ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: ممنوعیت فروش آنلاین دارو با توجه به فراهم نبودن زیرساخت ها اقدامی درست و مطلوب است اما باید به تدریج و با بررسی ها و دقت بیشتر و اعمال محدودیت ها این سیستم را برای راحتی مردم راه اندازی کرد.
محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به ممنوعیت فروش آنلاین دارو، گفت: از آنجایی که تاکنون زیرساخت های مناسبی برای این موضوع دیده نشده بنابراین ممکن است تخلفات و اشتباهاتی که در این مسیر ممکن است وجود داشته باشد بیشتر از فواید آن باشد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه سازمان غذا و دارو در حال بررسی موضوع فروش آنلاین دارو هستند، افزود: کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در نشستی با مسئولان مربوطه این موضوع را بررسی کرده است و  باید به تدریج به سمت الکترونیک کردن امور پیش برویم و مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد را کنترل و با حساسیت با این موضوع برخورد کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نمی توان با روش های سنتی با پدیده ها برخورد کرد، ادامه داد: چه این کار را انجام دهیم یا ندهیم رشد تکنولوژی ما را به این سمت خواهد برد البته باید به سازمان غذا و دارو اجازه داد که با فرصت کافی مشکلات و آسیب های فروش دارو بر بستر فضای مجازی را بررسی کند.

محسنی بندپی یادآور شد: ممنوعیت فروش آنلاین دارو با توجه به فراهم نبودن زیرساخت ها اقدامی درست و مطلوب است اما باید با بررسی ها و دقت بیشتر و اعمال محدودیت ها این سیستم را برای راحتی مردم راه اندازی کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">