ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحویل گرداننده یک سایت قمار به ایران

| سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد فردی ملقب به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی خبر داد.
سردار مجید کریمی گفت:‌ درپی اعلام مراجع قضائی مبنی بر تحت تعقیب قرار دادن فردی مشهور به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی و دایر کردن مراکز قمار به صورت سازمان یافته، با توجه به اینکه این فرد در خارج از کشور اقامت داشت، موضوع دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.گ

رئیس پلیس بین الملل فراجا ادامه داد: این متهم که از صاحبان یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در فضای مجازی بود با کمک همدستانش و با برنامه ریزی قبلی و روش‌های پیچیده ارتباط گیری، افراد جوان را برای استفاده در شغل‌های کاذب و مدل شدن فریب داده بود.

وی با اشاره به همکاری متهم در ایجاد و مشارکت در مسیرهای امن پولشویی افزود: این متهم یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده که از هویت قربانیان خود برای نیل به اهداف کلاهبرداری و پولشویی استفاده  ‌کرده بود.

کریمی افزود: پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه این فرد اعلان قرمز صادر کرد و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی، شناسایی و  نهایتا دستگیر کرد.

وی در پایان ضمن اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آن به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این فرد با فعالیت در فضای اینستاگرام به شهرت رسید و عمده دلیل شهرت او ترکیب مواد غذایی و موارد دیگر با یکدیگر و خوردن آن بود. دلیل شهرت وی به مسعود ترکیبی نیز انجام همین اقدامات بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">