ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجری پروژه سیمکارت اعتباری تالیا گفت: شبکه تلفن همراه تالیا، طی دو سال آینده یک چهارم تقاضای موجود در بخش تلفن همراه کشور را تامین خواهد کرد.

"حسین بهرام پور"، در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا افزود که پیش بینی می‌شود که این شبکه در سال‌جاری حدود دو میلیون تقاضای موجود در بازار را پاسخ دهد.

وی اظهار داشت که این شبکه توان آن را دارد که طی دو سال آینده، به ظرفیت موجود، سالانه دو میلیون شماره بیافزاید.

"بخش قابل توجهی از ارتباط مخابراتی شبکه تلفن همراه تالیا با شبکه‌های تلفن همراه(‪plmn)‬وشبکه تلفن ثابت کشور(‪ (pstn‬تاکنون صورت گرفته ودر مراحل پایانی خود قرار دارد و انتظار می‌رود، هرچه سریعتر امکان دریافت و ارسال همه تماس‌های داخلی و خارجی با این شبکه بطور کامل برقرار شود." مجری پروژه سیمکارت اعتباری تالیا پوشش ‪ ۴۹۰‬شهر بزرگ و کوچک تا پایان سال‌جاری و ارائه سرویس‌های جانبی دیگر همچون خدمات دریافت و ارسال پیام کوتاه، خدمات پیام‌های چند رسانه‌ای و صندوق پستی صوتی را بخشی از خدمات این شبکه تا پایان سالجاری عنوان کرد.

وی خواستار دریافت مجوز آغاز توسعه این شبکه شد و اظهار داشت : اجرای این پروژه یکی از افتخارات ملی محسوب می‌شود، زیرا تاکنون پروژه‌ای با این وسعت توسط متخصصان ایرانی داخل و خارج از کشور و بدون جذب سرمایه خارجی و یا دولتی در کشور اجرا نشده است.

مجری پروژه سیمکارت تالیا گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ‪ ۴۵۰‬کارشناس و متخصص و ‪ ۳۰‬شرکت پیمانکار داخلی مشارکت دارند.

شبکه تلفن همراه اعتباری کشور که با نام تجاری تالیا از اواخر هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

بهای اولیه سیمکارت اعتباری تلفن همراه تالیا ‪ ۴۰۰‬هزار ریال است که از این میزان ‪ ۲۰۰‬هزار ریال هزینه مکالمه و بقیه بهای شماره سیم‌کارت محسوب می‌شود.

دوره اعتبار اولیه این سیمکارت‌ها ‪ ۹۰‬روزه است، اما مشترک می‌تواند با خرید کارتهای شارژ مجدد مدت اعتبار سیمکارت خود را تمدید کند که هزینه‌ی آن براساس مدت زمان ‪ ۲۰۰ ،۱۰۰‬و‪ ۴۰۰‬هزار ریال است.

هر یک از این کارت‌ها به ترتیب سیمکارت تالیا را برای یک دوره ‪ ۳۰‬روزه ، ‪ ۷۰‬روزه و یا ‪ ۱۵۰‬روزه فعال نگه می‌دارد و در صورتی‌که مشترک پس از پایان این مدت نسبت به شارژ مجدد سیمکارت اقدام نکند، سیمکارت برای مدت ‪ ۱۵‬روز یکطرفه خواهد شد و تا دو هفته بعد شماره برای مشترک محفوظ می‌ماندو طی این مدت مشترک تنها امکان تماس با شماره‌های اضطراری سه رقمی مانند اورژانس و پلیس را خواهد داشت.

  • ۸۴/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">