ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی کلاهبرداری‌های اینترنتی در مجلس

| شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده مجلس اظهار داشت: تاکنون برخی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بطور کلی گزارشاتی ارائه داده‌اند، اما باید راهکار اساسی در زمینه جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی و ناهنجاری‌ها در این حوزه در نظر گرفته شود.

محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اشاعه کلاهبرداری و بعضا قمار در فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس تاکنون طرح خانواده را در دستور کار داشت اما بزودی موضوع کسب و کارهای اینترنتی و جرائم مربوط به این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: تاکنون برخی اعضای کمیسیون بطور کلی گزارشاتی ارائه داده‌اند، اما باید راهکار اساسی در زمینه جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی و ناهنجاری‌ها در این حوزه در نظر گرفته شود. 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: برای حل این معضلات از متخصصین حوزه دعوت می‌کنیم و اظهارنظرها را بررسی می‌کنیم و سپس یه نتیجه کلی خواهیم رسید و در مورد راهکارها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">