ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بی توجهی به اشتراک بیش‌ از حد خطوط اینترنت

| چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

با وجود افزایش قیمت‌ها، افزایشی در قیمت اینترنت اعمال نشده است و برخی شرکت‌ها مجبورند که خط اینترنت را بین تعدادی بیش‌تر از حد استاندارد به اشتراک بگذارند که همین موضوع به کاهش سرعت اینترنت برای تعدادی از کاربران منجر شده است و به نوعی با پدیده کم‌فروشی مواجهیم.

مصطفی برهان‌ لیمودهی - مدیر یک شرکت اینترنتی - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب، درباره موضوع کم فروشی پهنای باند اینترنت تاکید کرد: باید هزینه تمام شده اینترنت برای شرکت‌ها کاهش یابد؛ طبیعی است که با این کاهش قیمت بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه حل می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر هزینه سرویس‌های انتقال اینترنت برای شرکت‌های اینترنتی بالاست و زمانی که ما اینترنت را در مراکز استان دریافت کرده و می‌خواهیم آن را به شهر دیگری بفرستیم، باید از سرویس‌های مخابراتی برای این کار استفاده کنیم که این هزینه‌ها هم برای شرکت‌ها بالاست.

این مدیر شرکت اینترنتی تاکید کرد: باید هزینه‌های انتقال از سوی مراجه مربوطه کم‌تر شود چون فضایی که مخابرات برای انتقال پهنای باند از یک مرکز به مرکز دیگر اختصاص می‌دهد، گران است.

این فعال اینترنتی در پایان ابراز کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات باید هم‌چنان که قیمت پهنای باند را کاهش می‌دهد، قیمت انتقال را نیز کاهش دهد، زیرا مردم این پتانسیل را دارند که از اینترنت استفاده‌ی بیش‌تری داشته باشند و درواقع مصرف و تقاضا بالاست و حتی اگر قیمت کاهش یابد، مصرف افزایش می‌یابد و به این ترتیب این کاهش قیمت جبران می‌شود.

  • ۹۰/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">