ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درباره پروژه اپراتور دوم تلفن همراه رده های بالای نظام باید تصمیم گیری کنند.

ایمان بیک روزنامه نگار حوزه فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: ریاست جمهوری و یا مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با بررسی امکانات فنی و مسائل مهمی مانند سرمایه گذاری خارجی و همچنین مد نظر قرار دادن کلیه مصالح ملی تصمیم گیری نمایند.

وی در خصوص مزایای این طرح گفت: بررسی موضوع در تمام جهات و حل سریع مسئله از جمله مزایای این طرح است.

وی افزود: با این طرح باعث می شود بابت منافع شخصی و یا گروهی اعتبار یک کشور زیر سوال نمی رود و هر تصمیمی که گرفته شود موضع نظام خواهد بود.

یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که خواست نامش فاش نشود در این خصوص گفت: در پروژه اپراتور دوم چند نکته هنوز روشن نشده است.

که از آن جمله می توان به وظیفه شرکای داخلی و شرایطMTN اشاره کرد وی افزود: در این پروژه هنوز مشخص نیست که شرکای داخلی از نظر فنی، اقتصادی،‌سرمایه گذاری و یا مدیریت در این پروژه حضور خواهند داشت.

با بیان این مطلب که در زمان انعقاد قرار داد اپراتور دوم تعداد مشترکین تلفن همراه 3میلیون نفر بوده است و در حال حاضر این تعداد به 7 میلیون نفر رسیده است گفت:با توجه به مطالب مطرح شده شرایط قرارداد نیز تغییر خواهد کرد و مشخص نیست که آیا MTN همه شرایط را می پذیرد؟

این کارشناس IT در خصوص راه حل برون رفت از این بحران گفت: باید با این تغییرات توجه کرده و در این راستا به صورت شفاف به ادامه مسیر بپردازیم.

  • ۸۴/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">