ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل اتحادیه ISPها

| چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن شرکت‌‏های اینترنتی از تشکیل اتحادیه شرکت‌‏های اینترنتی استان تهران خبرداد و گفت: منتظر توافق نهایی وزارت بازرگانی برای تشکیل اتحادیه سراسری هستیم.

مهندس مسعود ریاضیات، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این‌‏که وزارت بازرگانی تجربه خاصی در مورد ایجاد اتحادیه سراسری کشوری ندارد و به همین علت به آهستگی حرکت می‌‏کند، اظهارداشت: پرونده ما تکمیل است و کلیه اطلاعات مورد نیاز برای تشکیل اتحادیه سراسری به وزارت بازرگانی ارسال شده است.

وی، گفت: با توجه به آن‌‏که فعالیت شرکت‌‏های اینترنتی محدود به یک منطقه ویژه نیست، باید اتحادیه به صورت کشوری ایجاد شود؛ اما وزارت بازرگانی با احتیاط در این مورد برخورد می‌‏کند.

مهندس ریاضیات، ادامه داد: به این ترتیب تصمیم گرفتیم اتحادیه شرکت‌‏های اینترنتی را در تهران ایجاد کنیم و پس از آن استان‌‏های مختلف کشور را به صورت ادغام شده در یک اتحادیه بگنجانیم.

رییس انجمن ISP ها، با بیان این‌‏که این انجمن سال پرباری را پشت سر گذاشته است؛ به حضور منسجم و یکپارچه اعضای این صنف در نمایشگاه الکامپ 85 اشاره کرد و گفت: سالن‌‏های متمرکز شرکت‌‏های اینترنتی و هزینه متعادل حضور شرکت‌‏ها در الکامپ و نیز برگزاری همایش‌‏های موفق با حضور مقامات عالی رتبه دولتی از جمله نقاط قوت فعالیت انجمن شرکت‌‏های ISP بود.

مهندس ریاضیات، تبادل افکار بین بخش دولتی و خصوصی را یکی از مواردی دانست که باید به آن پرداخته شود و با اشاره به تشکیل شورای حل اختلاف دادگستری در محل انجمن ISPها به عنوان دستاورد بسیار خوب این انجمن، تاکید کرد: اختلافات مربوط به اینترنت کاملا تخصصی است, به همین منظور این شورا به شکل رسمی در انجمن شرکت‌‏های اینترنتی تشیکل شد و جلسات و سمینارهایی برای توجیه مدیران ISP برگزار شد.

  • ۸۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">