ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخریب طبقه هفتم پاساژ علا‌ءالدین

| يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مالک مجتمع علاء الدین تخریب طبقه اضافی این ملک را آغاز کرده گفت: مهلت اجرای حکم تخریب طبقه اضافی این مجتمع تجاری پایان شهریور ماه امسال است.

ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مالک مجتمع علاءالدین بر اساس رای دادگستری بطور جدی تخریب طبقه اضافی این ملک را آغاز کرده است افزود: اگر مالک به تعهد خود مبنی بر تخریب طبقه اضافی عمل نمی کرد، شهرداری منطقه 11 با مجوز دستگاه قضایی نسبت به اجرای حکم تخریب اقدام می کرد.
وی با بیان اینکه برای تخریب بنای اضافی این ملک از سوی دادگستری مهلت سه ماهه تعیین شده، ابراز امیدواری کرد که تا پایان مهلت داده شده (پایان شهریور ماه) عملیات تخریب این بخش اضافی بنا بطور کامل انجام شود.
قناعتی گفت: این مهلت بر اساس حکم دادگستری و رای کمیسیون ماده 100 از اول تیر 95 به مدت سه ماه تعیین شده بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره تخلف تغییر کاربری پارکینگ این مجتمع تجاری نیز افزود: این موضوع بررسی و حکم قانونی صادره مبنی بر بازگرداندن به کاربری اصلی و پارکینگ اجرا می شود.
مجتمع تجاری علاءالدین در تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری، معروفترین مرکز خرید و فروش تلفن های همراه در تهران است که ساخت آن در سال 74 آغاز شد.
ساخت طبقات اضافی در این مجتمع موجب صدور حکم ماده 100 مبنی بر قلع مستحدثات زاید در طبقه هفت و رفع خلاف از تغییر کاربری پارکینگ منفی سه و اعاده کاربری در سال 93 از سوی شورای شهر تهران با محوریت شهرداری شد که این رای از سوی دستگاه قضایی و دیوان عدالت اداری نیز برای اجرا مورد تایید قرار گرفت.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">