ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین چارچوب های گسترش فرهنگی IT

| سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین نشست سال جاری کمیته‌ی فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی دبیرخانه‌ی شورای عالی فن‌آوری اطلاعات کشور، فردا با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌،‌ وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما در محل دبیرخانه برگزار می‌شود.

به گزارش (ایسنا)، علی‌اصغر انصاری - مدیر کل دفتر امور اجرایی فن‌آوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با بیان این مطلب درباره‌ی اهداف تشکیل این کار گروه اظهار کرد: امروزه با توجه به این که موضوع به کارگیری فن‌آوری اطلاعات در کشور در حال توسعه و گسترش است، نیاز به فرهنگ‌سازی و ارایه‌ی آموزش‌های عمومی ‌در راستای آگاه سازی اقشار مختلف مردم بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین بر اساس بند شش مصوبه‌ی دومین نشست شورای عالی فن‌آوری اطلاعات کشور، کمیته‌ی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی قصد دارد تا به این مهم جامه عمل بپوشاند.

مدیر کل دفتر امور اجرایی در زمینه‌ی چگونگی فعالیت این کمیته گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته اجرای مصوبات کمیته‌ی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، حسب مورد به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌،‌ وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما است.

وی همچنین تصریح کرد: در راستای پیشبرد اهداف کمیته مذکور طرح "تدوین چارچوب جهت طراحی راهبردهای لازم برای گسترش به کارگیری فن‌آوری اطلاعات در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی" که در ردیف یکی از پروژه‌های موافقت نامه "طرح تدوین طرح جامع فن‌آوری اطلاعات" قرار دارد، به عهده دفتر امور اجرایی فن‌آوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات قرار گرفت.

  • ۸۶/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">