ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رقم 7 میلیونی ثبت‌‏نام برای واگذاری تلفن همراه تا پایان امسال هنوز مشخص نیست ؛ اما طبق اهداف برنامه چهارم توسعه معین شده که به ظرفیت 25میلیون خط تلفن همراه برسیم.
محمد سلیمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات, در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب گفت: امیدوارم تعداد مشترکان تلفن همراه تا پایان سال به رقم 5/8 میلیون برسد , ضمن این‌‏که ظرفیت‌‏های جدیدی نیز توسط اپراتور دوم ایجاد خواهد شد.

سلیمانی، با اشاره به ثبت نام جدید تلفن همراه در دهه فجر، افزود: گرچه اعلام شده که ثبت نام تلفن همراه در ایام دهه فجر صورت می گیرد ؛ اما امکان دارد این کار قبل از دهه فجر آغاز شود ؛ گرچه رقم ثبت نام به تعداد متقاضیان بستگی دارد.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است که تمامی متقاضیان تلفن همراه را تحت پوشش قرار دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نظر وزارتخانه این است که در ثبت نام بعدی فاصله موجود بین قیمت بازار و دولتی را برای تلفن همراه کاهش دهیم ، به نحوی که تلفن همراه ثبت نام بهمن مبلغ 390 هزار تومان ثبت‌‏نام خواهد شد.

وی ، افزود: نرخ مکالمات برای تلفن‌‏های همراه 390 هزار تومانی با سیم‌‏کارت‌‏های فعلی هیچ تفاوتی ندارد و هدف ما تقلیل این نرخ است.

سلیمانی، در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر افزایش محدودیت‌‏های استفاده از اینترنت، گفت: چنین چیزی صحت ندارد ؛ ضمن این که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد, با اصلاح زیرساخت‌‏ها، تعداد کاربران اینترنت را به بیش از 20 میلیون نفر افزایش دهد.

  • ۸۴/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">