ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت فراسو که به تازگی با عرضه تبلت FAST 711 به جرگه تولیدکنندگان تبلت پیوسته است، به منظور تولید محصولاتی مطابق با نیاز و سلیقه مشتری اقدام به برگزاری یک کارگاه نظر سنجی با حضور گروه‌های مختلف کاربری کرد.

در این کارگاه که صبح روز پنج شنبه در محل شرکت فراسو برگزار شد،از کاربران در گروه‌های دانجشویی، کارمند، خانه‌دار، فعال حوزه کامپیوتر و کارشناس از طریق فراخوان در شبکه‌های اجتماعی دعوت شده بود تا در مورد ویژگی‌های کاربردی تبلت مورد علاقه آنها نظر سنجی شود.

فراسو در نظر دارد که با استفاده از نظر و ایده کاربران، تبلت بعدی خود را روانه بازار کند.

سیاوش رشیدی، مدیر زنجیره تامین شرکت فراسو گفت: این اقدام قطعا به تولید محصولی مورد توجه کاربران ختم خواهد شد.

به گفته رشیدی، این شرکت تجهیزات مربوط به تولید و اسمبل تبلت را در کارخانه خود راه اندازی کرده و قصد دارد تبلت‌های آینده خود را در کشور تولید کند. البته اکثر قطعات تبلت‌ها مانند تراشه‌ها توسط کارخانه‌های خارجی تامین خواهند شد، اما تولید نهایی محصول در داخل کشور انجام می‌شود.

به گفته وی، فراسو یک تیم برنامه نویسی اندرویید تشکیل داده‌ تا نسبت به توسعه و تولید اپلیکیشن‌های بومی ‌و همچنین ارائه بسته بروز رسانی هسته اندرویید اقدام کند.

فراسو در فاز اول بسته بروز رسانی اندروید برای تبلت‌های خود را از طریق وب سایت شرکت، ارائه خواهد کرد. اما این شرکت قصد دارد در آینده دریافت بسته بروز رسانی را بصورت خودکار و از طریق خود دستگاه میسر کند.

به گزارش فناوران فراسو همچنین قصد دارد در ماه آینده نسخه 3G تبلت 7.8 اینچی خود را با نام Fast 717 روانه بازار کند. از جمله امکانات نرم افزاری که فراسو برای این تبلت در نظر گرفته است می‌توان به سه اپلیکیشن گزارش آب و هوا، نیوز گردی، فروش لاوان و یک نرم افزار دنبال کننده 3G اشاره کرد که کاربر از طریق آن قادر خواهد بود در صورت گم شدن یا دزدیده شدن تبلت، از طریق اینترنت و از راه دور به اطلاعات خود در تبلت دسترسی داشته و حتی آن را از طریق GPS ردیابی کند.

  • ۹۲/۰۹/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">