ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدابیر کارگروه مقابله با اخبار جعلی وزارت ارشاد

| چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارگروه اخبار جعلی در معاونت رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع ساماندهی کانال‌های فضای مجازی و پیشگیری از شیوع اخبار جعلی در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در کارگروه اخبار جعلی وزارت فرهنگ، از رویداد‌های ابتکاری فناورانه برای مقابله با شیوع اخبار جعلی حمایت می‌شود.

اسماعیلی افزود: در داخل کشور با ثبت کانال‌های فضای مجازی و نظارت بر آنها، ساماندهی بسیار خوبی در حمایت از شبکه مجازی رقم می‌خورد و می‌توان مقابله مناسبی با شیوع اخبار جعلی داشته باشیم.

وی با اشاره به الزامات کارگروه اجرایی پیشگیری و مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی گفت: در شرایط کنونی متاسفانه در رسانه‌های اصلی و مطرح دنیا هم با اخبار جعلی مواجهیم، به نظر می‌رسد در عین نیازمندی به تبیین و روشنگری و ارسال تکذیبیه و اقدامات حقوقی لازم، نیاز داریم از اقدامات مبتکرانه در این زمینه حمایت کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">