ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین توسعه اطلاعاتی تهران در شورای عالی IT

| چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس ستاد فن‌آوری اطلاعات شورای شهر تهران گفت: امیدواریم طرح جامع توسعه‌ی اطلاعاتی شهر تهران با همکاری شورای شهر تهران و از طریق کارگروه شهر الکترونیک دبیرخانه‌ی شواری عالی فن‌آوری اطلاعات اصلاح و مصوب خواهد شد تا به سازمان‌های اجرایی در شهر تهران ابلاغ شود.

مهنوش معتمدآذری در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد:‌ برای اجرایی شدن این طرح جامع دو عامل دخالت دارند، عامل حاکمیت و عامل شورای شهر؛ حاکمیت باید آن را تصویب کند و برایش بودجه تخصیص دهد همچنین آن را برای اجرایی شدن ابلاغ کند و شورا نیز برای ایجاد هماهنگی و نظارت بر اجرای درست نقش‌آفرینی کند.

او ادامه داد:‌ این طرح در قالب تفاهم‌نامه توسط شورای شهر تهران و دبیرخانه‌ی شورای عالی IT صورت گرفته است که امید است این توافق‌نامه به تایید دبیرخانه‌ی شورای عالی IT برسد.

به گفته‌ی وی این طرح کمتر از یک سال مطرح شده است، شورای عالی IT، در اسفندماه 84 مصوبه‌ای را داشت که از دبیرخانه‌ خواسته شد که طرح و راهکارهای اجرایی شهر الکترونیکی تهران را ملاحظه کند، دبیرخانه نیز آن را در کار گروه شهر الکترونیکی تهران مورد بررسی قرار می‌دهد و اصلاحاتی برای آن در نظر می‌گیرد.

او افزود: تفاهم‌نامه از طریق شورای شهر تهران تهیه و به امضای رییس شورا رسیده و موافقت خود را اعلام کرده است و مانعی را پیش روی ادامه‌ی کار نمی‌بینیم.

  • ۸۶/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">