ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پروژه‌هایIT

| چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

کارگاه آموزشی مدیریت پروژه‌های فن‌آوری اطلاعات از روز 10 تیرماه سال جاری به مدت چهار روز به همت مرکز تحقیقات ICT پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش (ایسنا)، شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مفاهیم پایه و اصلی در مدیریت پروژه آشنا شده و می‌توانند مراحل اصلی و حیاتی از قبیل چگونگی شروع یک پروژه، مراحل لازم برای برنامه‌ریزی، نحوه محاسبه و تخمین هزینه و زمان، نظارت و پایش اجرای پروژه و نحوه به پایان رساندن یک پروژه را مشاهده کرده و به‌صورت عملی در قالب کار فردی و گروهی تمرین‌های واقعی را در حوزه فن‌آوری اطلاعات به انجام رسانند.

هم‌چنین پژوهشگران در هر مرحله با چالش‌ها و ریسک‌های موجود در اجرا پروژه‌های فن‌آوری اطلاعات در ایران مواجه می‌شوند.

بررسی مبانی دانش مدیریت پروژه، چگونه می‌توان یک پروژه فن‌آوری اطلاعات را با موفقیت شروع کرد؟، انتخاب صحیح ابزار و فن‌آوری در مدیریت پروژه، مدیریت صحیح ارتباطات، انتخاب صحیح ابزار و فن‌آوری در مدیریت پروژه از جمله محتوای کارگاه محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش به شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی از تحقیقات ICT پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف اعطاء خواهد شد.

  • ۸۹/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">