ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعداد مجوز ICPها هنوز نهایی نشده است

| يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

حسام‌الدین عرب‌زاده، انتشار برخی خبرها مبنی بر اعلام تعداد مجوز ICP ها را فاقد مبنای صحیح دانست و افزود: آیین‌نامه‌ی جدید، در جلسات آینده‌ی کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، مطرح و سپس نهایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با (سیتنا)، در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر ایجاد رانت در صورت ارایه‌ی مجوز به سه ICP، اظهار داشت: آیین‌نامه‌ی جدید مجوز ICP ها هنوز در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات نهایی نشده و انتشار صورت‌جلسه‌ی بررسی این مجوز‌ها بدون اطلاع به چاپ رسیده است.

وی، اعلام ارائه‌ی مجوز به سه ICP را نادرست دانست و افزود: هنوز پیش‌نویس تعداد شرکت‌ها تصویب نشده و کمیسیون در این زمینه نظری نداده است.

عرب‌زاده، برخی انتقادها مبنی بر ایجاد رانت در صورت محدودیت در تعداد ICPها را رد و تصریح کرد: همان‌گونه که برای شرکت‌های PAP، رانت ایجاد نشد، در صورتی که ICPها نیز کنسرسیومی تشکیل داده و منابع انسانی و مالی خود را با یکدیگر تلفیق کنند، رانتی ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: بر خلاف برخی ادعاها، در خصوص آیین‌نامه‌ی جدید ICP ها از شرکت‌های خصوصی و دولتی نظرخواهی شده و بر اساس تجمیع نظرات آن‌ها پیش‌نویس تهیه و به کمیسیون ارائه شده است.

عرب‌زاده، با اشاره به برنامه‌های آتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، درباره‌ی این آیین‌نامه گفت: پس از تصویب آیین‌نامه‌ی جدید در کمیسیون و ابلاغ آن، این سازمان موظف به اجرایی کردن مصوبه خواهد شد و تا قبل از ابلاغ برنامه‌ای در این زمینه ندارد.

  • ۸۵/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">