اقدام با توجه به پیچیدگی‌های ارزشیابی و قیمت‌گذاری شرکتهای مخابراتی توسط کارشناسان بورس اوراق بهادار تهران، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، شرکت مخابرات ایران، شرکت ایرانسل و کارشناسانی از شرکتهای سرمایه‌گذاری و کارگزاری و یکی از مشاوران معتبر اروپایی از یورومانی وابسته به انستیتوی سرمایه‌گذاران نهادی انجام می‌شود.

آقای کاپوانی که از سال ‪ ۱۹۹۲‬در بخش کسب و کار بین‌المللی شرکت مخابرات ایتالیا مسئول ارزشیابی شرکتهای مطرح اروپا بوده که خصوصی یا فروخته شدند و از سال ‪ ۲۰۰۰‬در یک شرکت تامین سرمایه مدیر تیم تله کام بوده است، تجربیات خود را در این بررسی ارایه خواهد کرد.

ویژگی‌های خاص اپراتورهای مختلف و بازار تله کام، سناریوهای مختلف رقابت و قیمت‌گذاری خدمات مخابراتی و روش‌های مختلف ارزشیابی شرکتها و سهام مخابراتی از موضوع‌های مهمی است که طی این سه روز بررسی خواهد شد.

افزون بر این، تجربیات واگذاری شرکتهای مخابراتی در دیگر کشورها و نیز نمونه اطلاعات مربوط به عملکرد شرکت‌های واگذار شده، قیمتها و ضرایب قیمت به سود بحث و بررسی خواهد شد.

  • ۸۷/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">