ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: درنظر دارد در سال آینده، تولیدکنندگان را ملزم کند برای شرکت در مناقصه‌های شرکتهای مخابراتی برای تجهیزات تولیدی خود، تایید نمونه ارائه کنند.

به‌گزارش روز شنبه روابط عمومی این شرکت ، "کرم‌پور" عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب گفت که هم‌اکنون با سه گروه تولید کننده روبه‌رو هستیم که نخستین آنها به گفته وی تایید نمونه را دارند و با اجرای این تصمیم مشکلی نخواهند داشت.

به‌گفته مسوول شورای راهبردی پیاده‌سازی و ساماندهی حمایت از تولید داخل در صنعت مخابرات، دومین گروه شرکتهایی هستند که محصولات آنها در شبکه استفاده می‌شود و مورد رضایت است اما تایید نمونه ندارند که فعالیت آنها مشکلی نخواهد داشت اما باید برای ادامه فعالیت تایید نمونه اخذ کنند.

کرم‌پور گفت : گروه سوم تولیدکنندگانی هستند که تایید نمونه ندارند و تاکنون نیز تولیدات ان‌ها در شبکه استفاده نشده است که این گروه نیز برای حضور در مناقضات و عقد قرارداد باید برای گرفتن تایید نمونه اقدام کنند.

وی افزود: برای این مهم باید موانع موجود در مسیر بهره‌مندی شرکت مخابرات ایران و شرکتهای تابعه از توانمندیهای تولیدکنندگان داخلی از میان برداشته شود و اطلاعات بعدی هم بصورت دقیقتر بزودی ارائه خواهد شد.

به گفته کرم‌پور، این تصمیم بر اساس هماهنگی شرکت مخابرات ایران با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گرفته شده‌است .

شورای راهبردی پیاده‌سازی و ساماندهی حمایت از تولید داخل در صنعت مخابرات، اواخر پارسال با هدف حمایت از صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

  • ۸۵/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">