ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت نمایشگاه‌ها از زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ دوازدهم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار در پی تماس‌های مکرر با شرکت نمایشگاه‌ها جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری الکامپ دوازدهم و متولی برگزاری این نمایشگاه، مسوولان شرکت نمایشگاه‌ها پاسخ به سؤال خبرنگار ما را به بخش‌های مختلف شرکت نمایشگاه‌ها موکول کردند که در نهایت به علت بی اطلاعی پاسخی به خبرنگار ما داده نشد.

هنوز علت پاسخ ندادن مسوولان شرکت نمایشگاه‌ها به زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) مشخص نیست. اگرچه برخی از شنیده‌ها حکایت از آن دارد که شرکت نمایشگاه‌ها همچون سال گذشته قصد دارد خود اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کشور از لحاظ حجم و نخستین نمایشگاه کشور از لحاظ بازدید‌کننده بپردازد.

براساس این گزارش طی ماه‌های گذشته بحث‌های زیادی میان دو نهاد بخش خصوصی بر سر تولی‌گری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه الکامپ وجود داشته و تاکنون شرکت نمایشگاه‌ها بنابه دلایل نامشخصی از اظهار نظر و واکنش به این امر خودداری کرده است.

برخی از کارشناسان معتقدند که عدم همکاری میان بخش خصوصی و بخش دولتی در برگزاری نمایشگاه کامپیوتر در ایران (به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار منطقه) شرایط را برای کشور امارات متحده عربی در برگزاری نمایشگاه جیتکس و جذب شرکت‌ها و مخاطبان ایرانی فراهم آورده است.

  • ۸۴/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">