ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار اینترنتی

| سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان (جهاد دانشگاهی)در راستای کمک به صاحبان کسب و کار و دانش‌آموختگان جویای کار، کارگاه راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی برگزار می‌کند.

بر اساس گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان، این کارگاه برای تمام دانش‌آموختگان دانشگاهی جویای کار و علاقمندان به راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و استفاده از ظرفیت‌های فضای الکترونیکی برای ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی شده است.

همچنین تمام صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک و مدیران بازاریابی و فروش شرکت‌های صنعتی، بازرگانی و خدماتی می‌توانند با شرکت در این دوره، فرآیند الکترونیکی کردن کسب و کار و فروش الکترونیکی را بصورت کاربردی فرا گیرند.

در برگزاری این کارگاه از اساتید باتجربه و توانمند در حوزه کسب و کارهای اینترنتی استفاده خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با دریافت منابع آموزشی از این سازمان، ضمن آشنایی با مفاهیم اساسی اینترنت و مدل‌های کسب و کارهای الکترونیک و انواع این نوع کسب و کار، اصول و روش‌های متعدد راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی را بصورت تکنیکی و کاربردی فرا خواهند گرفت.

آموزش مکانیزم راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و عوامل موفقیت در این کسب و کار و همچنین بهره‌مندی از مشاوره‌های مستمر و رایگان این سازمان در راه‌اندازی کسب و کار از مزایای شرکت در این دوره است.

  • ۹۰/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">