ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری مسابقه پیامکی وزارت بهداشت

| چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه اندازی مسابقه پیام کوتاه ارزش افزوده سلامت و بهداشت خانواده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت،تقدیسی گفت: با توجه به گستره کاربری تلفن همراه در کشور و بر طبق تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شریف و دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در راستای توسعه کاربری سلامت در تلفن همراه، تاکنون تعداد 15 برنامه کاربردی تلفن همراه تولید شده و تفاهمنامه تولید 100 برنامه کاربردی منعقد شده است.

وی گفت: از سال گذشته تا کنون حدود بیست سرویس سلامت بر روی سرشماره 20115 راه اندازی شده است و نزدیک به 500 هزار نفر به صورت روزانه از این سرویس ها استفاده می کنند که آمار بسیار ارزشمندی است و نشان از توجه جامعه به ارتقای سواد سلامت خویش دارد.

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: در سرویس های ارزش افزوده، مخاطب با خواست خویش، سرویس پیام کوتاه خود را فعال می کند و این دفتر با توجه به اولویتهای مورد نیاز جامعه، نسبت به تعریف سرویس جدید اقدام می کند و بر طبق اظهارات اپراتورهای کشور، اقبال مردم به سرویس های سلامت بسیار بالاست به طوری که سرویس فشارخون روزانه در حدود ۸۰۰ هزار عضو دارد.

وی افزود: در حال حاضر مسابقه پیام کوتاه ارزش افزوده سلامت و بهداشت خانواده با تمرکز بر روی بیماری فشارخون با همکاری این دانشگاه و با اختصاص جوایز به برگزیدگان، راه اندازی شده است و کاربران می توانند برای فعالسازی سرویس فوق کد 101 را به سرشماره 20115 ارسال کنند.

  • ۹۲/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">