ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت‌‏های تعاونی فعال در بخش IT ازتسهیلات ویژه با نرخ مصوب 12 درصد و سود حدود 5 درصد کمتر از سیستم بانکی برخوردار هستند.

علی رحمانی ، مدیرعامل صندوق وزارت تعاون ، درگفت و گو با ایلنا، درباره ارایه تسهیلات ویژه به متقاضیان فعالیت در صنعتIT،گفت: یکی از گرایش‌‏هایی که در وزارت تعاون به طور قانونمند به آن پرداخته شده حمایت از شرکت‌‏های تعاونی در بخش IT و اعطاء تسهیلات با نرخ 12 درصد به آنها بوده است.
وی ، با بیان این که بسیاری از شرکت‌‏های تعاونی تاکنون به صندوق مراجعه کرده و تسهیلات موردنیاز را نیز دریافت کرده‌‏اند ، اظهارداشت: تسهیلات اعطاء شده به متقاضیان در بخش IT متمایز ازدیگر بخش‌‏ها بوده و 5 درصد از تسهیلات ارایه شده در سیستم بانکی ارزان‌‏تر بوده است.

رحمانی ، ضمن تایید نیاز کشور به توسعه صنعت IT ،‌‏ گفت: به منظور حمایت از صنعتIT ، عاملیت درگیری از طریق طرح تکفا پیش بینی شده و تسهیلات لازم از محل حوزه فناوری ارتباطات به متقاضیان معرفی نشده ،‌‏ تخصیص می‌‏یابد.

وی ، ‌‏رقم اعتبار مذکور در سال گذشته را حدود 3 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق تعاون ، با تاکید بر این‌‏که هیچ اعتباری پیش ازتشکیل و راه‌‏اندازی به شرکت‌‏های تعاونی واگذار نمی‌‏شود ، اظهارداشت: صندوق آماده حمایت از کلیه شرکت‌‏های تعاونی فعال در بخش‌‏های مختلف پس از تاکید نوع فعالیت و راه اندازی آنها است.

  • ۸۴/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">