ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در فصل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بودجه عمرانی بخش زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات را به شکل عملکردی ترسیم و رقم حدود ۳۷ میلیارد تومان را برآورد کرده است.

به گزارش تسنیم دولت در بخش اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای لایحه بودجه سال 98 رقم 251 میلیارد و 360 میلیون و 800 هزار تومان را به عنوان بودجه عمرانی ایجاد و توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات از سال 1391 تا سال 1399 در نظر گرفته است.

در همین بخش گفته شده که عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات در طول برنامه پنجم توسعه و قبل از آن 181 میلیارد و 741 میلیون و 800 هزار تومان بوده است.

عملکرد این وزارتخانه در سال گذشته نیز در همین بخش 546 میلیون و 500 هزار تومان بوده و در ابلاغیه بودجه سال جاری 32 میلیارد و 72 میلیون و 500 هزار تومان برای این شبکه در نظر گرفته شده است.

برآورد دولت این بوده که برای اجرای این پروژه با رویکرد تحقق زیرساخت‌هایی با ظرفیت 50 ترابیت بر ثانیه، سال آینده (1398) رقمی حدود 37 میلیارد تومان باید به آن تزریق شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">