ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آیین‌نامه مبارزه با عرضه کالای قاچاق در فضای مجازی تدوین شده و برای تصویب به دولت فرستاده می‌شود.

فارس- محمدرضا نعمت‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقدامی در راستای مبارزه با شرکت‌های عرضه‌کننده کالای قاچاق در فضای مجازی توسط وزارت صنعت انجام شده است، گفت: اخیراً‌ آیین‌نامه‌ای در این راستا توسط وزارت صنعت تدوین شده که آن را به دولت می‌فرستیم.

وی افزود: با تصویب این آیین‌نامه شرکت‌های عرضه‌کننده کالا در فضای مجازی باید برای عرضه کالا در این فضا مجوز بگیرند و بر‌اساس چارچوب این آیین‌نامه شرکت‌های عرضه‌کننده کالا باید کالای ایرانی عرضه کنند و برای عرضه کالاهای خارجی حتماً کالاهایی عرضه کنند که از مبادی رسمی وارد کشور شده است.

نعمت‌زاده با بیان اینکه با عرضه‌کنندگان کالاهای قاچاق در فضای مجازی حتما بر اساس آیین‌نامه مذکور برخورد می‌شود، گفت: شرکت‌های مجازی سعی کنند که در این فضا کالای تولید داخل عرضه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از شرکت‌های عرضه‌کننده کالاهای قاچاق در فضای مجازی تحت‌تاثیر شرکت‌هایی هستند که از وزارت صنعت نماد دریافت کرده‌اند، گفت: آن شرکت‌ها که از ما نماد گرفته‌اند، مورد اعتماد ما هستند و اگر موردی را در این رابطه سراغ دارید، به ما معرفی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">