ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترافیک ارسال پیامک را مختل می کند

| يكشنبه, ۲ دی ۱۳۸۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ی شرکت ارتباطات سیار حدود 90 میلیون پیام کوتاه تلفن همراه در روز جمعه، همزمان با روز عید سعید قربان و شب یلدا، ارسال شد و مشترکان شرکت ارتباطات سیار در مجموع در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعداد 170 میلیون پیامک ارسال کردند.

محمدحسین فلاح‌اصغری در گفت‌و‌گو با (ایسنا) درباره‌ی علت ارسال ناموفق پیام‌های کوتاه و اختلالاتی که اخیرا بیش‌تر از گذشته احساس می‌شوند اظهار کرد:‌ در رابطه با ارسال پیام کوتاه با مشکلی مواجه نیستیم و اختلالی در شبکه وجود ندارد اما این مشکلات در برخی مواقع به دلیل انتقال بار ترافیکی شبکه از مراکز کلان به مراکز جدید به وجود می‌آید و تا زمان پایدار شدن این ترافیک در مراکز جدید اختلالات در ارسال پیام‌ها به وجود می‌آید.

معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ی شرکت ارتباطات سیار گفت: به تناسب رشد مشترکان، مراکز پیام کوتاه ما نیز توسعه خواهد یافت و با توجه به این که در حال حاضر هشت مرکز برای ارسال پیامک وجود دارد که این ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.

اما فلاح اصغری با بیان این که با توجه به افزایش تعداد مشترکان، ظرفیت‌ها و مراکز ارسال پیام کوتاه این شرکت تا پایان سال جاری افزایش می‌یابد، یادآور شد: در روز پنج‌شنبه (29 آذرماه) تعداد 80 میلیون پیامک ارسال شده و از ساعت 12 ظهر روز پنج‌شنبه تا ساعت 24 جمعه شب تقریبا 147 میلیون پیامک ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا این اظهارات در حالی است ارسال پیام کوتاه طی روزهای گذشته بویژه در شب عید قربان و شب یلدا با اختلال و تاخیر مواجه شد و در اکثر مواقع پیام تحویل پیام به مشترک ارسال کننده داده نمی‌شود.

  • ۸۶/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">