ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخاطبانی در سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای مبنی بر عدم دسترسی دانش‌آموزان شهرستان خلخال استان اردبیل به اینترنت برای آموزش مجازی، از مسؤولان محلی و فناوری خواستار حل مشکل آنتن‌دهی این استان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این روزهای کرونایی، آموزش مجازی برای دانش‌آموزان و معلمان مناطق محروم به یک معضل تبدیل شده است. دانش‌آموزان در برخی روستاهای استان‌های محروم علاوه بر نداشتن گوشی و تبلت به زیرساخت‌های اینترنتی هم دسترسی ندارند. در چنین شرایطی دانش‌آموز چگونه می‌تواند با شور و اشتیاق به تحصیل بپردازد.

در این زمینه سوژه‌ای در سامانه «فارس من» با عنوان «نبود اینترنت در روستای زاویه سادات شهرستان خلخال» به ثبت رسید که در آن نوشته شده است: عدم دسترسی به اینترنت در روستای زاویه شهرستان خلخال از استان اردبیل دانش‌آموزان را برای انجام تکالیف درسی‌شان به ارتفاعات و تپه‌های برفی کشانده است.

همچنین آنها ضمن انتقاد از تداوم مشکلات اینترنت روستایی و شبکه شاد روستاهای خلخال، می‌گویند: دانش‌آموزان برای آموزش در فضای مجازی باید ساعت‌ها در چادرهایی که با ابتکار خود برپا کرده‌اند، همنشین سوز سرما شده و با دستانی یخ‌زده قلم به دست بگیرند و به تحصیل مشغول شوند.

این مخاطبان با بیان اینکه افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت در همه مناطق روستاهای استان اردبیل ضروری است، عنوان می‌کنند: ما بارها عدم دسترسی به اینترنت را به فرماندار اعلام کرده‌ایم اما هر بار این موضوع به بهانه‌هایی معلق مانده است لذا باید مسؤولان فناوری استان اردبیل در خصوص حل مشکل آنتن‌دهی این روستای صعب‌العبور اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">