ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل گروه سایبری کره جنوبی، آمریکا و ژاپن

| دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز دوشنبه اعلام کرد سئول، توکیو و واشنگتن توافق کرده اند گروه مشاوره سایبری بلند پایه ای تشکیل دهند تا چاره ای برای جلوگیری از اقدامات سایبری کره شمالی و پیشرفت برنامه های موشکی و هسته ای این کشور بیندیشند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرده است این تصمیم در نشست سه جانبه ای با حضور این سونگ هوان معاون مشاور امنیت ملی، آنه نوبرگر معاون مشاور امنیت ملی سایبری و تکنولوژی های نوین و کیایچی ایچیکاوا معاون رئیس شورای امنیت ملی ژاپن روز ۳۱ اکتبر(۹ آبان) در واشنگتن اتخاذ شد.

هدف این گروه مشاوره ای جدید که هر سه ماه یک بار دیداری خواهند داشت، تدبیر اندیشی برای جلوگیری از جرائم سایبری کره شمالی و افزایش توانمندی مشترک این سه کشور در مقابله با تهدیدات سایبری جهانی است.

این گروه مشاوره ای بر سر توافق یون سوک یول رئیس جمهوری کره جنوبی با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در نشست کمپ دیوید ماه اوت(مرداد-شهریور) تشکیل می شود. در این دیدار سه جانبه توافق شد کارگروهی با ماموریت مقابله با تهدیدات سایبری و سرقت رمزارزها از سوی کره شمالی تشکیل شود.

دوشنبه هفته گذشته، این سونگ هوان در سفر خود به واشنگتن با درن گلدی مسئول هماهنگی امینت ملی سایبری استرالیا دیدار کرد و دو طرف توافق کردند که سریعا با ایجاد یک کارگروه و تعیین گستره همکاری خود، تهدیدات سایبری را شناسایی و به آنان پاسخ دهند.

  • ۰۲/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">